AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Har ganske dårlig selvtillit, så jeg ender opp med et trygt valg av klær. Nå har jeg nettopp gått i kleskapet, og jeg har så mange fine bluser, skjørt, støvletter, når jeg tar det på meg her hjemme tenker jeg at "wow, jeg ser så fin ut!". Så planlegger jeg å gå ut med det en dag, men det ender opp med at jeg feiger ut og kler på meg noe kjent og gammelt, bukser, topper, litt anonyme klær. Akkurat nå prøvde jeg en kjole som faktisk er ganske fin, siden det er kaldt ute la jeg til tights og høye knestøvletter, jeg så og følte meg kjempestilig. Men så tenker jeg, tenk om jeg går ned gata, folk stirrer og tenker "den var teit" eller "så stygt antrekk, tenk at hun tør å gå ut". Så ender jeg opp som den grå musa som alltid tar på buksa og den anonyme toppen og går ubemerket hen Anonymous poster hash: a342d...c9a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Er forresten 19 år.. ts. Anonymous poster hash: a342d...c9a
Gjest Wilhelmine Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Jeg kjenner meg litt igjen i det samme. Men jeg har turt noen ganger, og bare fått gode tilbakemeldinger for det. To grunner til at du burde prøve: a) du sier selv at du føler deg stilig. Går du ut og fortsatt føler deg stilig, vil det skinne gjennom og du vil få en veldig positiv utstrålning. b) Pleier du å gå å tenke om andre at det andre har på seg er grusomt? Jeg gjør ihvertfall sjelden det. Faktisk husker jeg skjelden hva de hadde på seg, med mindre det var noe skikkelig fint. Vi tror andre ser mye mer på oss selv enn det de faktisk gjør. Go for it Håper du tør, så skal jeg prøve å tørre litt oftere selv.
Gjest Tinkerbell Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Hvis du føler deg kjempestilig i kjolen så synes jeg du skal ta den på deg, hadde vært verre om du ikke følte deg bra i kjolen. Helt ærlig så legger jeg skjeldent merke til hva folk har på seg så lenge de ikke har på seg noe veldig spesielt som skriker oppmerksomhet. Tror heller ikke andre legger merke til slikt, tror du selv tenker mer på hva andre tenker enn omvendt.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Takk for gode beroligende ord, dere er skjønne Puh, det er bare å hive seg i det, når dere sier det sånn så skjønner jeg jo egentlig det. Er jo bare å ta på seg det man føler seg vel i og gå ut, er jo ikke akkurat snakk om klovnedrakt heller, folk burde ikke falle daue om av at jeg går i kjole :-) Anonymous poster hash: a342d...c9a
Gjest Tinkerbell Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Takk for gode beroligende ord, dere er skjønne Puh, det er bare å hive seg i det, når dere sier det sånn så skjønner jeg jo egentlig det. Er jo bare å ta på seg det man føler seg vel i og gå ut, er jo ikke akkurat snakk om klovnedrakt heller, folk burde ikke falle daue om av at jeg går i kjole :-) Anonymous poster hash: a342d...c9a Bra! Jeg går som regel med kjoler selv, rett og slett fordi jeg ikke liker bukser, dessuten strammer det sånn i livet. Folk kommer nok ikke til å tenke over det, det er nok bare deg selv. Men kan jo hende nære venninner og familie som aldri ser deg i kjole vil kommentere at de synes du ser fin ut. Andre som du ikke kjenner, som tilfeldige folk i gate skal du ikke bry deg om hva synes.
Gjest Asti Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 (endret) Endret 25. februar 2015 av Asti
MiniMjau Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Jeg har de siste årene vært gravid, ammet, hatt permisjon og hatt en jobb med uniform...nå byttet jeg jobb til en uniformfri jobb, og barna er i bhg. Plutselig måtte jeg begynne å kle meg igjen. Uvant, men artig å kunne finne antrekk, la seg inspirere sv folk på gata, blader etc. Gå i kjole du! Helt sikkert flott!
Gjest Lille-pus Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Jeg er sikker på at når du føler deg flott så går du med rettere rygg og stråler ennå mer enn vanlig. Jeg er vel ikke 'Norsk Standard' på noe vis, og det hender ganske ofte at folk på gaten snur seg litt og titter. Mennesker på jobb smiler når vi møtes (uten at jeg kjenner dem alle... det er et meget stort selskap). De aller, aller fleste som titter på deg tenker "Wow! Så flott hun er." - og noen tenker sikkert også "Det har jeg lyst til også... om jeg tør" Ta sjansen du, TS. Det går ofte mye bedre enn man tenker seg på forhånd... og det blir jammen meg veldig fort en vane også Hiv deg uti det. Jeg sender med gode ønsker 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå