Gå til innhold

Hvordan skal man si til noen at man har falt for de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnetittelen sier:

Hvordan skal man si til noen at man har falt for de (uten å skremme de bort, og i ledd av at man ikke trenger å bli sammen med det første men bare vil fortsette å bli bedre kjent med personen)? :)

Anonymous poster hash: ba787...7bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved å lyve for deg selv, er nok smartest.
Fortell deg selv at å vente på noe er klokt. Og å ikke snakke med ham om ting og tang.
Kommunikasjon er oppskrytt anyway. Hinting er hva som fungerer bra!

Også bare fortsetter du sånn, inntil du er overbevist over at det er hele verden sin feil at den ikke går slik du så for deg den kunne gå. ;)

Anonymous poster hash: 83abc...1fe
Skrevet

Først så ber man de ut på date :)

Anonymous poster hash: e97f0...7fb
Skrevet

jeg tenkte på hva man eventuelt skulle sagt når man er på daten. ;)

TS

Skrevet

Drit i det. Det er ikke så viktig. Bare fortsett å lyve da også, så ordner det seg. :)

Skrevet

jeg tenkte på hva man eventuelt skulle sagt når man er på daten. ;)

TS

Si litt mer om situasjonen. Er du mannen eller dama, og hvor godt kjenner du den du vil på date med?

Anonymous poster hash: e97f0...7fb

Skrevet

Jeg er dama. Og vi har kjent hverandre i 3 uker, vært på 3-4 lange (typ 6-7 timer) dater og har snakket sammen ca annenhver dag på FB/sms. Jeg og han har avtalt å finne på noe nå til uka, og jeg lurer på om jeg skal si noe når vi treffes da.. :) Han har ikke noe imot at folk sier det de føler, men jeg er litt nervøs for at han ikke er riktig helt der jeg er, så føler jeg må ordlegge meg godt..

Skrevet

Vanskelig å ordlegge seg noen ganger ja. Ser den. ^^

Skrevet

Jeg føler det blir vanskeligere å snakke normalt med han når jeg føler jeg holder igjen, jeg er liksom en diger klump med følelser igrunn nå... <3 :P:) burde vel bare holde kjeft å ta ting som de kommer, men er ikke den type person som er så innmari flink til det :P

Skrevet

Jeg føler det blir vanskeligere å snakke normalt med han når jeg føler jeg holder igjen, jeg er liksom en diger klump med følelser igrunn nå... <3 :P:) burde vel bare holde kjeft å ta ting som de kommer, men er ikke den type person som er så innmari flink til det :P

Det er relativt vanlig å føle at det blir vanskelig å snakke med folk når en holder seg selv tilbake.

Fordi da snakker man jo ikke sammen?

Da kveler man kommunikasjonen og man får neppe sagt eller vist hva og hvordan en selv føler noe.

Og det beste er nok IKKE å bare holde kjeft og ta ting som de kommer. Det er sjeldent det..

Fordi, greien er, når man prater med folk, så får man jo definitivt reaksjoner.

Enten positive eller negative, ut i fra hva som blir sagt. Det er slik en samtale fungerer også..

Men så, hvis en er flink til å si i fra en selv mener, men har 0 forståelse for hvordan folk kan reagere på det, så vandrer en rundt i mørket i håp om at noe annet tilfeldig kan ordne tilstanden for deg, slik at du slipper å gjøre noe som helst.

Fordi hvis du aldri klarer å konfrontere dine egne følelser, samtidig som noen andres (les:reaksjonen deres), så stopper hele prosessen opp der, fordi du selv bare trekker deg tilbake da.

Og hvis du aldri klarer å rydde opp i din egen drit, bør du ikke forvente at noen andre gidder heller.

Muligens litt grove trekk nå, men en samtale er jo bygget av et gjensidig engasjament som oftest.

Skrevet

Det er relativt vanlig å føle at det blir vanskelig å snakke med folk når en holder seg selv tilbake.

Fordi da snakker man jo ikke sammen?

Da kveler man kommunikasjonen og man får neppe sagt eller vist hva og hvordan en selv føler noe.

Og det beste er nok IKKE å bare holde kjeft og ta ting som de kommer. Det er sjeldent det..

Fordi, greien er, når man prater med folk, så får man jo definitivt reaksjoner.

Enten positive eller negative, ut i fra hva som blir sagt. Det er slik en samtale fungerer også..

Men så, hvis en er flink til å si i fra en selv mener, men har 0 forståelse for hvordan folk kan reagere på det, så vandrer en rundt i mørket i håp om at noe annet tilfeldig kan ordne tilstanden for deg, slik at du slipper å gjøre noe som helst.

Fordi hvis du aldri klarer å konfrontere dine egne følelser, samtidig som noen andres (les:reaksjonen deres), så stopper hele prosessen opp der, fordi du selv bare trekker deg tilbake da.

Og hvis du aldri klarer å rydde opp i din egen drit, bør du ikke forvente at noen andre gidder heller.

Muligens litt grove trekk nå, men en samtale er jo bygget av et gjensidig engasjament som oftest.

Det er sant. Gode ord, de åpnet øynene mine litt igrunn. Jeg snakket med han idag på tlf, og jeg holdt på å bli gal fordi jeg holdt igjen, og hev meg med en gang på smalltalk-praten (noe jeg gjør når jeg begynner å nervøs for å si noe feil) og sa sikkert mye rart. Tror ikke han tenkte noe over det, håper jeg, men sånn går det jo ikke an å fortsette. Vi har ikke hatt noe problem å prate ansikt til ansikt når vi er alene, så jeg har kommet fram til at nå får det bare briste eller bære når jeg sier at jeg har falt for han.. :) noe bare vet man med en gang at er liv laga, så jeg får bare ta meg sammen å være ærlig. Selv om det er skummelt å høre om vi er, i det minste, på noen lunde lik bølgelengde når det kommer til hverandre...men man får vel bare ta en sjanse.. <3

Skrevet

Det er sant. Gode ord, de åpnet øynene mine litt igrunn. Jeg snakket med han idag på tlf, og jeg holdt på å bli gal fordi jeg holdt igjen, og hev meg med en gang på smalltalk-praten (noe jeg gjør når jeg begynner å nervøs for å si noe feil) og sa sikkert mye rart. Tror ikke han tenkte noe over det, håper jeg, men sånn går det jo ikke an å fortsette. Vi har ikke hatt noe problem å prate ansikt til ansikt når vi er alene, så jeg har kommet fram til at nå får det bare briste eller bære når jeg sier at jeg har falt for han.. :) noe bare vet man med en gang at er liv laga, så jeg får bare ta meg sammen å være ærlig. Selv om det er skummelt å høre om vi er, i det minste, på noen lunde lik bølgelengde når det kommer til hverandre...men man får vel bare ta en sjanse.. <3

Mhm.. So what else is new ? :)

Skrevet

Mhm.. So what else is new ? :)

? :P

Skrevet

? :P

*svusj* ?

:)

Skrevet

Ja her er en labyrint...

Vær glad for at du iallefall har ditt på det rene (VET at du har falt...) :popcorn:

Skrevet

Ja her er en labyrint...

Vær glad for at du iallefall har ditt på det rene (VET at du har falt...) :popcorn:

Syns du det?

Jeg har nok falt ja :bolledeig:

Skrevet

Jeg leser ikke ofte gamle aviser, men når jeg gjør det,

så sitter jeg ikke etterpå å venter på gamle nyheter akkurat.

Du får oppdatere oss på hvordan det går da, TS. :ler:

Skrevet

Jeg leser ikke ofte gamle aviser, men når jeg gjør det,

så sitter jeg ikke etterpå å venter på gamle nyheter akkurat.

Du får oppdatere oss på hvordan det går da, TS. :ler:

Hva er det du sikter til? :P

Skrevet

"show tits" er en sikker vinner..

Anonymous poster hash: 40d2c...01d
Skrevet

Hva er det du sikter til? :PAnonymous poster hash: ba787...7bc

Forstår du ikke hva han mener? Er du litt blond i blant? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...