Gå til innhold

Han har med 13-14 åringer hjem for å røyke hasj.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen min er en ung gutt, ca rundt 18-19.han røyker hasj,noe jeg egentlig driter i. Men det jeg bryr meg om, er at han til stadig har med jenter hjem som ikke ser ut som de er eldre enn 13-14. Noe som er forstyrrende i seg selv. Men jeg antar de er der for å røyke hasj. Skulle ønske jeg kjente foreldrene så jeg kunne sagt i fra. ingen vil vel at sin datter som så vidt har kommet i puberteten skal begynne med det.

-jeg ønsker ingen diskusjon om hasj er bedre enn alkohol osv. Jeg røyket en del når jeg var tidlig 20 åra selv. men synes det er en uting å introdusere barn for hasj.

skal jeg ringe politiet eller kommer de bare til å le av meg?

vet jo ikke med 100% sikkerhet at det er det de gjør der. men han har hatt sine faer share av sure fedre på døra.....pga jentungen til de som banker på har røyket hasj med han.

Anonymous poster hash: facc5...079

Anonymous poster hash: c1654...8b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ring politiet du.

• Liker 1
Skrevet

TS: Hei, jeg vil ringe å¨si ifra om at jeg har sett unge jenter som jeg antar er 13-14 år men som kan være 16-17 år har gått inn i nabohuset å der bor det en gutt på 18 som jeg tror røyker hasj

Politiet: Å hva skal vi gjøre med det? sjekke at alle som går inn hos naboen følger dine preferanser for hva han drar med seg/får besøk av hjemme? imens den andre naboen din blir voldtatt neddi gata fordi vi ikke har ressurser til å være overalt å styre med alt slags piss?

Anonymous poster hash: 75f31...93f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet han røyker hasj. Det er ikke noe jeg tror. Men jeg vet ikke med sikkerhet at de unge jentene gjør det.

jeg har ingen mulighet til å kontakte foreldrene deres siden jeg ikke vet hvem de er. Å ringe politet,gjør kansje så de får kjørt de jentene hjem,å foreldrene blir klar over situasjonen. Da kan de gjøre noe med det.

• Liker 5
Skrevet

Ring politiet du. Røyker selv av og til og er kvinne midt i 20 årene,men mener at unge ikke skal gjøre noe sånt før de er gamle nok..jada,jeg bådet røyket og drakk i ungdomstiden selv,men hva slags rus var det?å røyke fra bøtte/bong for å bli fjernest mulig og å drikke sprit blandet med appelsinjuice?

Nå så drikker jeg feks øl,vin,cider og drinker,ikke hard sprit og bong, en joint av og til med et par øl er ok synes nå jeg....men fordi jeg er gammel nok.

Kommer politiet kan det sette en støkk i disse unge jentene og de tenker seg kanskje om en ekstra gang.

Anonymous poster hash: 8169a...6db

• Liker 2
Skrevet

Er uansett småcreepy at en fyr på nitten prøver seg på 13/14-åringer. Ville prøvd å endre på det, og ikke pga hasjen.

Skrevet
...

vet jo ikke med 100% sikkerhet at det er det de gjør der. men han har hatt sine faer share av sure fedre på døra.....pga jentungen til de som banker på har røyket hasj med han.

Anonymous poster hash: facc5...079

Så det har vært flere fedre der og vært sure pga. mindreårige som har røyket? Og ingen av dem har anmeldt..? Det hørtes veldig merkelig ut.

Uansett blir sånne tips tatt på alvor av politiet. Forhåpentligvis ekstra tatt på alvor siden det er barn i bildet. Kanskje det er akkurat den siste dråpen de trenger for ransakelsesordre.

• Liker 1
Skrevet

Ring politiet du. Røyker selv av og til og er kvinne midt i 20 årene,men mener at unge ikke skal gjøre noe sånt før de er gamle nok..jada,jeg bådet røyket og drakk i ungdomstiden selv,men hva slags rus var det?å røyke fra bøtte/bong for å bli fjernest mulig og å drikke sprit blandet med appelsinjuice?

Nå så drikker jeg feks øl,vin,cider og drinker,ikke hard sprit og bong, en joint av og til med et par øl er ok synes nå jeg....men fordi jeg er gammel nok.

Kommer politiet kan det sette en støkk i disse unge jentene og de tenker seg kanskje om en ekstra gang.

Gammel nok til å røyke hasj? Når er man gammel nok forrdet da?

Eller gammel nok til å snorte kokain?

Ta exstasy?

Er 25 gamelt nok til å bruke amfetamin?

• Liker 2
Skrevet

Jeeeeez.ring politiet!!

Sjansen for at de vet hvem han er er stor! Kanskje de trenger noe mer på ham?

Ring evt alle aktuelle foreldre også, dersom du kjenner noen.

Anonymous poster hash: 5739c...206

Skrevet

hvordan jeg vet hva da?

Jeg vet han røyker hasj,fordi jeg har luktet det,kjenner godt igjen den lukta. Har også sett fyren høy.

Vi bor ganske tett på hverandre. Vis jeg sitter på terrassen uten for huset mitt. Eller står i hagen. Ser jeg hvem som går inn. Eller hvem han har med i bilen sin.

Skrevet

Gammel nok til å røyke hasj? Når er man gammel nok forrdet da?

Eller gammel nok til å snorte kokain?

Ta exstasy?

Er 25 gamelt nok til å bruke amfetamin?

Gammel nok til å bestemme over hva man gjør med sin egen kropp.

Anonymous poster hash: 26804...2c3

Skrevet

Er uansett småcreepy at en fyr på nitten prøver seg på 13/14-åringer. Ville prøvd å endre på det, og ikke pga hasjen.

Vil tro at det er rimelig vanlig...da vi var rundt 14-16 år gml var det jo ett must å ha en kjærste som hadde førekort og bil.. gutter på vår egen alder var jo bare guttunger!!

Vi kom alltid inn på 18 års grense i byen etc..

Men altså TS.. kan du ikke ringe på døren i påskudd av å låne sukker eller ett eller annet når du ser disse jentene gå inn til han da?..

Anonymous poster hash: c783b...754

Skrevet

Gammel nok til å røyke hasj? Når er man gammel nok forrdet da?Eller gammel nok til å snorte kokain?Ta exstasy?Er 25 gamelt nok til å bruke amfetamin? Anonymous poster hash: 75f31...93f

Gå å legg deg,du er ikke gammel nok til å delta i denne diskusjonen....

Skrevet

Blandt dopavhengige er det veldig vanlig å rekrutere nye missbrukere blandt 13-14 åringer. Begynner med hasj, så sterkere stoffer, så forklarer 19'åringen til 13 åringen hvordan 13 åringen kan begynne å låne penger av venner, stjele mobiler eller gjøre andre "småting" for å få tak i mer penger.

Politiet tar slik rekrutering til dopmiljøer ganske så seriøst ja. Fordi det fører med seg svært mye mer kriminalitet på sikt.

Anonymous poster hash: fcb94...a80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...