AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Hei, En venninne av meg har giftet seg med en mann som bor i et annet land i Europa, han er fra et arabisk land, og har ikke statsborgerskapet i det landet han bor. De har fått sammen ei lita jente tross for avstanden, lite gjennomtenkt skal jeg si. For hun har nemlig andre barn her hjemmet som har god kontakt med sin far. Livet til denne nye familien, mor, ny mann og baby, er et hav er stress, for å si det sånt. Mor bor her i Norge for hun vil ikke gi fra seg omsorgen for barna sine over til far, selv om han er god far, for hun føler at det er vanskelig å bare gå fra barna sine sånn. Mannen bor der nede og er avhengig av henne mtp oppholdstillatelse og alt det. Hun har prøvd å dra for å fikse ham all nødvendige dokumentasjoner for ham for å få gyldig opphold der å for kunne reise med henne hit, men klarte det ikke for "hun får vondt i morshjerte". Nå har det gått to år og de er fortsatt i samme situasjon. Verre med tanke på babyen. Jeg og en annen venninne foreslo at hun burde dra for en kort periode, si seks måneder til ett år, å få mannen hit slik at de kan slippe alt dette stresset å levet lykkelig i alle sine dager med hele familien samlet på ett sted. Og la far til barna ha omsorgen for de store barna den perioden. Men hun er redd for konsekvensene og hva eksmannen kan finne på etterpå. Nekte henne omsorgen, e. l. Hva synes dere? Anonymous poster hash: acbb2...a70
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Barna det er snakk om er forresten straks 11 og 10. Anonymous poster hash: acbb2...a70
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Dytte Anonymous poster hash: acbb2...a70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå