Martha Stewart Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Er det best å kjøpe sko før eller etter kjole? Evt før siste tilpasning av kjole? Lurer på hva dere andre har tenkt, jeg tenker særlig på at høyden og fargen på skoene må bli riktig. :klø: Hmm, jeg driver nå å tenker på alle mulige detaljer for tiden - selv om jeg ikke skal gifte meg før om 14 måneder! :-) Men så kan det jo være at jeg kjøper kjolen min snart allerede. Hvis jeg gjør det, så kan jeg jo se i den brudesalongen hvilken hælhøyde som passer. Mht stil på skoene, så har jeg omtrent bestemt meg for hva jeg foretrekker - men ikke merke - og stilen vil nok passe til den type kjole jeg ser etter. Mulig jeg kjøper sko på ferie i utlandet i sommer, f.eks Stockholm eller København. Der er det sikkert mye bedre utvalg og priser. Greit å vite hva som er lurt å gjøre i tilfelle jeg plutselig kommer over drømmeskoene! Men kjolen regner jeg med å kjøpe i Norge, av praktiske årsaker som f.eks tilpasning like før bryllupet.
Holly Hobbie Skrevet 27. april 2004 #2 Skrevet 27. april 2004 Kjolen er jo mye viktigere enn skoene - dee synes jo nesten ikke under kjolen likevel! Ville helt klart kjopt kjole forst - noe annet er litt carzy, spor du meg
Gjest Myumi Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 Jeg assosierer ikke The Bride med bryllupsplanlegging.
Holly Hobbie Skrevet 27. april 2004 #4 Skrevet 27. april 2004 Jeg assosierer ikke The Bride med bryllupsplanlegging. Forklar please?
blyg Skrevet 27. april 2004 #5 Skrevet 27. april 2004 Jeg synes absolutt du burde velge kjole først.. om du KJØPER den først er ikke så vesentlig, men i allefall ikke kjøp sko, uten å vite stilen på kjolen... Selvom skoene ikke synes så mye, så er det tilfeller hvor de synes, (når/hvis du skal opp eller ned en trapp, ut og inn av en bil osv..) Og da er det jo stilig at det "matcher" litt!! Lykke til uansett!! blyg P.S. Har du funnet drømme-kjolen ennå da?
Gjest Myumi Skrevet 27. april 2004 #6 Skrevet 27. april 2004 Forklar please? Ikke hørt om Kill Bill, kom deg på kino jente.
Holly Hobbie Skrevet 27. april 2004 #7 Skrevet 27. april 2004 Aa ja...nei, den filmen tror jeg ikke er noe for meg (hater action/voldsfilmer).
Gjest Myumi Skrevet 27. april 2004 #9 Skrevet 27. april 2004 Absolutt kjole først og sko etterpå... deretter ett passende samuraisverd
Martha Stewart Skrevet 27. april 2004 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2004 He he... Kul film, ikke sant?? Og kul "heltinne". Hun var jo brud jo. Men denne diskusjonen hører vel egentlig til på en film-debatt :-)
Kalas Skrevet 27. april 2004 #11 Skrevet 27. april 2004 Nåde den brudgommen som stikker ifra meg! (Selv om jeg kjøpte skoene mine for to måneder siden og kjolen ennå ikke er ferdig) :oops:
Gjest Myumi Skrevet 27. april 2004 #12 Skrevet 27. april 2004 He he... Kul film, ikke sant?? Og kul "heltinne". Hun var jo brud jo. Men denne diskusjonen hører vel egentlig til på en film-debatt :-) Jepp, var ikke meningen å kuppe tråden din, start gjerne en tråd om henne inne på Kultur forumet
Martha Stewart Skrevet 27. april 2004 Forfatter #13 Skrevet 27. april 2004 Nåde den brudgommen som stikker ifra meg! (Selv om jeg kjøpte skoene mine for to måneder siden og kjolen ennå ikke er ferdig) :oops: Ja nemlig!! Er vel alles mareritt å bli forlatt ved alteret :o Men føler meg riktignok rimelig trygg på den delen heldigvis... :hjerter2:
Gjest Myumi Skrevet 27. april 2004 #14 Skrevet 27. april 2004 Tror neppe brudgommen stikker av hvis du har ett sverd... ok ok.... slutte nå
Kalas Skrevet 27. april 2004 #16 Skrevet 27. april 2004 Om det skulle være nødvendig, har skoene mine veldig spisse hæler... 8)
Martha Stewart Skrevet 27. april 2004 Forfatter #17 Skrevet 27. april 2004 Om det skulle være nødvendig, har skoene mine veldig spisse hæler... 8) Jeg foretrekker helst mer utspekulerte metoder... Husk alltid at: The best revenge is living well!
Augustbrud02 Skrevet 28. april 2004 #18 Skrevet 28. april 2004 Kjolen først, så skoene og så tilpasningen.
Martha Stewart Skrevet 28. april 2004 Forfatter #19 Skrevet 28. april 2004 Kjolen først' date=' så skoene og så tilpasningen. [/quote'] Det virker fornuftig ja! :-)
Bokalven Skrevet 28. april 2004 #20 Skrevet 28. april 2004 He he... Kul film' date=' ikke sant?? Og kul "heltinne". Hun var jo brud jo. Men denne diskusjonen hører vel egentlig til på en film-debatt :-)[/quote'] Ikke sett Kill Bill vol. 2 enda? Men altså. Kjole først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå