Gå til innhold

Date eksen til eksens nye dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har havnet i en litt spesiell situasjon.

Vi bor i en liten by, og det blir fort en suppe av ekser og nye forhold. Jeg og eksen hadde et vondt brudd, og det ble ikke så mye bedre av at han tydeligvis lyver om meg til den nye dama si. Hun er en sånn som snakker med alle og får ryktene til å gå. Før hadde jeg et helt nøytralt inntrykk av henne, men etter at de ble sammen har jeg virkelig fått føle på kroppen hvor kjip og falsk hun kan være. Trodde ikke godt voksne mennesker kunne være så fjortis.

Jeg fikk forsåvidt min lille søte hevn da eksen ringte meg og sa han ikke var lykkelig med henne, men jeg orker bare ikke mer. Han er for umoden og uselvstendig, og jeg kan ikke være sammen med noen jeg ikke respekterer. Særlig ikke en som dater sånne som henne og ikke stopper slarving om usannheter og delsannheter tatt ut av kontekst.

Så sier ryktene at eksen hennes er helt forferdelig, at han har mishandlet henne og gud vet hva. Nå har jeg fått føle de umodne sidene hennes såpass på kroppen at jeg tar det med en stor klype salt.

For en stund siden så jeg en veldig kjekk, rolig mann jeg ikke har sett før. Ble litt nysgjerrig, men snakket ikke med han. Senere fikk jeg vite at det var eksen hennes, så da tenkte jeg det var best å holde meg unna.

Neste gang jeg så han kom han bort og pratet med meg, og det var umiddelbar kjemi. Jeg sa med en gang hvem jeg var og at vi kanskje ikke burde prate, men det endte opp med at vi snakket i flere timer. Det kom frem en del interessante opplysninger som for min del var godt å høre etter den kjipe oppførselen hennes mot meg, og alt ble backet opp av vennene hans, som jeg også kjenner. Det virket ikke som om han sa det for å snakke dritt, og han bare bekreftet inntrykket jeg allerede hadde.

Nå vil han møte meg, men jeg er veldig usikker. Jeg pendler, og han har foreslått at vi kan møtes der jeg er i ukedagene for å bli kjent i fred fra sladring og eksene våre. Han er en del eldre enn meg, men han har på en måte alt jeg savnet hos eksen. Han sier det samme om meg. Vi har vår største interesse her i livet til felles, og veldig god kjemi. Jeg ser ingen tegn til at ryktene (hun har spredd) om han skulle ha noe som helst sannhet i seg. Jeg tenker at hun fremstiller saken veldig ensidig, og hun virker forstyrra.

Gi det en sjanse eller la det være?

Anonymous poster hash: 2d450...56c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grip chancen:) Go for it Girl:)

Skrevet

Vil det ikke da virke som om vi dater bare for å hevne oss på eksene våre?

Skrevet

Er en grunn til at han er eksen hennes, han har tydeligvis dårlig dømmekraft etter din beskrivelse av henne. Tror du gjør lurt i å holde deg unna

Anonymous poster hash: 89b14...11a

Skrevet

Er en grunn til at han er eksen hennes, han har tydeligvis dårlig dømmekraft etter din beskrivelse av henne. Tror du gjør lurt i å holde deg unna

Anonymous poster hash: 89b14...11a

Dårlig dømmekraft kan alle ha, tenker jeg, og han har da lært nå... Tar ofte lenger tid for menn å se sånne for det de er, fordi de ofte smører på sitt søteste seg når det er noe de vil ha. Lettere for andre kvinner å merke hvordan de holder på.

Skrevet

Søsteren til eksen til min nåværende samboer kom med en del kommentarer etter at vi ble sammen. "håper han er snill med deg" "du må bare passe deg" osv, med hentydninger til at han var voldelig mot søsteren, slem, utro.....

Jeg la ingenting i det, fordi jeg kjenner til både henne og søsteren å vet de begge kan være rimelig spesiell...

Jeg har aldri sett noen slike tendenser om mannen som hun prøvde å hinte til, heller ikke når vi har kranglet som verst. Veldig glad for at jeg ikke brydde meg noe med det, da jeg er svært lykkelig med mannen min! :-)

Anonymous poster hash: b119e...071

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...