AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Går det galt eller? Er ca 10-11 dpo og fikk svakt positiv test morges. Etter jobb så jeg at det var noen lysegule flekker i trusa. Stakk fingeren oppi og fikk litt lys rosa utflod på fingeren (SORRY detaljer). Merker ikke noe ellers...Anonymous poster hash: 8e2db...f21
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Det kan gå begge veier. Jeg spottet rundt ikm da jeg ble gravid. Spottingen varte ca en dag, og det var bare rosa-brunaktig utflod. Slik pleier mensen normalt å begynne hos meg, men da er skikkelig blødning i gang til neste dag. Men denne gangen avtok spottingen i løpet av kvelden og var slutt neste morgen. Jeg tok ny test som viste en sterkere strek, og blodprøver hos legen viste at hcg steg som normalt. Dessverre er det også helt normalt å miste rundt ikm, så om blødningen tar seg opp, er det mest sannsynlig en tidlig spontanabort/kjemisk graviditet. Se det an til i morgen. Blør du mer, går det høyst sannsynlig galt. Er det bare spotting forsatt eller spottingen avtar, er du fremdeles gravid. Ta gjerne en ny test om noen dager for å sjekke om hcg ser ut til å stige eller avta. Anonymous poster hash: acc64...0c3
supermjau Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 (endret) On topic: Det AB sa. Og kanskje en ekstra sjekk om du fortsetter å spotte gjennom de første ukene, det kan dessverre være tegn på missed abortion. Krysser fingrene for alt går bra, TS! Endret 15. september 2013 av irrlys
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Jeg har "mistet" to ganger på den måten, beklager å måtte si det. Håper det går bra for deg!Anonymous poster hash: 2f083...44c
Adhara Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Tråden er ryddet for avsporing og svar til disse. Mvh Irrlys, mod.
MarenogAron Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Jeg spotta nesten daglig i tre uker, fra ca 7-8 dpo og utover. Både brunt, rosa og rødt. Vi så et bankende hjerte på UL i uke 7. Så det kan gå bra
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Jeg spotta nesten daglig i tre uker, fra ca 7-8 dpo og utover. Både brunt, rosa og rødt. Vi så et bankende hjerte på UL i uke 7. Så det kan gå bra Åh, jeg ble glad når jeg så dette. Samme her... Skal på UL til fredag. Krysser fingrene, men nå kjenner jeg meg ikke gravid, så har psyket meg ned i dag ifht MA. Skal bli godt å finne ut hvordan det ligger an så langt. Anonymous poster hash: a7d71...f2d
MarenogAron Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Lykke til og håper at det går bra Jeg følte meg overhode ikke gravid jeg heller, før jeg var 6+2 og kvalmen kom. Du må poste resultatet på fredag! Åh, jeg ble glad når jeg så dette. Samme her... Skal på UL til fredag. Krysser fingrene, men nå kjenner jeg meg ikke gravid, så har psyket meg ned i dag ifht MA. Skal bli godt å finne ut hvordan det ligger an så langt.Anonymous poster hash: a7d71...f2d
MarenogAron Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Edit: Obs, teksten min kom øverst i sitatet. Husk at hvis du er mindre enn seks uker på vei, er det ikke stort å se på UL. Den sikreste måten å finne ur om alt er i orden på er å måle hcg hos legen med 48 timers mellomrom, og se om nivået har doblet seg.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Edit: Obs, teksten min kom øverst i sitatet. Husk at hvis du er mindre enn seks uker på vei, er det ikke stort å se på UL. Den sikreste måten å finne ur om alt er i orden på er å måle hcg hos legen med 48 timers mellomrom, og se om nivået har doblet seg. Tusen takk! Jeg skal være i uke 7, så da håper jeg de kan se noe. Jeg har hatt stikking i livmoren og vært ekstremt sliten tidligere, men det har vært avtakende den siste uken. Ikke er puppene ømme, og jeg kjenner meg litt for normal.. Jeg skal komme med oppdatering. Håper den er positiv. Anonymous poster hash: a7d71...f2d
Teeny Skrevet 20. september 2013 #11 Skrevet 20. september 2013 Er gravid i 9. Uke i morgen. Spottet en del iuke 5 og uke 7, så var jeg til UL i uke 6+2 og uke 7+4 og begge gangene så de bankende hjerte og embryo som var så stor som den burde være. Har mistet en gang før, men da ble bblødningen bare sterkere.
solch Skrevet 21. september 2013 #12 Skrevet 21. september 2013 Har selv spottet i to uker, i tillegg hatt en kraftig blødning. Men jeg var på ul for to dager siden, og alt var som det skulle. Blodet har ikke kommet fra livmoren, og jeg fikk beskjed om at det er helt vanlig
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Hei igjen! Fikk se et lite embryo med bankende hjerte på fredag, men også annet som ikke var vanlig i livmoren, så da er det fortsatt spennende og usikkert. Krysser fingrer og tær! Anonymous poster hash: a7d71...f2d
MarenogAron Skrevet 22. september 2013 #14 Skrevet 22. september 2013 Hei igjen! Fikk se et lite embryo med bankende hjerte på fredag, men også annet som ikke var vanlig i livmoren, så da er det fortsatt spennende og usikkert. Krysser fingrer og tær! Anonymous poster hash: a7d71...f2d Så bra at det var et bankende hjerte der! Da er statistikken veldig på din side Fikk du vite hva det andre som var der er? Håper du får tett oppfølging.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 Så bra at det var et bankende hjerte der! Da er statistikken veldig på din side Fikk du vite hva det andre som var der er? Håper du får tett oppfølging. Ja, det var fantastisk å se! Nei, det fikk jeg dessverre ikke. Men jeg skal tilbake om to uker for å se om det har normalisert seg.... Anonymous poster hash: a7d71...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå