Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest pulverheksa_
Skrevet

Syns jeg gjorde et kupp på Freetex i dag.

Fikk tre flotte sommertopper for 40 kr, slett ikke verst med tanke på at jeg bruker en litt ukurant størrelse.( ikke akkurat xs)

De hadde veldig mange fine sommer topper der, så jeg skal gå innom der senere når jeg har bedre tid.

I tillegg fant jeg meg to bøker som jeg faktisk tror jeg kommer til å lese.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Freetex er en genial plass å handle på hvis man ikke MÅ ha det nyeste av det nyeste. Skal ta meg en tur jeg og ;)

Skrevet

Heldig du var da. Har tatt noen turer men det er sjelden jeg finner noe..

Skrevet

Nei jeg handler ikke på fretex , men jeg ser at de har noe brukbart .Men jeg pleier å levere klær til dem , grei måte å bli kvitt det på.

Gjest gjest1
Skrevet

Handler ikke så ofte på Freetex, men er ofte innom og kikker.

Fant en flott selskapskjole der akkurat i tide til julebordet.

Som secondhand butikk er freetex hverken best eller billigst. Jeg elsker en liten seconhandbutikk som ligger i skostredet, her i Bergen. Hun som har den butikken, yter en fantastisk sevice og har et skattkammer av klær.

Skrevet

Nå er det loppemarked tid og hvis man er heldig og tidlig ute kan man finne kjempemye fint!

Sist helg kjøpte jeg et par røde 60-talls sandaler med lav hel, et pudderfarget silkeskjerf og en kjempekul ser-dyr-å-fancy-ut-veske og alt sammen til under tjue kroner....tilsammen!

:danse:

Gjest Anonymous
Skrevet

eg køber ikkje ting på loppis, dei kan vere full av bakteriar og basilluskar! Eg er allergisk mot slikt! Fotsvette likeså! Og tenkj kven som kan ha hatt det før deg! Ein boms kanskje! Nei og fy!

Skrevet
Handler ikke så ofte på Freetex, men er ofte innom og kikker.  

Fant en flott selskapskjole der akkurat i tide til julebordet.  

Som secondhand butikk er freetex hverken best eller billigst. Jeg elsker en liten seconhandbutikk som ligger i skostredet, her i Bergen. Hun som har den butikken, yter en fantastisk sevice og har et skattkammer av klær.

Hva heter butikken i Skostredet da?

Og det er vel svindyre priser der tenker jeg? Hmm, jeg må ta meg en tur dit en av dagene tror jeg.

Skrevet

Jeg også ble nyskjerrig, pulverheksa!

Gjest onyx, i.i.
Skrevet

Den heter Klesskapet (Mener å huske det) og ligger rett ved siden av T.Michael (skredderen). Hun har utrolig mye flotte ting. Er du ute etter noe spesielt er det lurt å spørre, for hun har veeeeeldig mye på lager. I tillegg syr hun om en del klær så du kan få helt spesielle plagg i fra "originalt" stoff. Prisen er selvfølgelig rett over vanlig bruktbutikk, men så er det fine ting også da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...