Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vet jeg er en smule paranoid, men trenger bare noen til å roe meg ned et par hakk før jeg får tatt en graviditetstest i morgen. Greia er at jeg fredag kveld kjente bevegelser inne i magen, det føles akkurat ut som små spark. Siden har jeg kjent flere av disse "sparkene", men har ikke hatt muligheten til å kjøpe en test i helgen.

Jeg har ingen andre symptomer på gravidet, men siden jeg går på p-piller kan jeg ikke vite om jeg har mistet mensen eller ikke. Har målt meg rundt magen, har ikke gått opp en eneste cenimeter, har heller gått ned. Er heller ikke kvalm, ingen ømme bryster osv. Jeg kan vel umulig være så mange uker på vei at jeg kjenner spark, når jeg til og med har blitt mindre rundt magen? All min logiske sans sier at svaret er nei, men trenger å høre det fra noen med litt mer peiling. "Sparkene" er rundt navlen om det sier noe. Akkurat nå er jeg så full av angst at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg nærmest. Har hørt flere historier om de som har gått på p-piller og ikke oppdaget graviditeten før de var flere måneder på vei og kjente spark i magen. Ønsker ikke å være en av dem, for å si det mildt.

Anonymous poster hash: 401c8...6dd

Anonymous poster hash: 8722d...8f2
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

En bekjent av meg oppdaget ikke at hun var gravid før hun var to mnd. på vei i svangerskapet. Dette er jo noe som selvsagt varierer. Bra du skal ta en test i morgen. Det er den eneste sikre måten å bekrefte eller avkrefte noe om dette på.

Skrevet

Jeg var 5,5 mnd på vei da jeg merket det.. Ingen vektoppgang eller noe..

Lykke til:)

Anonymous poster hash: 667b2...52a

Skrevet

Har du hatt sex så kan du være gravid. Ta en test:)

Skrevet

Fikk du tatt en test? :)

Anonymous poster hash: ffecf...dca

Skrevet

Ja, jeg er ikke gravid :) Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...