AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Huff, jeg føler meg ung.. Men i speilet ser jeg et dratt og uthult ansikt.. Jeg har alltid vært tynn men nå er det ingen fordel. et smalt ansikt er enda mer energiløst.. Jeg føler meg så gammel! Det gjør meg deppa. Jeg har et kjempegodt liv, snill mann friske barn og trivelig jobb. Men dette med å bli 40 er kjipt! Noen som kjenner seg igjen? Har dere tips til ungdommelige frisyrer og sminke som får en til å se freshere ut?Anonymous poster hash: 97862...a29
Djungelvrål Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Sett opp håret. Bruk foundation. Det er ikke rynker som får en til å se gammel et, det er ujevn hudtone. Kamufler mørke ringer under øynene. Bruk alltid maskara, og litt rouge og solpudder. Bruk hvit eyeliner på nedre våtkant, det får deg til å se mer våken ut. Kle deg klassisk. Da ser du ungdommelig ut uten å se desperat ut. 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Wow her var det mange gode tips! Hvit liner under øynene, er det over eller under hårkanten? Og hva med håret; kort eller langt?Anonymous poster hash: 97862...a29 1
Gjest Wanderlust Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Har du friskt hår er det pent med litt lengde! 2
Djungelvrål Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Wow her var det mange gode tips! Hvit liner under øynene, er det over eller under hårkanten? Og hva med håret; kort eller langt?Anonymous poster hash: 97862...a29 På våtkanten, innenfor hårene. De har en fra Isadora om funker bra. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Ha en frisyre som kler deg, ikke klipp deg kort fordi du liksom skal se frisk og ung ut. Ikke bruk klær som du tror gjør deg ung. Jeg fikk høre av min 10 år yngre ektemann at jeg ser eldre ut i jeans - stikk motsatt av det jeg trodde. Så nå er det rett og slett andre, stilige klær. Ikke nødvendigvis klassiske, men ingenting som strutter av ungdommelighet. (Mao. ligg unna påfugløredobb i det ene øret, kjekke, fargerike sko med gummisåler og vide, fargerike anorakker. Og ligg unna Desigual. Gru!) Det samme gjelder sko. Du er både for ung og for gammel til å bruke Converse. De er ment for ungdommen og gamlisene, ikke oss i vår beste alder. Få deg nok søvn, drikk nok vann, spis sunt og ta deg tid til å fordøye maten. Jeg ser vanligvis veldig ung ut, men noen dager kommer rynkene bedre frem og jeg ser rett og slett dratt ut i ansiktet. Det er ikke gøy, men jeg vet at det er pga lite søvn og mye stress. Vær veldig forsiktig med sminke. Jeg bruker kun fuktighetskrem, krem til å hjelpe på porer og et tynt lag med pudder over på selve huden. Vær forsiktig med fargen sort. Den kan få rynkene frem. Mørkegrått eller mørkeblått er bedre. Også briller gjør at du ser eldre ut, selv om dette kommer an på brillene. Jeg fikk helt sjokk av huseieren som hadde briller første gang jeg så henne, jeg trodde hun var over 40, mens uten og med stilige høyhælte ankelboots og tights så hun ut som litt over 30. Anonymous poster hash: 7f046...ad9 3
Djungelvrål Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg enig med det med påfugjøredobb, Desigual og briller. Skriker 45 liksom. Endret 15. september 2013 av KG dama 5
Gjest Elseby13 Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 Vent, jeg må bare Google desigual nå! Og ts: husk at 40 er det nye 30! Jeg også føler meg som 25 men får sjokk hver gang jeg ser den 38 årige heksa i speilet! Til deg med masse gode tips: du sier ligg unna sminke, men hva med mørke ringer under øynene? De blir bare verre og verre med åra. I stedenfor gammel ser jeg dau ut....
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 Drikk vann og se til at du får nok søvn. Det er det viktigste Kutt røyk/alkohol/sukkerholdige drikker/snop som cola og smågodt som er de absolutte verstingene. Bruk mindre sminke enn f.eks du gjorde i 20-30 åra, en 20 åring tåler mye mer sminke enn en 40 åring på generell basis. Spander noen kroner på et parfymeri som tilbyr å sminke deg, og be dem anbefale hvordan du skal hverdagsminke deg. - om du bruker særlig sminke da - jeg bruker kun mascara og eyeliner i øyenkroken, ellers kun fuktighetskrem i ansiktet. Ikke klipp deg kort, behold litt lengde, men hold det velstelt Anonymous poster hash: 975e7...4ca 1
Djungelvrål Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 (endret) Vent, jeg må bare Google desigual nå! Og ts: husk at 40 er det nye 30! Jeg også føler meg som 25 men får sjokk hver gang jeg ser den 38 årige heksa i speilet! Til deg med masse gode tips: du sier ligg unna sminke, men hva med mørke ringer under øynene? De blir bare verre og verre med åra. I stedenfor gammel ser jeg dau ut.... Denne er bra: http://www.sephora.com/diorskin-nude-skin-perfecting-hydrating-concealer-P247347 Og husk det jeg skrev. Der er ikke rynker som får en til å se gammel ut men ujevn hudtone. Invester i en god foundation og concealer som den jeg linket til over. Endret 15. september 2013 av KG dama 1
Petalouda Skrevet 16. september 2013 #11 Skrevet 16. september 2013 tenk positive tanker, gled deg over gode småting, og SMIL. Det vakreste en kvinne kan bære eer et smil som når øynene 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 Sminketips: http://minmote.no/2012/04/ta-hensyn-til-din-alder-slik-sminker-du-deg-vakker/ (Vedr. eyeliner i våtkanten: Dersom du vil ha et våkent og åpent blikk anbefaler jeg heller en nude/hudfarget eyeliner i stedenfor en hvit på våtkanten. Det er fordi en hudfarget eyeliner ser mer naturlig ut og ikke så hardt. Både hvit og hudfarget eyeliner vil åpne blikket ditt og dempe rødhet på våtkanten. Bruker du lyse farger på våtkanten, slik som f.eks hudfarget eyeliner, vil øynene dine også se større ut, jfr. http://beautyfuzz.com/hudfarget-eyeliner/ ). Frisyrer som gjør deg yngre: http://tara.no/article/71970-10-frisyrer-som-gjor-deg-yngre/gallery/374324 Anonymous poster hash: 897ab...84e 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #13 Skrevet 16. september 2013 tenk positive tanker, gled deg over gode småting, og SMIL. Det vakreste en kvinne kan bære eer et smil som når øynene Helt enig. Anonymous poster hash: 897ab...84e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #14 Skrevet 16. september 2013 Også briller gjør at du ser eldre ut, selv om dette kommer an på brillene. Jeg fikk helt sjokk av huseieren som hadde briller første gang jeg så henne, jeg trodde hun var over 40, mens uten og med stilige høyhælte ankelboots og tights så hun ut som litt over 30. Virkelig? Jeg har aldri blitt tatt for noe annet enn ung. Jeg er snart 40 med briller og blir tatt for å være 25 år, hvilket jeg ikke skjønner. Men jeg har jevn hudtone og ingen rynker og kler meg ungt og med Converse (de er de skoene jeg kan bruke uten å få vondt i bena). Anonymous poster hash: b65b7...8cf
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #15 Skrevet 16. september 2013 40 er forresten ingen alder idag. Når man er nær 70 så kan man Jeg bruker bare Nivea Crème. Har gjort det siden jeg var 20. Anonymous poster hash: b65b7...8cf
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #16 Skrevet 16. september 2013 (endret) Unngå å klippe deg kort. Kvinner starter i 40-åra å få "flabbete" hud ved kjevelinjen. Kort hår drar blikket rett hit. Har sett mang en 45-årig kvinne som går rett til sent 50/tidlig 60-år i utseende etter en kjapp klipp hos frisør. (Om du har fast hud og pen hals kan du klippe deg kort og folk tror du er yngre, men norske kvinner taper seg fort akkurat i dette området.) Innlegg redigert for fjernet innhold Sophie-Ann, mod Anonymous poster hash: 0d5bc...5f9 Endret 20. september 2013 av Sophie-Ann
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #17 Skrevet 16. september 2013 Fyll litt restylane øverst i kinnene hvis du ser tynn og dradd ut der, da får du mer ungdommelig fylde i ansiktet. Varer i 2 år hvis du er heldig og er ikke såå fryktelig dyrt. Anonymous poster hash: 0a7e4...71e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #18 Skrevet 16. september 2013 Hvis impulsen for noe du vurderer er "festlig" IKKE KJØP! Ingenting er verre enn tidligere nevnte påfugløredobber, teltklær i skrikende farger og briller med psykedeliske mønstre. Anonymous poster hash: 99bb9...04f 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #19 Skrevet 16. september 2013 Ser man eldre ut med briller? Har nettopp kjøpt meg snasne, klassiske RayBan lesebriller. Syns jeg fikk markert øynene bedre. I tillegg følte jeg at jeg fikk mer "pondus" på jobb. Syns jeg så riktig så intelligent ut. Anonymous poster hash: 7274f...b17 2
Gjest Asti Skrevet 16. september 2013 #20 Skrevet 16. september 2013 (endret) . Endret 15. oktober 2013 av Asti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå