Gjest navnelapp Skrevet 15. september 2013 #21 Skrevet 15. september 2013 Egg held seg lenge. Minst to-tre månader, viss dei vert oppbevart kjøleg. Du kan også skille plomme og kvite, og fryse dei kvar for seg i heilt tett emballasje. Eg lagar mykje aioli, og då får eg eggekviter til overs. Då frys eg dei i ein ziplock-pose, til eg ein dag får ånda over meg, og lagar pikekyss. Dei held seg også i nokre veker i tett boks. Til fest kan du til dømes lage pavlova. 1
Frk. Belle Skrevet 16. september 2013 #22 Skrevet 16. september 2013 Iskrem krever også mange egg. Det samme gjør vaniljekrem.. Ikke akkurat middagsmat men veldig godt
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #23 Skrevet 16. september 2013 Lag minibunner til pavlova, holder seg leenge i tette bokser. Bare å ha på krem og bær ved uventet besøk. Lag suksessterter, de kan fryses med kremen på. Bak skuffekaker å ha i fryseren. Sukkerbrødbunner kan fryses, det samme med sjokoladekakebunner. Anonymous poster hash: dd103...25b
pingu 78 Skrevet 17. september 2013 #24 Skrevet 17. september 2013 har gitt bort over 100, men har minst like mange igjen. Eggmannen kjenner halve omgangskretsen og hele nabolaget mitt så markedet er litt mettet. Utrolig hvor mange egg det går i ei 20-liters bøtte Takk for tips, skal sjekke dem opp. Tar gjerne fler, synd om ungene blir lei egg. :)kast dem på noen som fortjener det hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå