Gå til innhold

Når begynne med strømpebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner dere med strømpebukser? Hvor mange grader bør det være?

Anonymous poster hash: c689d...7db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det kan være greit å begynne med det i morgen. I alle fall om man ikke har bil. For barna, altså. Det har vært kaldt på morgenen i noen dager nå.

Anonymous poster hash: 453d1...f87
Skrevet

For toåringen ser jeg an fra dag til dag nå. Til nå har det verdt mildt og lite behov. Men på dager med vind og regn tar jeg gjerne på nå framover.

Venter nok noen uker til for 5 åringen, hvis han ikke selv vil ha på. Han har gitt uttrykk for at han syns det er kaldt enkelte morgener. Men de har det så varmt inne i barnehagen at han blir for varm(de er ikke så flinke til å tilpasse påkledning i bhg.)

Anonymous poster hash: b03d6...8f0
Skrevet

For toåringen ser jeg an fra dag til dag nå. Til nå har det verdt mildt og lite behov. Men på dager med vind og regn tar jeg gjerne på nå framover.

Venter nok noen uker til for 5 åringen, hvis han ikke selv vil ha på. Han har gitt uttrykk for at han syns det er kaldt enkelte morgener. Men de har det så varmt inne i barnehagen at han blir for varm(de er ikke så flinke til å tilpasse påkledning i bhg.)

Må korrigere skrivefeil. skal være: vært mildt og lite behov......

Skrevet

Jeg tok på min 10, 5 mnd gamle datter strømpebukse for første gang denne høsten i dag. Var 9 grader og regn da vi dro til barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...