Gå til innhold

Når dere vet han egentlig liker pene damer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett at du ikke er spesielt pen, bare helt vanlig, kanskje til og med mindre pen uten sminke. Dine fordeler er at du er gøy å henge med, er smart og har et høystatusyrke. Så vet du at eksene hans er kjempesøte og pene. Du prøver å tenke at han selvfølgelig liker deg for den du er og at det er en grunn til at han er med deg og ikke dem, men hva når han ligger og ser på deg? Tenker du noen gang at "jeg er ikke pen nok, han liker sikkert ikke det han egentlig ser, han skulle sikkert ønske jeg var like pen som eksen?"

Anonymous poster hash: 932e6...7bf
Videoannonse
Annonse
Gjest Wanderlust
Skrevet

Hvis han er sammen med deg så må det jo være fordi han liker deg som du er :)

• Liker 2
Skrevet

Om han er sammen med deg, så er du mest sannsynlig pen i hans øyne.

Anonymous poster hash: b0e22...752
  • Liker 1
Skrevet

Sant som de over sier. Og tenk å være både pen og ha så mange bra egenskaper! Heldig fyr ;)

Anonymous poster hash: 06abd...578

Skrevet

Men jeg har da selv hørt menn si at de skulle ønske dama var penere, men at hun har så mange andre fantastiske egenskaper... Som, "hadde hun bar vært pen... sukk"

TS :/

• Liker 2
Skrevet

Om han tenker slik, er han good riddance. Men ikke alle menn er overfladiske drittsekker, og når man forelsker seg, ihvertfall om man er et normalt menneske, så kommer overfladiske ting som utseende, inntekt, status osv i bakgrunnen.

Anonymous poster hash: 7040a...a79
Skrevet

Alle liker pene mennesker, det er jo ingen som sier "nei huff hun var alt for pen". Det er bare noe alle må leve med, men de fleste finner jo ut at utseende ikke er det aller viktigste, dessuten blir folk som regel mye finere i dine øyne når du blir glad i dem.

Anonymous poster hash: 91c8d...3e8
Skrevet

Men jeg har da selv hørt menn si at de skulle ønske dama var penere, men at hun har så mange andre fantastiske egenskaper... Som, "hadde hun bar vært pen... sukk"

TS :/

Er man forelsket i en person så er man forelsket i hele personen, ikke bare utseendet. Dessuten, selv om du er usikker på ditt eget utseende så synes nok han at du er flott!!

Skrevet

Jo mer forelska man blir i noen, jo penere blir man for vedkomne. Han hadde ikke vært sammen med deg hvis han hadde syns du hadde vært stygg. Og jeg vil heller være helt "vanlig", og vite at jeg er smart og morsom, enn å være kjendispen og ikke hatt noe mer å by på :)

Skrevet

Er dere sammen eller er det en du vil bli sammen med?

Skrevet

Er dere sammen eller er det en du vil bli sammen med?

Vil kanskje bli...

Skrevet

Vil kanskje bli... Anonymous poster hash: 932e6...7bf

Da synes jeg svarene til de andre blir feil. Han kan jo se på deg som en venn uten at han synes du er pen. MEN du må jo ikke gi opp før du har prøvd.

Synes også at nesten alle jenter kan bli pene. Er kanskje stygt råd å gi, men det er jo en mulighet og er jo sånn du fikk jobben din du jobbet fo den

Skrevet

Jeg gikk ut i fra at dere var sammen.

I så fall kan det jo være at han foretrekker jenter som ser ut på en spesiell måte. Du må nesten bare prøve...

Skrevet

Hvis han er sammen med deg så må det jo være fordi han liker deg som du er :)

Kvinnfolklogikk.....

Hvis han søkte på jobben så må han jo like den som den er.......

Man må faktisk tjene penger, man må faktisk ha sex/etablere seg. Ts spurte om hva han faktisk kunne tenke seg av forbedringer.

I blant får man inntrykk av at kvinner tenker at det å bli valgt, eller at de har valgt seg en, er det samme som at han er skaperen av henne og har valgt akkurat de attributtene hun har, og at han har tilgang og oversikt over alt annet ut der

Anonymous poster hash: da0fc...c66

Skrevet

man må faktisk ha sex/etablere seg

Nei, det må man da vitterlig ikke?

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Kvinnfolklogikk.....

Hvis han søkte på jobben så må han jo like den som den er.......

Man må faktisk tjene penger, man må faktisk ha sex/etablere seg. Ts spurte om hva han faktisk kunne tenke seg av forbedringer.

I blant får man inntrykk av at kvinner tenker at det å bli valgt, eller at de har valgt seg en, er det samme som at han er skaperen av henne og har valgt akkurat de attributtene hun har, og at han har tilgang og oversikt over alt annet ut der

Du blir jo ikke sammen med noen og ser på dem som et jævla oppussingsprosjekt, din idiot.

• Liker 4
Skrevet

Du blir jo ikke sammen med noen og ser på dem som et jævla oppussingsprosjekt, din idiot.

Hadde du vært den eneste tilgjengelige dama så hadde du blitt et oppussingsprosjekt med den språkbruken der ja. Du misforsto uansett hele poenget. Ts lurer på hvordan hun skal takle at andre damer er bedre enn henne på noen måte. Siden hennes problem er utseende, som vil si at hun faktisk har en hjerne, så fungerer ikke din logikk for henne, fordi hun forstår den er feil.

Skrevet

Nei, det må man da vitterlig ikke?

nei skal du gå gjennom livet uten å få deg noe du da? Skal du sitte å se på alt du går glipp av med andre ord?

Skrevet (endret)

Det som til syvende og sist har noe å si, er hvem man får følelser for. Synes dessuten at en del pene damer mister bakkekontakten. Siden de får så mye oppmerksomhet, og blir behandlet på en annen måte, føler jeg at de tar mye for gitt. Det er jo også en del ulemper med å være pen også, som uønsket oppmerksomhet, men alikavel. Opplever at en del av dem er veldig selvsentrerte.

Ts, folk blir tiltrukket av forskjellige ting. Om du føler at du ikke er pen, så synes nok kjæresten at du er pen for det om. Hun forrige jeg holdt på med trodde ikke på folk når de sa hun var pen. Jeg synes jo hun var flott og vakker, og jeg tror hun forstod at jeg synes det, selv om hun ikke følte hun var det selv. Jeg falt ikke for henne pga av utseende hennes. Mens jeg "holdt" på med henne, så traff jeg på 3 andre damer som var veldig min type, men jeg ønsket ikke å sjekke dem opp eller å gjøre noe med dem. Hun jeg forelsket meg i var veldig kjærlig mot de hun var glad i, opptatt av rettferdighet osv. De tingene og en del mer gjorde at jeg falt for henne, og ikke ønsket å være med noen av de andre jeg hadde sjangs på, selv om jeg synes de også var pene jenter. Hva man står for av verdier, livssyn osv har faktisk ganske mye å si. I alle fall for folk som er litt filosofiske av seg :)

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Skrevet

Det som til syvende og sist har noe å si, er hvem man får følelser for. Synes dessuten at en del pene damer mister bakkekontakten. Siden de får så mye oppmerksomhet, og blir behandlet på en annen måte synes jeg at de tar mye for gitt. Det er jo også en del ulemper med å være pen også, som uønsket oppmerksomhet, men alikavel. Opplever at en del av dem er veldig selvsentrerte.

Ts, folk blir tiltrukket av forskjellige ting. Om du føler at du ikke er pen, så synes nok kjæresten at du er det. Hun forrige jeg holdt på med trodde ikke på folk når de sa hun var pen. Jeg synes jo hun var flott og vakker, og jeg tror hun forstod at jeg synes det, selv om hun ikke følte hun var det selv. Jeg falt ikke for henne pga av utseende hennes, for mens jeg "holdt" på med henne, så traff jeg på 3 andre damer som var veldig min type, men jeg ønsket ikke å sjekke dem opp eller å gjøre noe med dem. Hun jeg forelsket meg i var veldig kjærlig mot de hun var glad i, opptatt av rettferdighet osv. De tingene og en del mer gjorde at jeg falt for henne, og ikke ønsket å være med noen av de andre jeg hadde sjangs på, selv om jeg synes de var pene jenter. Hva man står for av verdier, livssyn osv har faktisk ganske mye å si. I alle fall for folk som er litt filosofiske av seg :)

Likte du å ligge og se på henne da, eller hendte det seg at du følte hun var vanskelig å se på, i ansiktet altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...