Gå til innhold

Jeg, en dust av en mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ensomhet førte til at jeg tok mot til meg og startet med dating på en nettside, der traff jeg mange hyggelige kvinner , først var det litt frem og tilbake med meldinger ,på nettet, så etter hvert avtale med en for å treffes og se hvordan kjemien var . Den viste seg å være bra. Det ble etter hvert flere treff, selv om vi bodde et stykke fra hverandre, men samtidig var det meldinger med flere andre kvinner , som jeg også hadde hatt kontakt med over litt tid. Flere av de var jeg blitt ganske godt kjent med, vi diskuterte mye som man normalt ikke bretter ut til alle. Og dum som jeg var så takket jeg ja til å møte fler etter hvert . Nå kan dette kanskje hørs ut som litt av en røverhistorie, men nei det er det ikke.

Saken var at det ble mange besøk og hyggelige turer etter hvert mellom meg og nummer 1 (la oss kalle hun A) , det ble selvsagt utvikling til et seksuelt forhold, masse hygge og kos , samtidig som jeg etter hvert utviklet liknende forhold til både B og C , samt at jeg dessverre også fikk kontakt med D og E . Alle fra samme nettside. Det begynte å bli komplisert, og A ønsket et fast forhold, jeg var på vei til å bli glad i henne , men også i både B og C , D og E var foreløpig bare seksuell adspredelse . Siden A stadig var over meg med SAMTALENE sine , og gav meg ultimatum om enten fast forhold eller hasta la vista, så tenkte jeg at jo, hun var en flott og herlig dame, jeg slo til og lovet dyrt og hellig at jeg ville satse , på henne. Og så skjedde, men det var samtidig vanskelig å kutte ut kontakten med de andre , det var stadig meldinger både på nettet og min mobiltelefon, det ble etter hvert så komplisert at jeg ble ganske sliten. Dessverre var både B og C såpass hyggelige og artige å være sammen med at jeg fortsatte bak As rygg , jeg er langt fra stolt, men fra ensom dott til en omsvermet kar var en vanskelig greie for meg. Det er selvsagt ingen unnskyldning for hva jeg gjorde . Jeg prøvde en periode å kutte kontakt med B og C , men hadde flyktige,heftige møter med både D og E . Plutselig en dag fant min kjæreste ( A) en melding fra B på telefonen min mens hun lette etter nummeret til en kamerat av meg , denne meldingen var umulig å bortforklare siden det stod ganske klart at hun savnet meg og den deilige sexen , og at hun hadde ventet på meg i snart 3 uker. Dette ble det leven av .. Og jeg forklarte at jeg hadde hatt et slags forhold til B en periode men at jeg ikke ville mer , og at jeg ville satse på A.

A mente at jeg ikke var til å stole på, det var selvsagt en korrekt observasjon , og hun begynte å undersøke mer , bak min rygg. Jeg har aldri vært særlig bra på data, så sporene var lett å følge.. kort fortalt så fant hun ut at jeg både titt og ofte var inne på denne datingsiden fortsatt. Mørke skyer i horisonten......

Men virkelig mørkt ble det en dag da vi var hjemme hos meg og satt og spiste middag , det ringte på og akkurat da kjente jeg urolige følelser i mageregionen, jeg hadde lenge fryktet at en av disse andre skulle dukke opp uanmeldt hos meg .

På døra stod D og smilte , hun hadde funnet ut hvor jeg bodde og ville komme på overraskelsesbesøk, nå var ytterdøra nede i underetasjen og oppe satt A , så jeg sa at dette passer dårlig , for dattern min er her . Du kan gjerne komme på besøk men da må det være når jeg er alene , sa jeg. Hun ble meget rar, og virket litt sint da hun gikk og jeg fikk lukket døra.

Jeg gikk opp igjen og satte meg for å spise videre, rødsprengt i ansiktet ... A kikket på meg og spurte hvem det var som ringte på . Det var bare en nabo sa jeg . Hun nøyde seg ikke med den korte forklaringen, og spurte om det var en mann eller dame. Det var ei dame borti gaten her sa jeg , hun bare lurte på om jeg hadde sett sønnen. Løgnene rant ut av meg.. men ikke på særlig naturlig vis , jeg har aldri vært særlig god på det heller. Jeg hørte hva dere snakket om sa hun plutselig og stirret på meg med et granskende blikk. Hva i svarte er det som foregår? Var det hun som sendte deg meldinger? Vel, ja ok , jeg innrømmer det, hun kom på døra her .. jeg har ikke bedt henne . Hun bare dukket opp . Jeg er ferdig med henne , sa jeg. Fra da av ble alt langt mindre hyggelig, kvelden gikk i dass og ukene som fulgte ble mildt sagt vanskelige , både følelsesmessig og rent praktisk. I virkeligheten hadde jeg fortsatt kontakt med alle sammen , dog noe mindre med B og C en periode. Jeg følte meg så fæl , så idiot . Men faktum var at jeg likte alle sammen så godt at jeg begynte å fantasere om at vi alle sammen ble venner og hadde deilige orgier . Sånn gikk det selvsagt ikke. A gav meg et nytt ultimatum, og jeg kunne ikke holde meg på matta , så det endte med brudd. Nå var det B ,C og D og E som jeg hadde vekslende kontakt med , prøvde å sjonglere dette en periode , og det gikk egentlig ganske greit , men så traff jeg også F inne på datingsiden, jeg møtte henne og det var den flotteste og hyggeligste jeg noensinne hadde møtt, jeg falt pladask og vi innledet et forhold, jeg skjøv vekk de andre , skrev at jeg av private grunner måtte avstå fra treff en stund. Og jeg trodde faktisk at ting var så lett, men ALLE sammen sendte meg iløpet av noen uker meldinger om at det nå var kommet følelser inn i bildet og at vi måtte prate sammen. F var tett på nesten hele tiden .. Hmm.historien blir lang.. kanskje jeg må skrive videre på en fortsettelse for dramatikken økte betraktelig de neste ukene og månedene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn går det når du er tøffel. Hun måtte lese meldingene dine for å finne et nummer? haha, du blir straffa fordi hun snoket. Hadde du bare sagt fra til den frekke lille tøtta der og da så hadde hun sluttet å konfrontert deg og sabotert livet for deg så til de grader. Så lenge du tør å ta styringen og vise dama di hvem som er sjefen og setter klare grenser for hvor mye hun har rett til å forvente av insyn i ditt privaliv, så er det utrolig hvor i fred du faktisk får være og hvor redd hun blir for å være for konfronterende. Anonymous poster hash: f2ae2...94d

Skrevet

Akkurat som eksen min :) Stakkars han som var så sliten og deperimert av alle damene han ikke greide å stå i mot.

Anonymous poster hash: ea01c...906
  • Liker 7
Skrevet

Folk har virkelig fritidsproblemer for tiden. Er jo nesten bare trolletråder her. Teite trolletråder. Send det inn som novelle til Norsk Ukeblad (anbefaler at du da bruker navn, siden dette ble litt kaotisk). Skulle dette mot all formodning være sant så ønsker jeg deg god bedring.

Anonymous poster hash: ed216...f62

• Liker 4
Skrevet

En fortsatt bedre kjærlighetshistorie enn Twilight..

• Liker 4
Skrevet

Det jeg skriver er sant, og mange detaljer er utelatt for å unngå å bli kjent igjen :) Jeg har vurdert i det siste å oppsøke proff hjelp faktisk, jeg er så rastløs og nærmest blitt avhengig av oppmerksomhet fra flere kvinner. Jeg skal fortelle mer av historien etter hvert, den er komplisert, jeg er ikke en ond person men dette har gått helt av sporet.

Skrevet

Skjønner ikke at du ikke blir lei av å snakke med dem? Jeg får også mye oppmerksomhet på sukker, men 90% av den er jeg jo uinteressert i og den går meg på nervene, og kvinnene begynner jo nærmeste å trakassere når de skjønner at jeg bare er ute etter sex, over tid. Hvordan finner du den oppmerksomheten de krever givende? Anonymous poster hash: f2ae2...94d

Skrevet

Skjønner ikke at du ikke blir lei av å snakke med dem? Jeg får også mye oppmerksomhet på sukker, men 90% av den er jeg jo uinteressert i og den går meg på nervene, og kvinnene begynner jo nærmeste å trakassere når de skjønner at jeg bare er ute etter sex, over tid. Hvordan finner du den oppmerksomheten de krever givende?

Anonymous poster hash: f2ae2...94d

Men problemet er at jeg ER interessert , i alle sammen , jo fler jo bedre. Sex er en ting men jeg liker også å snakke med de , være sammen med de. De jeg treffer fra nettet er jo i hovedsak hyggelige damer , men de er alle sammen ute etter faste forhold , selv de som påstår at de ikke er det.

Skrevet (endret)

Vel, jeg jeg har aldri vært så interessert i nettdating, men jeg ble flink til å sjekke irl i de periodene jeg gikk ut mye. Kom litt i samme greien som deg og hadde plutselig flere damer å flørte med. Flørtet både på mobilen og på face. Tok meg selv i nakken til slutt og sluttet å flørte med flere samtidig. Jeg merka at jeg ble avhengig av alt stimuliet, og det skremte meg. Ble rett og slett kjedelig når man ikke fikk svar fra den ene for eksempel, så da var jo det lett å sende melding til nr 2 og preike med henne. Var faktisk veldig underholdene for man hadde flere gøye å snakke med hele tiden. Det som jeg ikke likte var at jeg fikk dannet en del uvaner som jeg ikke ser på som gode når man skal inn i et forhold. Følte jeg ble mer selvsentrert, og mer kynisk. Så ja, jeg sluttet med det.

