Gå til innhold

Noen som trener/har lyst til å trene 30 days shred?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har lyst til å skravvle litt?

Jeg har begynnt, og er akkurat ferdig med level 1.

Jeg er i veldig dårlig form og er overvektig. Så det går da bare ann å gå en vei, nemmelig oppover!!!! :)

På de 10 dagene på level 1 har jeg merket veldig fremgang i formen, og jeg har klart å gjøre mere øvelsene, og jeg har minket 13 cm!!!!!!! (bryst, midje og lår)

Har hatt en liten pause pga har vært syk når jeg hadde tatt 3 økter på level 2, så jeg begynnte på igjen på fredag med ei repitisjonsøkt på level 1, og begynnte på level 2 i dag.

Jeg tar ikke ei økt riktig hver dag, men de dagene jeg ikke trener 30 days, så går jeg tur. Økt aktivitet er mitt motto for tiden.

Svetten siler ihvertfall.

Noen som vil joine?

Anonymous poster hash: 0fb55...704
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, du er kjempeflink!!!

Jeg startet med 30 days shred, i dag konkurrerer jeg i idrett :)

Anonymous poster hash: 150db...2ef
Skrevet

Wow, du er kjempeflink!!!

Jeg startet med 30 days shred, i dag konkurrerer jeg i idrett :)

Anonymous poster hash: 150db...2ef

Åjj, såppass. Det er motiverende!!! :)

Anonymous poster hash: 0fb55...704

Skrevet (endret)

Jeg har lyst! Men jeg tror ikke jeg orker akkurat nå... (dette hørtes latmann ut!) Har nettopp kommet i gang med å skulle trene 5 dager i uka så tror jeg vil fokusere på å få denne vanen 100% skikkelig på plass før jeg gaper over noen andre forpliktelser... :trene: Men har kjempelyst til å prøve det senere, så gi gjerne litt rapport når du nærmere deg de 30 dagene og fortell hvordan det har gått!

Endret av Husplante
Skrevet

Jøss! Jeg starter i morgen, haha. Kanke si jeg er i toppform, men er glad i å trene. Synes detta virka morsomt. :) Så bra at du har merka forskjell, TS! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...