Gå til innhold

Undertøy til den store dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bagynt å se meg om etter undertøy til den store dagen. Hadde planer om å bruke korsett/torsolett for å "holde inn" litt. Men nå som jeg har sett priser på det er jeg litt usikker.... Har ennå ikke sett noen til under 1500,- Finnes det virkelig ikke noe billigere? Jeg vil gjerne ha tips om undertøysforretninger i Oslo - Sandvika - Asker som har bra utvalg av undertøy og som heller ikke er svindyre. Hvor stor forskjell blir det å ha korsett under i kjolen i forhold til vanlig undertøy? Fikk nemlig ikke tilbud om å prøve med da jeg kjøpte kjolen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Har sett flere mellom 1000-1300 i Oslo.

Skrevet

Det varierer vel med modellen på kjolen om man trenger korsett, men til min kjole ble det veldig fint. Den satt mye finere da jeg fikk korsettet på. Selv bet jeg i det sure eplet og kjøpte et til 1100 kroner etter å ha kjøpt et billig et på ebay som stakk opp over kjolen i ryggen :-?

Skrevet

Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men som de fleste andre kvinner er jeg en del hardtrening unna supermodellkroppen...

:hoho:

Siden de fleste brudekjoler er relativt avslørende, regner jeg med at korsett/torselett må til på den store dagen, for at figuren min skal gå inn og ut på de rette stedene...

Jeg er av de som helst ikke vil svi av for mye penger på brudekjolen hvis jeg slipper og kommer nok til å legge i mellomsjiktet hva kjolebudsjett angår. Samtidig vil jeg selvsagt se best mulig ut og da regner jeg undertøy som en god investering! Undertøyet kan jo heldigvis brukes om igjen, til selskapskjoler f.eks. Regner med at jeg tar en grundig runde i undertøysbutikker for å sjekke utvalg og priser. Man kan jo sikkert deponere på undertøy for å få prøvd det under kjolen, bortsett fra truser da. Tror ikke jeg tar sjansen på å bestille undertøy fra nettet som jeg ikke har prøvd. Hele vitsen blir jo borte hvis det sitter feil.

Skrevet

Jeg skal kjøpe på kristins Brudesalong i Lillestrøm (Selv om jeg bor i Bærum) Det koster ca 750,-

Skrevet

endte på et torsolett på Arabella ved egertorvet. 1100,- Ahem.. syntes det var mye.. Men den var nydelig og i tynt stoff, så jeg får nok brukt det igjen. Bra service!

Har stroppeløs kjole, derfor torsolett.

Damen i brudebutikken mente at det egentlig bare holdt med stroppeløs BH, siden jeg er str 38 i livet, og feste BHn i kjolen med trykknapp. en jeg orket ikke begynne å fikle med det, og når jeg først fant et torsolett... osv.

i likehet med Poirot, jeg gidder heller ikke lete meg ihjel etter ting til bryllupet.

M

Skrevet

Jeg kjøpte mitt på Sørbø i Stavanger (Blue fashion). Dette er vel en kjede som er over hele landet.., eller?

Uansett, jeg har lett, og lett, og lett, og da jeg endelig fant et som jeg kunne gå med på hadde det den kjekke prisen av 800 kroner. Kan absolutt ikke klage, og er faktisk fornøyd!

Skrevet

Kanskje jeg skal ta meg en tur der likevel....

Skrevet

Kjøpte mitt hos Christiane brudebutikk i Oslo, der kostet torsolettet ca 900 kr tror jeg. Helt suverent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...