Synes du skal si det som det er ts. Si du har møtt en annen, og at du vil være sammen med henne. Når du sier at det er pga av personlige årsaker, og at det er derfor du ikke kan se de andre damene, så åpner du for at ting kanskje kan skje senere. Forklarer kanskje hvorfor de fremdeles sender meldinger.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Mvh Irrlys, mod.

Endret av irrlys
Skrevet

Uff, for et rot :) har alltid sagt at jeg holder meg til en om gangen, men nå er jeg som TS... A B C D E...

Slitsomt, og vett a søren hvordan jeg skal komme meg ut av røkla.

Anonymous poster hash: 072d6...af1

Skrevet

Seriøst, syns kvinner det er vanskelig å forholde seg noe så enkelt og kategorisk som ABCDEF? Det er litt rystende. Anonymous poster hash: f2ae2...94d

Skrevet

Sånn går det når du er tøffel. Hun måtte lese meldingene dine for å finne et nummer? haha, du blir straffa fordi hun snoket. Hadde du bare sagt fra til den frekke lille tøtta der og da så hadde hun sluttet å konfrontert deg og sabotert livet for deg så til de grader. Så lenge du tør å ta styringen og vise dama di hvem som er sjefen og setter klare grenser for hvor mye hun har rett til å forvente av insyn i ditt privaliv, så er det utrolig hvor i fred du faktisk får være og hvor redd hun blir for å være for konfronterende.

Psykisk manipulering da med andre ord?

Skrevet (endret)

Nei, men kvinner lager forholdene sånn at det er spis eller bli spist. Kvinner er som regel dårlig oppdratt med sterke innslag av narsissisme og de har rett til å snoke og grave frem snusk de eventuelt ikke liker om mennene de assosieres med eller undersøker om er verdt å assosieres med. Feilen til menn er å la de få lov til å holde på i stedet for å vise klart og tydelig fra første feil og overtreden hun gjør at det får konsekvenser. Han skulle pusha på på hvilken egoistisk, umoden og barnslig snok hun var der og da da hun konfronterte han, blitt stående rakrygga og forhørt seg om hvordan hun våger å trosse tilliten hun er gitt og sørge for å ikke bli stående på bakbeina å gi henne større tro på at det hun gjør er riktig.

Du forstår at han var utro sant? Hun har all rett til å snoke når han ikke er troverdig. Hvis det var noen sine handlinger som skulle fått konsekvenser så var det ts sine, hun burde ha dumpet han når hun fant ut at han sjonglerte flere damer mens de var sammen.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet

En fortsatt bedre kjærlighetshistorie enn Twilight..

Hahahaha...omg jeg døde litt!

• Liker 1
Skrevet

Nei, men kvinner lager forholdene sånn at det er spis eller bli spist. Kvinner er som regel dårlig oppdratt med sterke innslag av narsissisme og de har rett til å snoke og grave frem snusk de eventuelt ikke liker om mennene de assosieres med eller undersøker om er verdt å assosieres med. Feilen til menn er å la de få lov til å holde på i stedet for å vise klart og tydelig fra første feil og overtreden hun gjør at det får konsekvenser. Han skulle pusha på på hvilken egoistisk, umoden og barnslig snok hun var der og da da hun konfronterte han, blitt stående rakrygga og forhørt seg om hvordan hun våger å trosse tilliten hun er gitt og sørge for å ikke bli stående på bakbeina å gi henne større tro på at det hun gjør er riktig.Anonymous poster hash: f2ae2...94d

Det er jo null tillit her så hva prater du om? Han var uærlig og løy,og hun snoket ikke,hun skulle finne et nr....get a grip.

Skrevet

Det jeg synes er helt utrolig er at her sitter jeg, får aldri svar på meldingene jeg sender på nettdatingsider, er gammel jomfru og har aldri vært populær hos damene. Men der sitter du med fem damer og gud vet hvor mange av de du puler. I tillegg har du en datter. Kvinner er virkelig flokkdyr. Og jeg er en snill person med gjennomsnittlig utseende.

Skrevet

Det er jo null tillit her så hva prater du om? Han var uærlig og løy,og hun snoket ikke,hun skulle finne et nr....get a grip.

Du må ikke innom meldinger for å finne et nummer. Du må heller ikke lese meldinger som tilfeldigvis ligger åpne. Det er snoking.

Skrevet

Er det virkelig så mange attraktive damer som er interessert på ETT nettsted? Jeg har store problemer med å finne EN attraktiv mann å date på mitt nettsted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...