Gå til innhold

Facebook - endre status som vises

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har slått opp med typen og etter en stund gjorde vi det Facebook offisielt. Greia er at når jeg endret status fra i et forhold til singel eller ingenting så stod det at dette vil ikke vises på min vegg. Skjønner ikke helt hvorfor, det står at deg deles med mine venner på privacy.

Greia er at jeg har lyst at folk skal vite det, er lei av å høre "hvordan går det med deg og Per?"

Anonymous poster hash: ff8fb...68a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har slått opp med typen og etter en stund gjorde vi det Facebook offisielt. Greia er at når jeg endret status fra i et forhold til singel eller ingenting så stod det at dette vil ikke vises på min vegg. Skjønner ikke helt hvorfor, det står at deg deles med mine venner på privacy.

Greia er at jeg har lyst at folk skal vite det, er lei av å høre "hvordan går det med deg og Per?"

Anonymous poster hash: ff8fb...68a

Kan du ikke endre sivilstatus til singel da, og sette dette som offentlig?

Skrevet

Jeg tror Facebook har kommet med noe nytt, så om man ønsker at noe skal vises på tidslinjen og dermed på nyhetsoppdateringen, så må man legge til en "hendelse" eller noe slikt? Hvis du legger til en ny hendelse fra den datoen du ble singel, og legger til at du ble singel, kommer det opp og er synlig for andre. Tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...