AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Har styrt med en mann i noen måneder nå. Jeg liker han veldig godt, men det har vært litt opp og ned med oss så langt. I forrige uke spurte han meg om jeg ville komme på besøk og jeg sa ja, men så så ble det litt tull frem og tilbake og vi ble enige om å heller ta det i helga. Når helga kom sendte han meg melding og spurte om jeg ville komme til han en tur og så kunne vi lage mat. Jeg kunne ikke og skrev tilbake at det passet litt dårlig. Etter det har jeg ikke hørt noe fra han på 1 uke. Er han sur nå? Jeg vet at jeg sa vi skulle finne på noe, men jeg kunne virkelig ikke. Hvorfor har han ikke tatt kontakt etter det? Anonymous poster hash: 121c5...8fe
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Nja, kan hende han tolket det som at du var uinteressert. Foreslo du å møtes en annen dag, eller sa du at det bare passet dårlig? Hvis du ikke foreslo ny dag, tenker han vel at du ikke er interessert. Anonymous poster hash: b9ee3...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Har du noen grunn til ha å noen forventninger til noe spesielt, TS ? Anonymous poster hash: a78c6...b18
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Har styrt med en mann i noen måneder nå. Jeg liker han veldig godt, men det har vært litt opp og ned med oss så langt. I forrige uke spurte han meg om jeg ville komme på besøk og jeg sa ja, men så så ble det litt tull frem og tilbake og vi ble enige om å heller ta det i helga. Når helga kom sendte han meg melding og spurte om jeg ville komme til han en tur og så kunne vi lage mat. Jeg kunne ikke og skrev tilbake at det passet litt dårlig. Etter det har jeg ikke hørt noe fra han på 1 uke. Er han sur nå? Jeg vet at jeg sa vi skulle finne på noe, men jeg kunne virkelig ikke. Hvorfor har han ikke tatt kontakt etter det? Anonymous poster hash: 121c5...8fe Hvorfor har ikke du tatt kontakt når han har spurt deg to ganger på rad om å finne på noe, og det ikke har blitt noe av? Det kan godt hende han tror du ikke er interessert. Om du er interessert, så må du gjøre noe med det. Anonymous poster hash: b905e...b02 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå