Gå til innhold

Damer som kikker åpenlyst når de er sammen med typen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis kvinner går alene og kikker bort på meg så smiler jeg til dem, men når kvinner som går sammen med typen gjør det samme så smiler jeg ikke til dem.

Kan dere forklare meg hvorfor noen kvinner, som går sammen med typen sin, kikker åpenlyst bort på en annen mann (dvs. opprettholder øyekontakt lengre enn normalt)? Vil de bare se, eller er de ulykkelige i forholdet og vil ha kontakt? Single damer så kikker slik vil ha kontakt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis kvinner går alene og kikker bort på meg så smiler jeg til dem, men når kvinner som går sammen med typen gjør det samme så smiler jeg ikke til dem.

Kan dere forklare meg hvorfor noen kvinner, som går sammen med typen sin, kikker åpenlyst bort på en annen mann (dvs. opprettholder øyekontakt lengre enn normalt)? Vil de bare se, eller er de ulykkelige i forholdet og vil ha kontakt? Single damer så kikker slik vil ha kontakt....

Det trenger ikke å bety ulykkelighet i forholdet, nei.

Har lest at mange kvinner liker den bekreftelsen (på at de er attraktive) som de får fra andre menn.

Det er fint at du velger å ikke smile til dem når de er sammen med mannen. Du gkør det kanskje av respekt for mannen hennes?

Skrevet

Jeg har en tendens til å holde øyekontakt delvis ubevisst, med begge kjønn.

Anonymous poster hash: 3cb10...1b5
Skrevet

Det trenger ikke å bety ulykkelighet i forholdet, nei.

Har lest at mange kvinner liker den bekreftelsen (på at de er attraktive) som de får fra andre menn.

Det er fint at du velger å ikke smile til dem når de er sammen med mannen. Du gkør det kanskje av respekt for mannen hennes?

Jeg smiler ikke til slike kvinner fordi jeg ikke ønsker kontakt med dem (fordi de går hånd i hånd med en annen mann)...

Skrevet

Selv når du går sammen med typen?

Skrevet

Selv når du går sammen med typen?

Ja, samme hva jeg gjør. Å holde øyekontakt med komplett fremmede er en del av mystikken med verden for min del.

Skrevet

Ja, samme hva jeg gjør. Å holde øyekontakt med komplett fremmede er en del av mystikken med verden for min del.

Ok, litt rart, men ok.

Skrevet

Samme her. Men nå er jeg en "glaner" også da, helt ubevisst. Jeg er bare veldig nysgjerrig og henger meg opp i detaljer.

Skrevet

Jeg kan legge merke til at noen ser på meg og da ser jeg automatisk tilbake. Betyr ikke at jeg synes den personen jeg ser på er attraktiv. Gjelder både menn og kvinner for min del. Har ikke noe med at jeg er interessert i vedkommende eller er ulykkelig i forholdet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...