Gå til innhold

ONS med tidligere kontaktlærer fra barneskolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt havnet jeg på et utested hvor også kontaktlæreren (8 år siden) min fra barneskolen var. Var råbetatt av han på barneskolen og han har bare blitt kjekkere og kjekkere med årene tydeligvis. :bond: Ingen av oss var drita heller. Jeg fattet ikke at det faktisk var han før vi var godt utpå flørtern, og da var det nesten for sent å snu. Havnet hos han senere utpå kvelden, og hadde deilig sex. Men tok nattbussen hjem en utpå natta og sovnet i min egen seng. :glare:

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Han har alt lagt meg til på facebook, men jeg tror ikke han vet hvem jeg er... Skal jeg fortelle han det? Eller bare ignorere venneforespørselen og move on? :trist:

Anonymous poster hash: 53275...c15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her. Han vet selvsagt navnet mitt, men tror ikke han gjenkjenner meg.

Skrevet

Oi! kleint! Kutt all kontakt!

Anonymous poster hash: 325a0...c16
  • Liker 1
Skrevet

`Hvorfor det? Jeg er også sammen med min tidligere lærer på ungdomsskolen :D Kjør på!

Anonymous poster hash: 9c8f3...1d3
  • Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er han/dere? Tror ikke jeg hadde hatt noe problem å forsette, utseende fra barneskolen til ung voksen forandrer seg stort. Ikke rart han ikke har kjent deg igjen. Men hvis dere forsetter å ha kontakt, så ikke fortell at han var kontaktlæren din med det første....det kan virke avskrekkende for han om du virkelig liker han. Go for it ts :)

Skrevet

Det er 8 år siden, ingen av dere gjør noe ulovlig. Ville ikke tenkt på det engang. Kos dere! :)

Anonymous poster hash: 906c6...46f
  • Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er han/dere? Tror ikke jeg hadde hatt noe problem å forsette, utseende fra barneskolen til ung voksen forandrer seg stort. Ikke rart han ikke har kjent deg igjen. Men hvis dere forsetter å ha kontakt, så ikke fortell at han var kontaktlæren din med det første....det kan virke avskrekkende for han om du virkelig liker han. Go for it ts :)

enig!

Anonymous poster hash: b38a3...a75

Skrevet

Jeg ville nevnt det. Det vil jo komme for en dag hvis det blir noe mellom dere, da kan han reagere negativt på at du ikke sa noe med en gang.

Men kanskje lurt å ikke si det på en måte som gjør et stort nummer ut av det.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar! Han er 35 og jeg er 18. Har før vært med eldre menn, så sånn sett går det nok fint. Men det er den tidligere relasjonen jeg har til han som gjorde at jeg synes det skurra litt. Dog ikke så ille at jeg ikke kan leve med det, hehe. I will go for it :)

• Liker 3
Skrevet

Er det galt av meg å tenke at en mann på fem og tredve ikke kan være helt god i hodet når han ønsker å date tenåringsjenter?

• Liker 10
Skrevet

Er det galt av meg å tenke at en mann på fem og tredve ikke kan være helt god i hodet når han ønsker å date tenåringsjenter?

Ja, det er sikkert noe galt med ham :ironi:

Alle menn på fem og tredve ønsker å date tenåringsjenter.

Anonymous poster hash: bfbbd...56f

• Liker 4
Skrevet

Vel, menn har en tendens til å henge med jenter en selv trives best med.

Som en selv kommer best overrens med og som er på samme bølgelengde mentalt.

Det ingenting galt med ham. Han bare er sånn. Ufulkommen med andre ord. ;)

Skrevet

Vel, jeg ser stadig jenter i tenårene som ser ut som de er mye eldre. Så at han likte TS betyr ikke at han pr definisjon "ønsker å date tenåringsjenter". Dessuten kan man ikke styre hvem man liker, så lenge begge er voksne nok (og gamle nok etter loven) til å vite hva de gjør så er det ikke noe andre har noe med.

Når det er sagt så er det helt naturlig å være skeptisk, for en på 18 er ikke på langt nær så moden og selvstendig som en på 35, og "maktforholdet" blir veldig skjevt. 17 års aldersforskjell er mindre urovekkende mellom 28 og 45, for å si det sånn. Men derfra til å hevde at mannen ikke kan være helt god i hodet, blir for dumt.

Anonymous poster hash: 24792...c5e
Skrevet

Det å ha ONS med eldre menn er én ting.

En annen ting er å bli sammen med en mann på non-å-tredve når man er 18 år, som i tillegg har vært læreren på barneskolen. Det hadde blitt for rart, selv for meg.

Skrevet

Jeg ser absolutt ingen problem med det, TS, jeg selv er på din alder og kunne lett ha datet menn i 30-årene. Kjør på!

Anonymous poster hash: 7609d...881
Skrevet

Hehe, dere vil hvertfall bli en snakkis blant hans tidligere kolleger og de du gikk på barneskole med!

Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Han vet at han har vært kontaktlæreren din. 99% sikkert.

Skrevet

Er det noen lærere her inne? Hadde dere blitt sammen med en tidligere elev?

Skrevet

TS her. Kommer aldri til å date han da, om det blir noe så er det bare sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...