AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Skal lage roser av marsipan, lurer derfor på hva slags merke jeg skal kjøpe? Jeg har prøvd meg på roser før, men føler de ble så harde at det var lett å knekke dem bare jeg var nær dem. Så vil egentlig ha en mye marsipantype. Ikke anbefal meg sukkerpasta, hehe. Anonymous poster hash: ea475...d98
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Skal lage roser av marsipan, lurer derfor på hva slags merke jeg skal kjøpe? Jeg har prøvd meg på roser før, men føler de ble så harde at det var lett å knekke dem bare jeg var nær dem. Så vil egentlig ha en mye marsipantype. Ikke anbefal meg sukkerpasta, hehe. Anonymous poster hash: ea475...d98 Mente myk marsipantype, ikke mye hehe. Anonymous poster hash: ea475...d98
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Hjelper jo litt om du sier hvilken marsipantype du har prøvd da. Anonymous poster hash: 2808e...eea
Brunhilde Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Jeg pleier å bruke marsipan fra Odense, den er god å jobbe med og smaker godt.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Nå er jeg skuffa. Klikka meg inn her for å få oppleve at et stykke marsipan roser noe, men her var det jo ingen rosing... http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ Anonymous poster hash: bbef4...d7a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Marsipanroser mener du? Har aldri sett en marsipan rose.Anonymous poster hash: eaca1...fae
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Marsipanroser mener du? Har aldri sett en marsipan rose.Anonymous poster hash: eaca1...fae Min marsipan pleier å gi meg komplimenter stadig vekk.Anonymous poster hash: ab723...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå