Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at de fleste menn hater å skrive lange meldinger? Kan et smilefjes eller et hjerte være ment like "kjærlig" som ord?

Innimellom når jeg skriver en "kjærlighetsmelding" til kjæresten min, får jeg bare et hjerte tilbake. Dette skjer som regel hvis han har dårlig tid eller ser meldingen sent. Er dette allikevel uttrykk for gjensidig kjærlighet?

Anonymous poster hash: ffc8c...7f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enten gjensidig kjærlighet, eller "skriver det han tror du vil høre mens han egentlig gir seg faen."

Som alltid med menn :)

Anonymous poster hash: c6089...be6
Skrevet

Tror svaret er at det er høyst idividuelt jeg! :) noen liker å ha masse smileys og denslags i meldinger, mens andre igjen knapt har punktum og komma i meldingene sine :)

Anonymous poster hash: b1835...643
Skrevet

Innimellom kan han også skrive "lange" kjærlighetsmeldinger, men så er det innimellom som det bare kommer et hjerte, og da lurer jeg på om jeg kan ta det på samme måte som en slik melding.

Skrevet

Tror svaret er at det er høyst idividuelt jeg! :) noen liker å ha masse smileys og denslags i meldinger, mens andre igjen knapt har punktum og komma i meldingene sine :)Anonymous poster hash: b1835...643

Han har som regel både smileyer og/eller hjerter, men iblant kommer det KUN et hjerte..

Skrevet

Innimellom kan han også skrive "lange" kjærlighetsmeldinger, men så er det innimellom som det bare kommer et hjerte, og da lurer jeg på om jeg kan ta det på samme måte som en slik melding.

Ja, men det betyr ingenting fra eller til. Menn sier og gjør både ting de mener og ting de ikke mener. Ofte elsker de noen oppriktig, og like ofte sier de bare det de vet de må si for at dama ikke skal grine eller gi dem et helvete.

Anonymous poster hash: c6089...be6

Skrevet

Hehe, mange menn (og kvinner) vil ikke/føler det er rart og unaturlig å komme med kjærlighetserklæringer på SMS. Så lenge han viser sin kjærlighet når dere er fysisk sammen, er det ingenting å bekymre seg for.

• Liker 1
Skrevet

Stemmer det at de fleste menn hater å skrive lange meldinger?

Hater og hater. SMS er rett og slett bare ikke et medium jeg benytter meg av til mer enn korte, raske beskjeder og jeg ser ikke helt hvorfor noen skulle ønske å benytte det til mer enn det i dagens samfunn med mail, IM og f2f-kommunikasjon.

Det blir litt som å skrive kjærlighetserklæringer på Twitter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...