AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Jeg har ikke så veldig kvisete hud. Men jeg har jo en del hudormer... og så er jeg kanskje litt plukkete. Jeg føler at i klassen min på universitet så har alle jentene så fin hud. Jeg kunne godt tenkt meg å ha feilfri hud jeg også liksom. Hva kan jeg bruke? Jeg har hørt at jeg ikke burde kjøpe Proactive, og så er det mange som sverger til jojoba olje. Jeg har jojoba olje, men jeg bruker det ikke så ofte. Jeg føler ikke at jojoba er svaret til alt. Noen tips? Anonymous poster hash: d9508...45f
Lettpåtå Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Drikk masse vann, kutt ned på sukker og junkfood -> Se forskjellen.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Det som hjelper best er uansett selvtillit - folk bryr seg mindre om de ser et fint smil. <3 Husk det, hilsen en jente som fortsatt har dårlig hud, men som ikke bryr seg. Anonymous poster hash: faf52...4e9
laperla Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Hva med kjemisk peeling? Har akkurat vært gjennom to behandlinger på en uke for å få bukt med stresshuden min. Huden er kjempefin glød, ser gjennomfuktet og glatt ut. Urenheter og porer er borte eller mindre synlig.
MHC Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Prøvd ølgjær? Etter tips fra frisøren startet jeg med ølgjær. Den engelske typen i pulverform som selges på supermarkedet sammen med vitaminer, tran osv. 2- 3 ss i et halvt glass vann hver morgen. Smaker py- men hva gjør man ikke.... Etter knappe to uker merket jeg at neglene ikke brekker lenger, nuppene på overarmene er så godt som forsvunnet, huden er glattere, håret vokser fortere osv. I sommer var jeg uten ølgjæren i to uker på ferie. Plutselig var neglene sprø og brakk igjen, litt mer uren hud, nupper osv. Kjøpte ny ladning ølgjær og det gikk uner en uke før bedringen kom. Min datter på snart 15 merket veldig bedring på kvisene etter to uker på ølgjær. Men hun synes det smake så vondt at hun heller har kviser enn å ta det halve glasset om morgenen.... Uansett- billig og verdt et forsøk. PS. Min frisør sin teori er at det kun er ølgjæren i pulverform som virker og ikke de som kan kjøpes i tablettform.
Kira-delta Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Jeg har sagt det før her inne, og jeg sier det igjen. Bruk 18kr på en dermaroller fra ebay, og kjøp acnisyl på apoteket, bruk disse to et par ganger i uken og huden din vil bli strålende :D I løpet av sommeren har jeg bare hatt to "store" kviser, og hudormene syns ikke lenger. Jeg han ingenting å pelle på, det som eventuelt kommer kan jeg bare skrape vekk med neglen. Før dermarolleren kom inn i livet mitt vurderte jeg kjemisk peeling som siste utvei på arrene og kvisene mine, men det har jeg gått helt bort fra nå.
Gjest BabyBlue Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Jeg har sagt det før her inne, og jeg sier det igjen. Bruk 18kr på en dermaroller fra ebay, og kjøp acnisyl på apoteket, bruk disse to et par ganger i uken og huden din vil bli strålende :D I løpet av sommeren har jeg bare hatt to "store" kviser, og hudormene syns ikke lenger. Jeg han ingenting å pelle på, det som eventuelt kommer kan jeg bare skrape vekk med neglen. Før dermarolleren kom inn i livet mitt vurderte jeg kjemisk peeling som siste utvei på arrene og kvisene mine, men det har jeg gått helt bort fra nå. Uh, interessant. Har du link til hvor dermaroller kan kjøpes og kan du fortelle meg hvordan det funker?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Jeg har ikke så veldig kvisete hud. Men jeg har jo en del hudormer... og så er jeg kanskje litt plukkete. Jeg føler at i klassen min på universitet så har alle jentene så fin hud. Jeg kunne godt tenkt meg å ha feilfri hud jeg også liksom. Hva kan jeg bruke? Jeg har hørt at jeg ikke burde kjøpe Proactive, og så er det mange som sverger til jojoba olje. Jeg har jojoba olje, men jeg bruker det ikke så ofte. Jeg føler ikke at jojoba er svaret til alt. Noen tips? Anonymous poster hash: d9508...45f Jeg er en av de som syns Jojobaolje funker til alt:-) Den beste kombinasjonen for min hud er - Spise sundt - type grovkarbo med mye grønnsaker og nøtter. Være bevisst på å ikke få i meg veldig mye omega-6. -Jojobaolje til både rens og pleie, og ikke noe annet(borttsett fra solkrem om sommeren)! -Ikke bruke sminke som foundation, pudder el.l. Anonymous poster hash: 6dc3d...cca
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 MD formulations! Anonymous poster hash: f9d61...8e7
Gjest BabyBlue Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Jeg synes forresten det å holde seg til raw en periode funker veldig bra. Spis bare frukt og grønnsaker i en eller to dager hvor huden er på sitt verste, så vil det mest sannsyneligvis klarne opp. Meieriprodukter fører heller ikke noe spesielt bra til huden, jeg får i hvert fall kviser om jeg spiser mye is eller ost en dag. Så er gode hudpleieprodukter som gir fukt og pleie gull verdt. Dermalogica, Decleor og MD formulations er gode merker man kan kombinere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå