AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Jeg har nylig fått påvist laktoseintoleranse, og må derfor spise laktoseredusert kost. Jeg kan altså spise litt, men ikke så altfor mye. jeg har brukt whey isolate proteinpulver med jorbærsmak lenge nå, og lurer på om jeg kan fortsette med dette. Er det mye laktose i det? Jeg tok selvfølgelig siste scoopen igår, og kastet beholderen etterpå. Jeg sitter nå og skriver meny for hele uken, og jeg må vite om jeg skal kjøpe dette, eller velge et annet laktoseredusert pulver. Jeg har prøvd å google det, men det står forskjellig overalt. Blir veldig glad for svar. Hilsen en laktoseintolerant nybegynner Anonymous poster hash: e071d...f1f
Gjest Blondie65 Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Jeg kan ikke spise whey sine produkter uten å få laktoserelatert reaksjon, og jeg har enda ikke funnet annet proteinpulver som ikke inneholder melk.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Jeg kan ikke spise whey sine produkter uten å få laktoserelatert reaksjon, og jeg har enda ikke funnet annet proteinpulver som ikke inneholder melk. Er laktoseintolerant og jeg kan IKKE få i meg noe som helst med whey ( myse ) i. men finnes proteinpulver på egg, soya, osv. Anonymous poster hash: bb4c9...47a
HerbGirl Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 http://www.helseogkost.no/nettbutikk/proteintilskudd/Erteprotein-fra-Supernature-250-g
Løvetanten Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Du får kjøpt beef protein på iHerb. Litt funky smak, men ikke så ille som erteprotein. Soya er jo et annet alternativ, men med soyaens dårlige rykte ville jeg personlig styrt unna.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Du får kjøpt beef protein på iHerb. Litt funky smak, men ikke så ille som erteprotein. Soya er jo et annet alternativ, men med soyaens dårlige rykte ville jeg personlig styrt unna. Jeg tar heller ikke protein i form av soya, men basert på egg. Beef protein har jeg ikke hørt om, bruker du det selv? Anonymous poster hash: bb4c9...47a
Løvetanten Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Jeg tar heller ikke protein i form av soya, men basert på egg. Beef protein har jeg ikke hørt om, bruker du det selv? Anonymous poster hash: bb4c9...47a Har en boks i skapet, men var ikke helt begeistret for smaken. Men om jeg skal ha i meg noe proteintilskudd så bruker jeg den. Har aldri hatt noen reaksjon på den. Har med sjokoladesmak. Anbefaler på det sterkeste å ha den i blender med litt melk eller kokosmelk, for å bare riste den gir en ekkel, tynn suppe.
Supraspinatus Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 Trenger du proteinpulver? Hvis svaret er ja, prøv eggeproteiner. Biff-protein smaker litt rart.
Gjest Ciegus Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 Trenger du proteinpulver? Hvis svaret er ja, prøv eggeproteiner. Biff-protein smaker litt rart. Forslag til eggeprotein? Hvor får man tak i det? Jeg har pleid å bruke M-factor. Smaker jævlig, men etter noen uker hadde jeg vent meg til smaken. Nå går det i laktoseredusert Litago eller et par kokte egg etter trening, men begynner å få litt avsmak på egg...
Topplue Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Forslag til eggeprotein? Hvor får man tak i det? Jeg har pleid å bruke M-factor. Smaker jævlig, men etter noen uker hadde jeg vent meg til smaken. Nå går det i laktoseredusert Litago eller et par kokte egg etter trening, men begynner å få litt avsmak på egg... http://www.iherb.com/Egg-White-Protein
Supraspinatus Skrevet 16. september 2013 #11 Skrevet 16. september 2013 Forslag til eggeprotein? Hvor får man tak i det? Jeg har pleid å bruke M-factor. Smaker jævlig, men etter noen uker hadde jeg vent meg til smaken. Nå går det i laktoseredusert Litago eller et par kokte egg etter trening, men begynner å få litt avsmak på egg... http://www.iherb.com/Egg-White-Protein Jeg brukte den nøytrale fra NOW en periode. Smaker mindre enn nøytral myse. Jeg blandet det uansett i en slags smoothie og dersom man ikke er redd for karbohydrater så er nok det den beste løsningen. Da slipper man alskens søtningsstoffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå