Gå til innhold

Kutte kontakt med han, hvordan skal jeg gå fram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for å kutte kontakten med en mann jeg har holdt på med i over 1 år. Årsaken er at han tar lite initiativ til å møte meg og det virker som om han ikke bryr seg. Jeg har tatt opp dette med han 2-3 ganger tidligere, å da har han sagt at han skal skjerpe seg, at han bryr seg og at han er glad i meg. Jeg har tenkt litt på at oppførselens hans kan ha noe med at han ikke har noe erfaring med forhold, siden jeg er den første han har holdt på med. Men hvis han virkelig vil ha meg og bryr seg, burde han har skjerpet seg og vist at han brydde seg. når han fortsette slik han har gjort, gidder jeg rett og slett ikke mer. Det sier seg selv når vi enda ikke har gått inn i et forhold enda. Jeg er dritlei alle hans unnskyldninger nå, og det fikk meg til å innse at han ikke er noe særlig interessert når han reiser i morgen for å jobbe og blir borte i 2 uker og ikke har tatt seg tid til å møte meg før han drar. Jeg spurte han i går om han ville komme til meg en tur, men da sa han at han måtte pakke osv, og ikke hadde tid.. vel, hadde han brydd seg så hadde han vel tatt seg tid til å ta seg en liten tur til meg.. Så, det jeg trenger hjelp til er hvordan jeg skal gå fram? Jeg tenker selv at jeg overser han totalt, kanskje han skjønner da. Men hva om han prøver å få kontakt med meg og spør meg hva det er for noe? Hvordan skal jeg gå fram da, på en kostbar metode? Det kommer jo alt på om han prøver å få meg tilbake og hva han sier om saken når jeg forteller hva det er til slutt, jeg vil liksom ikke godta med engang, men la han tenke litt og savne meg.. Blir veldig takknemlig for alle råd og tips, og gjerne kom med metoder eller teknikker :-) Anonymous poster hash: 1abc9...d52

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes at det er mest korrekt å si rett ut at siden dette forholdet ikke går i noen retning så vil du avslutte det.

Å bare la noen være i uvisse er jo nettopp det du ikke liker selv.

Skrevet

Jeg synes at det er mest korrekt å si rett ut at siden dette forholdet ikke går i noen retning så vil du avslutte det.

Å bare la noen være i uvisse er jo nettopp det du ikke liker selv.

Jeg har lyst til å overse han og ignorere han en stund, slik at han kan forstå hvordan jeg har hatt, når han ikke har svart meg på meldinger eller brukt en evighet. Og se om han prøver å få kontakt med meg, om han bryr seg. Om han gjør det, så kommer jeg til å fortelle han at jeg ikke gidder mer å ha det slikt, i å med at jeg har tatt det opp med han før, og at jeg ikke godtar å bli behandlet, men hvordan skal jeg forholde meg hvis han kommer med unnskyldninger og sånt? vil liksom ikke godta det med det samme, så hvordan gå fram da?

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for å kutte kontakten med en mann jeg har holdt på med i over 1 år. Årsaken er at han tar lite initiativ til å møte meg og det virker som om han ikke bryr seg. Jeg har tatt opp dette med han 2-3 ganger tidligere, å da har han sagt at han skal skjerpe seg, at han bryr seg og at han er glad i meg. Jeg har tenkt litt på at oppførselens hans kan ha noe med at han ikke har noe erfaring med forhold, siden jeg er den første han har holdt på med. Men hvis han virkelig vil ha meg og bryr seg, burde han har skjerpet seg og vist at han brydde seg.

når han fortsette slik han har gjort, gidder jeg rett og slett ikke mer. Det sier seg selv når vi enda ikke har gått inn i et forhold enda.

Anonymous poster hash: 1abc9...d52

Det som er rart her er at han ikke har hatt noe forhold tidligere. Bryr han seg kanskje ikke noe særlig om andre mennesker?

Å holde på i ett år er et forhold. Kanskje ikke et kjæresteforhold, men likevel et forhold.

Anonymous poster hash: c95f3...9f0

Skrevet

Virker ikke som du vil gjøre det slutt, men bare hevne deg og få han til å innse hva slags dust han har vært, og gjøre alt riktig igjen..

Skrevet

Det som er rart her er at han ikke har hatt noe forhold tidligere. Bryr han seg kanskje ikke noe særlig om andre mennesker?

Å holde på i ett år er et forhold. Kanskje ikke et kjæresteforhold, men likevel et forhold.

Tror du skjønte hva jeg mente. noe forhold til jenter før, jeg er den første han har holdt på med..

Skrevet

Virker ikke som du vil gjøre det slutt, men bare hevne deg og få han til å innse hva slags dust han har vært, og gjøre alt riktig igjen..

Ja egentlig, jeg er litt usikker. Jeg vil ikke slippe taket enda, men jeg vil at han skal innse at han ikke kan holde på slik, at han kommer til å miste meg da. jeg vil at han skal savne meg, og om jeg ignorere han eller overser han vil jeg se om han bryr seg eller om vil gi seg faen å gå videre.

Gjest Blondie65
Skrevet

Ja egentlig, jeg er litt usikker. Jeg vil ikke slippe taket enda, men jeg vil at han skal innse at han ikke kan holde på slik, at han kommer til å miste meg da. jeg vil at han skal savne meg, og om jeg ignorere han eller overser han vil jeg se om han bryr seg eller om vil gi seg faen å gå videre.

Du kan jo se om det fungerer. I mine øyne er det en risiko for at du kun utsetter det uungåelige - bruddet. I min verden synker man ikke til samme nivå som en selv nettopp har kritisert. Den beste hevnen er at du finner deg en bedre kjæreste og et mye bedre liv.

Skrevet

Tror du skjønte hva jeg mente. noe forhold til jenter før, jeg er den første han har holdt på med..

Så han har hatt skikkelige forhold før, men du er den første han ikke vil være sammen med?

Skrevet

Hvor mye har han tatt kontakt med deg tidligere ts? Eller er det ALLTID du som tar initiativ?

Føler du han kan se noen andre?

Skrevet

Hvor mye har han tatt kontakt med deg tidligere ts? Eller er det ALLTID du som tar initiativ?

Vi har byttet på å ta initiativ til å skrive melding, snakke og møtes. Men han har alltid vært veldig tilbaketrukken på en måte, han virker utrolig care over meldinger, men i virkeligheten er han veldig kjærlig mot meg.. men nå i det siste har det virket som han ikke har brydd seg i det hele tatt, ikke gidda å svart på meldingene, og når jeg hadde bursdag skrev jeg en melding om han ville komme på besøk, og da skrev han bare "passer dårlig i dag...ojaa, du har jo bursdag i dag, gratulere med dagen"

Skrevet

Er du redd for at det er den samme som du "ser"? :)

Beklager, det er ikke vondt ment, men jeg merker meg at du svarer i alle slike tråder, og det virker som om du tenker at "alle" kan handle om han du ikke stoler på men ikke greier å slippe. Husk at Norge har 4,6 mill innbyggere... Hvis man alltid tror slikt så har man en sykelig besettelse :)

Skrevet

Vi har byttet på å ta initiativ til å skrive melding, snakke og møtes. Men han har alltid vært veldig tilbaketrukken på en måte, han virker utrolig care over meldinger, men i virkeligheten er han veldig kjærlig mot meg.. men nå i det siste har det virket som han ikke har brydd seg i det hele tatt, ikke gidda å svart på meldingene, og når jeg hadde bursdag skrev jeg en melding om han ville komme på besøk, og da skrev han bare "passer dårlig i dag...ojaa, du har jo bursdag i dag, gratulere med dagen"

Da er han ikke interessert lenger.

• Liker 1
Skrevet

Er du redd for at det er den samme som du "ser"? :)

Beklager, det er ikke vondt ment, men jeg merker meg at du svarer i alle slike tråder, og det virker som om du tenker at "alle" kan handle om han du ikke stoler på men ikke greier å slippe. Husk at Norge har 4,6 mill innbyggere... Hvis man alltid tror slikt så har man en sykelig besettelse :)

Hva ? Skjønner virkelig ikke hva du snakker om. Jeg spurte fordi jeg ville prøve å se hele bildet, hjelpe trådstarter. Kanskje du har lest for mange innlegg her inne, så du får div assosiasjoner ;)

Skrevet

Da er han ikke interessert lenger.

Enig , det høres ikke ut som han er så veldig keen når jeg leste at han var så slapp/likegyldig...

Skrevet (endret)

Vil du være sammen med en som er slik? En du alltid må gi beskjed om at han må være mer "på"? Du fortjener bedre :) Gi beskjed hvordan du føler, og gå videre. Vanskelig i starten, men det blir bedre. Lover. Been there done that ;)

Endret av Ravn1
  • Liker 1
Skrevet

Folk som ikke har vært i forhold bryr seg sikkert ikke om andre mennesker. Åkei... :glare:

Anonymous poster hash: f3aa9...35e

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Det er ikke vits å spille kostbar. Denne gutten har ikke vært skikkelig interessert i deg på disse 12 mnd'ene og kommer nok ikke til å bli det heller.

Jeg hadde ikke sagt noen ting til han. Bare slutt å ta kontakt. Du kan svare han dersom han spør deg om ting men ikke vis interesse. Dersom han så spør deg hvorfor du ikke lenger tar initiativ kan du si det som det er. "Jeg har ikke tid til å bruke tiden min på tull".

Det er egentlig utrolig at du har brukt 1 år på denne fyren. :(

Endret av LonelyAngel
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...