AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Jeg har så lyst til å skrike ut "Jeg er mer enn en kropp"! Fin mage, vakre pupper, sexy rumpe, bla bla bla. Hva med ansiktet mitt? Hva med håret mitt? Øynene mine? Personligheten min?! Brast i gråt her om dagen faktisk, foran han, fordi jeg var så usikker på hva han syntes om meg. Og han sa "aw du da? Er det på grunn av utseendet ditt"? Og så videre sa han "Altså, du er jo ikke stygg". Har aldri vært fornøyd med utseendet, men skal innrømme at jeg har en fin kropp, men jeg vil at han skal synes jeg er pen! Vakker! Søt! Føler meg så stygg... Anonymous poster hash: 5d3da...e22
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Skjønner det godt. For en idiot. Sikkert ikke så pen selv heller, eller? Føler seg litttt bedre når han kan løfte deg litt opp men samtidig trykke deg litt ned? Anonymous poster hash: 20fcf...c50
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Skjønner det godt. For en idiot. Sikkert ikke så pen selv heller, eller? Føler seg litttt bedre når han kan løfte deg litt opp men samtidig trykke deg litt ned? Anonymous poster hash: 20fcf...c50 Han er nærmere en gresk gud selv... Forstår ikke hvorfor han er med en langt under gjennomsnittet som meg. Men tror ikke han gjør det for å trykke meg ned, tror han bare ikke klarer å gi meg komplimenter, fordi det ikke er noe å gi komplimenter for (unntatt kroppen da) Anonymous poster hash: 5d3da...e22
Gjest Gjest1 Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Hvor lenge har dere vært sammen? Hadde dere sex tidlig i forholdet? Er forholdet bare basert på sex?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Kanskje han bare liker kroppen, og ikke spesielt mye annet? Tenner han bare på det fysiske? Hva blir han forelsket i, sier han? Har dere god personkjemi ellers, siden det burde være mye å komplimentere ? Anonymous poster hash: a376e...181
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Hvor lenge har dere vært sammen? Hadde dere sex tidlig i forholdet? Er forholdet bare basert på sex? Vært sammen i snart fem måneder, og hadde sex ganske tidlig ja (andre date ), men ikke noe han ikke kunne fått fra noen andre. Så det er definitivt følelser til stedet, vi har begynt å snakke om å flytte inn til han, så alt er jo ganske seriøst også. Men han synes visst at jeg ikke er pen... Anonymous poster hash: 5d3da...e22
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Han er nærmere en gresk gud selv... Forstår ikke hvorfor han er med en langt under gjennomsnittet som meg. Men tror ikke han gjør det for å trykke meg ned, tror han bare ikke klarer å gi meg komplimenter, fordi det ikke er noe å gi komplimenter for (unntatt kroppen da) Anonymous poster hash: 5d3da...e22 Det finnes alltid noe å komplimentere, selv om en person ikke er hva man kaller "pen". Legg ut et bilde, og jeg skal gi deg tre! Anonymous poster hash: 93570...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 Kanskje han bare liker kroppen, og ikke spesielt mye annet? Tenner han bare på det fysiske? Hva blir han forelsket i, sier han? Har dere god personkjemi ellers, siden det burde være mye å komplimentere ? Anonymous poster hash: a376e...181 Vi er jo kjærester, og han sier at jeg er fantastisk og perfekt og sånne løse ord som egentlig kan bety hva som helst. God kjemi, ler mye sammen og sånn, men han ser aldri på meg med lengtende øyne eller smiler når han ser på meg for eksempel. Anonymous poster hash: 5d3da...e22
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 Unnskyld meg men for en dust.. høres ut som han mangler noen sosiale antenner. . Ville ikke sagt noe sånn til min verste fiende engang. Finn deg noen som setter pris på deg og utseende ditt sikker på at du er pen og det er jo helheten som teller. Bra kropp er dessuten ikke noe å kimse av Anonymous poster hash: 281b6...def
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 Vi er jo kjærester, og han sier at jeg er fantastisk og perfekt og sånne løse ord som egentlig kan bety hva som helst. God kjemi, ler mye sammen og sånn, men han ser aldri på meg med lengtende øyne eller smiler når han ser på meg for eksempel. Anonymous poster hash: 5d3da...e22 Kanskje det er en grunn for at det da? Hvem vet. For han ser vel på deg med lengtende øyne og smiler, når han stirrer på en pupp eller rumpe f.eks? Dere er jo kjærester, men på hvilken bølgelengde ish er dere på da ? Anonymous poster hash: a376e...181
Gjest Gutt25 Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 hmm jeg er gutt selv da, og dette høres ut som noe jeg kunne sagt fordi jeg ikke er så veldig smart Jeg hadde trodd at hvis jeg hadde sagt at du var kjempe-pen, så ville du mistenkt meg for å lyve og sagt noe midt i mellom som han utsagn..JA ! At han burde forstått deg bedre er helt sikkert.. Men for å være helt ærlig så bør du kanskje kommunisere med mer han om det du er usikker på, fordi det kan godt hende han ikke forstår hva du er usikker på og derfor komplimenterer kroppen din som du sier Når du sier "pen" så ville jeg tenkt at dette innebærer hele deg inkludert mage, rumpe osv og ihvertfall ikke forstått at du da siktet til ansiktet og håret ditt Tror meg hvis dere er kjærester så synes han garantert du er pen, hår er gutter ikke så opptatt av og helt sikkert glad i personligheten din, hvis ikke hadde dere ikke blitt sammen altså Mitt tips fra guttesiden er derfor å tydelig og klart snakke med han så går det nok fint
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #12 Skrevet 15. september 2013 Hvis han er overfladisk så kan ansiktspenhet ha mye å si for han, og/eller han har ikke de riktige følelsene for deg. Anonymous poster hash: 20fcf...c50
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #13 Skrevet 15. september 2013 hmm jeg er gutt selv da, og dette høres ut som noe jeg kunne sagt fordi jeg ikke er så veldig smart Jeg hadde trodd at hvis jeg hadde sagt at du var kjempe-pen, så ville du mistenkt meg for å lyve og sagt noe midt i mellom som han utsagn..JA ! At han burde forstått deg bedre er helt sikkert.. Men for å være helt ærlig så bør du kanskje kommunisere med mer han om det du er usikker på, fordi det kan godt hende han ikke forstår hva du er usikker på og derfor komplimenterer kroppen din som du sier Når du sier "pen" så ville jeg tenkt at dette innebærer hele deg inkludert mage, rumpe osv og ihvertfall ikke forstått at du da siktet til ansiktet og håret ditt Tror meg hvis dere er kjærester så synes han garantert du er pen, hår er gutter ikke så opptatt av og helt sikkert glad i personligheten din, hvis ikke hadde dere ikke blitt sammen altså Mitt tips fra guttesiden er derfor å tydelig og klart snakke med han så går det nok fint Takk for dine tanker Synes vi kommuniserer godt, men føler jeg ikke kan si "jeg synes det og det er stygt med meg" eller at jeg kunne ønske han ga mer komplimenter på de områdene, for da blir det veldig påtatt. Jeg synes at det skal komme fra hans eget initiativ og at han virkelig synes det, noe jeg nå selvsagt vet at han ikke gjør. Og det er ikke noe jeg kan få gjort noe med, dessverre. Ansikt er det som vises enten man vil eller ikke, kropp kan man skjule. Så jeg vil selvsagt få høre at jeg er bra nok på ansiktsutseendet også Jeg vil ikke gjøre det slutt eller noe sånt, men sånne ting tærer veldig på meg, å konstant føle at jeg er underverdig og egentlig ikke verdt han. Jeg vet det er eget selvbilde som må jobbes med her og at ingenting egentlig løser seg så fort han kaller meg pen, men jeg ser bare realistisk på det: Jeg er ikke pen nok for han. Anonymous poster hash: 5d3da...e22
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #14 Skrevet 15. september 2013 Jeg tror en ting som må jobbes mye med her, er ditt eget selvbilde, noe du selv også nevner. At du føler at du er helt utenfor hans liga, og ikke skjønner hvorfor han har valgt deg osv osv, tror jeg sitter mer i ditt hode enn det som er realiteten. Selvom jeg synes at den kommentaren han kom med ikke var så spesielt hyggelig. For det andre kan det rett og slett hende at han ikke har så sterke følelser, og at for han kan dette handle mer om et forhold basert i stor grad på fysisk tiltrekning (kropp og sex). Ser også at du ikke ønsker å avslutte dette eller ta en forhastet beslutning, men hvis du føler deg ille når du er med han, og ikke føler deg "verdig nok", så er det vel noe som skurrer veldig her? Samtidig tror jeg kommunikasjon er viktig her, jeg tror du rett og slett bør snakke ærlig med han om dine følelser rundt dette, kanskje han overrasker deg. Samtidig kan det godt være at han mener de komplimentene du får er bra nok.. Men tror du ditt behov for mye bekreftelse kan bunne i egen usikkerhet? Anonymous poster hash: a4396...598
Gjest Riskjeks Skrevet 15. september 2013 #15 Skrevet 15. september 2013 Kan hende han er mest opptatt av kroppen din/sex og ikke føler så innmari mye for deg, men det kan også hende at han synes det er vanskelig å fortelle hva han føler og/eller tror at komplimenter for kropp er det du/jenter generelt ønsker å høre?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #16 Skrevet 15. september 2013 Er du usikker, TS? Litt dårlig selvbilde gjerne? Derfor du ønsker sårt komplimenter for noe annet enn kroppen? Men.. Hvorfor har du dårlig selvbilde egentlig? Har du alltid hatt det? Hvis ikke, hva skjedde ? Anonymous poster hash: a376e...181
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #17 Skrevet 15. september 2013 Men hvorfor skal en gutt si at en jente er pen om hun ikke er det? Kanskje han synes hun har en flott kropp, og komplimerer henne for det han synes er flott ved henne. Kan ikke tvinge en man til å si at en er vakker. Anonymous poster hash: c3223...6e6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #18 Skrevet 15. september 2013 Jeg vil ikke gjøre det slutt eller noe sånt, men sånne ting tærer veldig på meg, å konstant føle at jeg er underverdig og egentlig ikke verdt han. Jeg vet det er eget selvbilde som må jobbes med her og at ingenting egentlig løser seg så fort han kaller meg pen, men jeg ser bare realistisk på det: Jeg er ikke pen nok for han. Anonymous poster hash: 5d3da...e22 Du tror du ikke er pen nok for han. Slutt å vær avhengig av å høre fra andre at du er pen for å tro det selv. Jobb med selvbildet ditt først, ikke hva han sier. Anonymous poster hash: 7f1b4...fd9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #19 Skrevet 15. september 2013 Ja, har utrolig dårlig selvbilde. Ble mobbet gjennom tre år på ungdomsskolen for nettopp utseendet, og jeg ser jo også selv at jeg ikke er vakker. Ser hva som er bra med meg og ser hva som ikke er bra, så vil si jeg ser på meg selv ganske realistisk. Jeg vet at han ikke skal tvinges til å lyve for meg og si at jeg er pen om han ikke synes jeg er det. Men jeg trodde alle synes at kjærestene sine var pene? At noe spesielt ved dem gjorde deg mo i knærne og at du vil fremheve dette. Nå gjør han jo det for kroppen min, men jeg skulle så gjerne fått litt komplimenter for ansiktet også. Ikke "verdens peneste" men kanskje at han synes jeg er nydelig, har vakkert ansikt og at han synes jeg er tiltrekkende. Jeg tror ikke han er med meg for sex, som sagt så kan han få dette fra andre personer, og forholdet vårt er seriøst. Anonymous poster hash: 5d3da...e22
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #20 Skrevet 15. september 2013 Tja. Har du kanskje litt urealistiske forventninger til ham ? Er han en helt vanlig kar som resten av samfunnet, eller er han litt mer spesiell av seg, kan man si ? Hvor lenge har dere vært kjærester? Hvor god kjemi har dere? Når dere har sex, hvem tar initiativet som oftest ? Anonymous poster hash: a376e...181
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå