AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Hver gang min date sender meg mld og spør om vi skal finne på noe, så kan jeg. Tror dere det er dumt å være så tilgjengelig hele tiden? Det er ikke de at jeg ikke har venner, men vi pleier å finne på ting i helgene og ikke ukedagene pga. skole/jobb osv. Men med daten så passer det for begge i ukedagene også. Jeg er litt redd for at han skal tro at jeg ikke har et sosialt liv, siden jeg svarer "ja" hver gang han spør. Men han spør jo, så han må jo ha lyst. Hva tror dere om det? Burde jeg si nei en gang bare sånn han ser at jeg ikke er tilgjengelig hele tiden (eller blir det for dumt???).... Anonymous poster hash: fa812...447
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Man svarer ja vis man har lyst og tid. ser ingen grunn til å tenke mer gjennom det. Anonymous poster hash: 916a8...98e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Hvorfor tenker du på dette, TS ? Har du en tendens til å spille spill og skuespill, for å få viljen din? Anonymous poster hash: 80972...770
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå