Gå til innhold

møtte på far til barna, eksen min, når jeg var på date....

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter
Skrevet

Jeg var på en date i går, og opplevde en noe kjedelig opplevelse. Jeg er heldigvis ferdig med far til barna mine, men var allikevel en opplevelse som føltes ubehagelig. Jeg gikk på tur med daten, også kom eksen, nye dama og deres felles barn i vogn i mot oss. Jeg sa hei til faren til barna men stoppet ikke opp og snakket. Det såre var at jeg er alene og i en sårbar datesituasjon også møter jeg rett på damen han forlot leg til fordel for. Hun var pen, og jeg tenker lett at han forlot meg fordi hun er penere enn meg sikkert... Værste var også at meg og eksen prøvde å få barn i mange år uten å lykkes, og der blir jeg minnet på alt dette midt på en date. Men typen jeg dater var søt han, men jeg tror meg og han var ulike typer, vet ikke, følte at han ikke virket så interessert i meg derfor enda mer nedtur for meg... Hva ville dere tenkt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver i overskriften at du møtte far til barna, din eks. I innlegget skriver du at dere ikke fikk barn sammen. Har dere ikke barn sammen blir det vel som å si hei til en bekjent.

• Liker 4
Skrevet

Jeg var på en date i går, og opplevde en noe kjedelig opplevelse. Jeg er heldigvis ferdig med far til barna mine, men var allikevel en opplevelse som føltes ubehagelig. Jeg gikk på tur med daten, også kom eksen, nye dama og deres felles barn i vogn i mot oss. Jeg sa hei til faren til barna men stoppet ikke opp og snakket. Det såre var at jeg er alene og i en sårbar datesituasjon også møter jeg rett på damen han forlot leg til fordel for. Hun var pen, og jeg tenker lett at han forlot meg fordi hun er penere enn meg sikkert... Værste var også at meg og eksen prøvde å få barn i mange år uten å lykkes, og der blir jeg minnet på alt dette midt på en date. Men typen jeg dater var søt han, men jeg tror meg og han var ulike typer, vet ikke, følte at han ikke virket så interessert i meg derfor enda mer nedtur for meg... Hva ville dere tenkt ?

Ble litt forvirra her...Du sier du prøvde lenge å få barn med eksen, men du skriver jo og at dere har barn..?

Var han utro mot deg med denne dama? Hvordan følte du eksen din var? Følte du at han reagerte på at du ser en ny mann, eller virket han bare selv for nøyd med seg, sin nye dame og sitt nye barn?

Hvilket forhold har du til eksen idag? Er det lenge siden det ble slutt mellom dere?

Skrevet

Det betyr vel sikkert at de prøvde lenge før de klarte å få barn?

Skrevet

Tabbe...Trolleri.

Ingen skriver så dårlig uten at det er med vilje.

• Liker 2
Gjest trådstarter
Skrevet

Nei vi har to barn men vi lykkes ikke på syv til åtte år med å få flere. Vi fikk barna da jeg var tenåring. Sa bare hei til han som en bekjent. Han forlot meg da han møtte henne. Så dette var rart.

Gjest trådstarter
Skrevet

Jeg følte at han reagerte da han så meg og daten.... Der gjorde jeg. Virket som om han ville stoppe å snakke men jeg bare sa hei og gikk videre...

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener med at du traff ham alene? Var du ikke sammen med en date?

Jeg ville prøvd å tenke motsatt på dette. Er det ikke kult at når du endelig treffer den utro tufsen, så er du ute med en hot date, og ikke alene med joggebukse og fett hår? Det er det vel den optimale omstendigheten å treffe eksen under, det vi alle drømmer om? :jolie:

Anonymous poster hash: d6786...014
Skrevet

Her er det mye som skurrer.. Har dere barn sammen eller ikke? Var du sammen med en annen mann på denne turen eller gikk du alene? Har exen fått nye barn med elskerinnen eller ikke? Du får skrive et nytt oppklarende innlegg, ellers blir du snart å betrakte som et troll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...