Gå til innhold

Last minute usikkerhet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg om noen få uker og har plutselig blitt usikker på kjole og tilbehør. Man ser liksom for seg sol og sommer når man tenker bryllup, men vi skal jo ha høstbryllup. Trenger man egentlig stæsj som bolero/sjal etc. og hansker? Hvor mange av dere har brukt dette som del av brudeantrekket? Det er jo absolutt merkbart kjøligere nå, og verre skal det vel bli i løpet av ukene frem til bryllupet. Jeg er rett og slett redd for at det blir kaldt uten noe annet enn spaghettistroppekjolen uten slør...

Anonymous poster hash: 00f25...ea3
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg tror en bolero kan være bra siden man kan jo ikke vite hvor mye vind det er når dere er utenfor kirken, på vei til fotografen og slikt. Hanskjer kan kanskje også gjøre litt samme nytten for armene sin del. Jeg tror jeg ville gått for dette om jeg skulle vært brud på høsten.

(Jeg giftet meg en sommer for en del år siden. Synes bare det er spennende å titte innom denne delen av forumet.)

Skrevet

Du vet du skal gifte deg i september/oktober, men har sett for deg sommer og sol...? :klo:

Anonymous poster hash: a937b...852

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal gifte meg på lørdag, og har fått et slags sjal strikket. Men det har jeg jo bare tenkt å bruke ute, og ikke på fotograferingen. Var i et bryllup i 2008 siste helgen i september, og da var det 22 grader og sol, så man vet jo aldri, du kan være heldig,

Skrevet

Hei,

Jeg skal gifte meg i oktober - skikkelig høstbryllup :)

Kjolen min er ikke tubekjole, men har blonder/mønster forran på brystet og litt på armene.

Vi skal ta bilder ute ( hvis været er bra - bank i bordet), men jeg har ikke kjøpt noe spesielt til å ha på meg da. Tenker jeg tar med en cardigan eller noe bare for å slenge rundt meg mens vi holder på, men ryker så fort vi er tilbake til sivilisasjonen :)

Hvilken helg skal de gifte dere?

Anonymous poster hash: 476be...aec

Skrevet

Ville tatt bilder uten noe bolero eller lignande (så får ein heller frysa litt), MEN eg ville definitivt kjøpt meg ein bolero e.l. som eg kunne hatt til kjole. Gå ute no i ein singlet og kjenn kor kaldt det er.... greit å ikkje gå heile dagen å frysa. Ein må ikkje bruka boleroen sjølv om ein har den. Men då har ein den i alle fall i bakhånd :D

Skrevet

Jeg giftet meg i august (på fjellet riktignok) men jeg hadde fryst ihjel om jeg ikke hadde bolero.... Ha i alle fall noe å kunne ha over deg i bakhånd. Jeg kjøpte kjolen min og leide bolero til. Betalte 300 kr for å leie bolero:-)

Anonymous poster hash: 6019d...96c

Skrevet

Takk for nyttige svar! Bolero er innkjøpt til utendørs bruk, og mulig det blir et sjal også, til innendørs bruk. :)

Anonymous poster hash: 00f25...ea3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...