Gå til innhold

Jenter som alltid skal stjele oppmerksomheten......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner noen jenter som er veldig pene, og som ikke tåler at andre (f.eks. meg) får oppmerksomhet fra menn. Hvis jeg har god tone med en mann en hel kveld, kan man banne på at de prøver å få en enda bedre tone med han, så han skal velge dem.

De blir aldri sammen med noen av dem uansett, de vil bare merke at de kan få hvem de vil.

Hva gjør man i slike situasjoner? Har nå møtt en jeg godt kan tenke meg å bli bedre kjent med, men vet at særlig to av de jentene kommer til å kaste seg over han ved første anledning, bare fordi han viser interesse for meg.

Anonymous poster hash: 277c1...08a
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er du selv da?

Misunnelig eller oppmerksomhetssyk ?

Anonymous poster hash: d081b...eec
Skrevet

Kjenner noen jenter som er veldig pene, og som ikke tåler at andre (f.eks. meg) får oppmerksomhet fra menn. Hvis jeg har god tone med en mann en hel kveld, kan man banne på at de prøver å få en enda bedre tone med han, så han skal velge dem.

De blir aldri sammen med noen av dem uansett, de vil bare merke at de kan få hvem de vil.

Hva gjør man i slike situasjoner? Har nå møtt en jeg godt kan tenke meg å bli bedre kjent med, men vet at særlig to av de jentene kommer til å kaste seg over han ved første anledning, bare fordi han viser interesse for meg.

:sminkedokke::strix: :strix: :strix: :strix: :strix::duskedame:

Anonymous poster hash: 98310...990

• Liker 2
Skrevet

Hva er du selv da?

Misunnelig eller oppmerksomhetssyk ?

Lei. Skulle bare ønske de kunne finne seg en kjæreste og slå seg til ro, heller enn å sabotere for andre bare for bekreftelsens skyld.

• Liker 8
Skrevet

:sminkedokke::strix: :strix: :strix: :strix: :strix::duskedame:

Anonymous poster hash: 98310...990

Du skjønner, med andre ord? :)

• Liker 2
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å la dem styre på. En feil vi jenter ofte gjør, er at vi trekker oss unna og blir småsure eller irriterte på disse damene som konkurrerer med oss. Da skaper man bare dårlig energi og gir de andre damene enda mer fordel.

Smil, le og la dem holde på. Liker mannen deg vil han ikke bry seg om det kanskje finere utseende på oppmerksomhetsyke jenter, men se etter noe ekte som kanskje du har.

• Liker 8
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å la dem styre på. En feil vi jenter ofte gjør, er at vi trekker oss unna og blir småsure eller irriterte på disse damene som konkurrerer med oss. Da skaper man bare dårlig energi og gir de andre damene enda mer fordel.

Smil, le og la dem holde på. Liker mannen deg vil han ikke bry seg om det kanskje finere utseende på oppmerksomhetsyke jenter, men se etter noe ekte som kanskje du har.

Hun har jo latt de holde på. Det fungerte dårlig og det kommer til åfungere dårlig. Gå heller vekk fra de aktuelle jentene. Enten dra ut med andre eller beveg deg fysisk vekk fra dem.

• Liker 2
Skrevet

De virker ekte de også, da. De har brukt hele livet på å perfeksjonere sjarm og forføringskunster. Jeg har bare vært meg selv, jeg, og holdt meg langt unna menn som har noe på gang med andre.

Kanskje kan det være en god test på mannen, det med å se hvordan han reagerer på dem. Samtidig, hvilken mann vil ikke bli veldig tiltrukket av superpene jenter som plutselig gir han all oppmerksomhet....

Skrevet

Hun har jo latt de holde på. Det fungerte dårlig og det kommer til åfungere dårlig. Gå heller vekk fra de aktuelle jentene. Enten dra ut med andre eller beveg deg fysisk vekk fra dem.

Umulig. Det er personer jeg må omgås i hverdagen.

Skrevet

Umulig. Det er personer jeg må omgås i hverdagen. Anonymous poster hash:

277c1...08a

Tror ikke på at du ikke kan få fysisk avstand mellom deg og" venninnene "dine.
Skrevet

Tror ikke på at du ikke kan få fysisk avstand mellom deg og" venninnene "dine.

Vi er i samme bransje og har felles omgangskrets, så....

Skrevet

Hehe. Kravstor da eller ?

Skal vi begynne å sitte ett ultimatum etterhvert? :)

Skrevet

Hvis dette faktisk er venninner som du ønsker å fortsatt ha i livet ditt må du søren meg heller se til å si til de: "Ligg unna, han er min!" Er de glade i deg tar de tegninger. Er de noen overflatiske kjerringer blir de dritsure. Da er de ikke noe å samle på..

Den som tier samtykker!

Anonymous poster hash: 32025...273

• Liker 3
Skrevet

De virker ekte de også, da.

Hvis de bruker forføringskunster er de jo ikke ekte.. ;) Du gjør godt i å bare være deg selv, så lenge du er fornøyd med den du er.

Jeg tror også det er lurt å ikke teste mannen fordi disse damene vil trekke han vekk fra deg.. le heller litt av hvordan de alle blir når fine damer gir dem oppmerksomhet.. som du sier, alle ville reagerte på det.. sånn er det rett og slett bare..

Skrevet

Hvis dette faktisk er venninner som du ønsker å fortsatt ha i livet ditt må du søren meg heller se til å si til de: "Ligg unna, han er min!" Er de glade i deg tar de tegninger. Er de noen overflatiske kjerringer blir de dritsure. Da er de ikke noe å samle på..

Den som tier samtykker!

Anonymous poster hash: 32025...273

Venninner nei, de er personer jeg er i samme omgangskrets og bransje som. Dessuten gjør de greiene sine på en veldig subtil måte, så hvis jeg sier noe nekter de bare for at de gjør noe. Og så er det litt dumt å claime han så tidlig.

• Liker 1
Skrevet

Trenger du flørte med denne fyren forran dem da? Er du nødt til å la dem få greie på at du liker han?

• Liker 4
Skrevet

Venninner nei, de er personer jeg er i samme omgangskrets og bransje som. Dessuten gjør de greiene sine på en veldig subtil måte, så hvis jeg sier noe nekter de bare for at de gjør noe. Og så er det litt dumt å claime han så tidlig.

Hvordan er denne behandlingen da, mon tro ?

Jeg kjenner ikke så veldig mye til den slags så jeg lurer jo bare pga nysgjerrigheten min.

Holder du noen ganger på sånn med andre kanskje, hvor det blir så "subtilt" at hvis noen sier noe på det, så er det ikke så vanskelig å unnskylde det med noe annet ?

Har du forøvrig prøvd tidligere å claime noen for noe da? I så fall, hva.. ?

Jeg skjønner meg egentlig ikke så veldig godt på den slags type kommunikasjon og sånt. :)

Skrevet

Nå er det mennene som velger å snu oppmerksomheten bort fra deg over til de andre.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...