AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Har flere ganger fått høre "du som har så perfekt liv" av venninner. Jeg er gift og har flere barn, vi eier hus og bil og derfor blir livet mitt automatisk sett på som perfekt av single venninner. Jeg er ikke typen til å brette ut om problemer I forholdet og fortelle om hver eneste krangel med mannen, men selvsagt er ikke livet mitt perfekt! Ingen har vel et perfekt liv. Og hvis jeg skulle klage på mannen får jeg uansett bare høre at du har nå i det minste en mann så slutt å klag.. Får også høre at jeg har vært heldig og hatt flaks som har vært sammen med samme mann i så mange år, men jammen er det hardt arbeid også å ha en familie og få forholdet til å fungere! Og det tar på å ha småbarn og plikter opp til ørene, aldri få sove ut skikkelig eller ha en kveld for oss selv osv. Ting er aldri så perfekt som det virker, og selv det lykkeligste par har nok sitt å sti med bak lukkede dører. Anonymous poster hash: 3c4f8...c6c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Samtidig legger mange av de tilsynelatende perfekte jævla mye jobb ned i å prøve å fremstå som perfekte Anonymous poster hash: 6b786...37a 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Ja huff, du har det nok grusomt Har aldri sagt jeg har det grusomt men har jo mitt å stri med som de fleste andre. Anonymous poster hash: 3c4f8...c6c
Gjest anonym* Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Har flere ganger fått høre "du som har så perfekt liv" av venninner. Jeg er gift og har flere barn, vi eier hus og bil og derfor blir livet mitt automatisk sett på som perfekt av single venninner. Jeg er ikke typen til å brette ut om problemer I forholdet og fortelle om hver eneste krangel med mannen, men selvsagt er ikke livet mitt perfekt! Ingen har vel et perfekt liv. Og hvis jeg skulle klage på mannen får jeg uansett bare høre at du har nå i det minste en mann så slutt å klag.. Får også høre at jeg har vært heldig og hatt flaks som har vært sammen med samme mann i så mange år, men jammen er det hardt arbeid også å ha en familie og få forholdet til å fungere! Og det tar på å ha småbarn og plikter opp til ørene, aldri få sove ut skikkelig eller ha en kveld for oss selv osv. Ting er aldri så perfekt som det virker, og selv det lykkeligste par har nok sitt å sti med bak lukkede dører. Anonymous poster hash: 3c4f8...c6c Det sier jo litt om dem tenker jeg, som har den oppfatninga... Kanskje du burde skffe deg venner med mer ´dybde´? Eller kanskje du tror feil (har ínnebygd´at folk kun er lykkelig med mann,barn,hus og bil...) og må jobbe med eget tankemønster?
Bernardette Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 For meg innebærer ordet "venninner" noen som vet mer om meg enn å konkludere med noe langt fra virkeligheten. 1
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Det jeg har til min forbauselse har oppdaget som nysingel er at nesten alle sliter med noe i forholdet til sin partner. Og når man er skilt er det jo en del som føler behov for å lette sitt hjerte om sitt eget forhold. Jeg har tidligere tenkt at alle har det bra, men sånn er det nok ikke. De fleste mennesker lever med bekymringer omkring noe i livet sitt.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 Ja huff, du har det nok grusomt Dette svaret er jo et bra eksempel på at folk tror en har det perfekt bare en har mann, barn, hus osv. Anonymous poster hash: 3c4f8...c6c 2
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 For meg innebærer ordet "venninner" noen som vet mer om meg enn å konkludere med noe langt fra virkeligheten. Enig. Virker som disse venninnene dine er nokså overfladiske forhold? Kanskje du holder på en fasade uten å være klar over det?
Gjest tsejG Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 Har aldri sagt jeg har det grusomt men har jo mitt å stri med som de fleste andre. Anonymous poster hash: 3c4f8...c6c Klarer ikke helt å se problemet her (med mindre du utdyper litt mer), livet består for oss alle av up`s and down`s, og trekker man så en linje midt mellom får man frem gjennomsnittet, som for de fleste av oss er mer enn godt nok. Drit i hva venninnene dine sier, og prøv å se verdien av det du tross alt har. Livet blir aldri en konstant dans på roser, og alternativet til det du lever i nå gir slett ingen garanti for mer lykke.
Gjest anonym* Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 Høres ut som du vil switche med vennene dine Kul måte og formulere det på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå