AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Hei, jeg har en misstanke (flere som tror det samme) at min arbeidskollega/en av mine beste venner er forelsket i meg. Har har nylig gått ut av et forhold og er nå singel. Men, nå merker jeg at det er noe rart med denne vennen min. Han blir fryktelig sur hver gang noen sjekker meg opp, sender meg meldinger ofte, bryr seg litt for mye om hva jeg mener og tenker og har rett og slett blitt kjempegrinete. Jeg trodde det var noe som var i veien så jeg spurte en felles venninne om han er sånn når de er sammen og, men nei da er han veldig annerledes. Han vil være med meg hele tiden men han er fremdeles sur og grinete når vi er sammen. (jeg er en flørtete person, alltid vært det. Det var jeg også når jeg var i forhold) men han takler det ikke. Men hvis vi er helt alene bare vi to er han gladere. (Vi er mye ute på byen sammen, det er da han blir sur). Problemet er at vi jobber sammen, ønsker ikke å konfrontere han og ødelegge noe. Jeg er jo ikke sikker på dette men veldig mange mistenker det. Har noen vært borti det samme? Jeg vurdere å bare ta avstand fra han på privaten og se om han blir gladere av det. Men han er jo en god venn og. Hmmm. Anonymous poster hash: 7bf7a...952
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Eiesyk liten kontrollerende mammagutt, kanskje? Du er den eneste han ikke får taket på, fordi du er så flørtete? Humørsyk og noe ustabil? Anonymous poster hash: f55d1...edb 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Eiesyk liten kontrollerende mammagutt, kanskje? Du er den eneste han ikke får taket på, fordi du er så flørtete? Humørsyk og noe ustabil? Anonymous poster hash: f55d1...edb Ts her. Ja han er nok humørsyk, og kanskje eiesyk når det kommer til meg. Slitsomt, æsj får bare slutte å være med han. Anonymous poster hash: 7bf7a...952
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Ts her. Ja han er nok humørsyk, og kanskje eiesyk når det kommer til meg. Slitsomt, æsj får bare slutte å være med han.Anonymous poster hash: 7bf7a...952 Eller bare bli sammen med han? Anonymous poster hash: f55d1...edb
Barcelone Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Synes du skal ta en prat med ham jeg. Høre hva som plager han og hvorfor han er så humørsyk
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Standardrådet på KG. "Ta en prat med ham. God kommunikasjon er gull verdt". Men færre forstår hvor tilbakestående situasjonen er likevel. For hva er poenget, når folk ikke klarer å snakke TIL kjæresten sin? Konfrontasjoner er greit, men takler man dem ikke, ender man opp på gutterommet sitt og prøver å ha avstandsforhold med folk på nettet i stedet. Bare prat sammen dere. Så ordner det seg nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå