Gå til innhold

Positiv billig EL-test vs negativ CBD smileys....? Har bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Se på bilde - er den positiv?

Rart at CBD smileys viser negativ + CBFM = lav?

Tok 2 tester med 2 timers mellomrom - samme svar. Pleier billig EL tester viser tidlig før de slår positiv på andre?

Merke : One Steps Ovulation Test Strips

post-70133-0-47972800-1379238814_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker også one step, og testen din er negativ. Streken skal være omtrent like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Her er bilde av mine, hvor den første er positiv, mens den andre er negativ:

https://www.dropbox.com/sc/gdqybbkjwut0l98/ZvlV2nmFXZ

Da jeg begynte med de var det kun en strek - så ble det 2 streker etter noen dager. Vil det si at det blir sterkere og sterkere etterhvert?

Takk for bildet - da vet jeg hvordan en positiv test ser ut.

Gjest GirlDreamer
Skrevet

Det vil nesten alltid være to streker på en EL test, da vi stort sett har LH hormonet i oss hele tiden, men den vil være sterkest ved EL. Noen vil si at min positive egentlig ikke er positiv heller, for den er ikke sterk nok. Er litt usikker selv for å være ærlig, siden dette er min første prøveperiode. Driver fortsatt å tester for å være sikker.

Skrevet

Den testen er ikke positiv.. Mulig den blir det om noen dager dersom streken er på vei til å bli sterkere:) lykke til!

Skrevet

Den er veldig negativ.

Skrevet

Takk :)

Har 24 dagers syklus - er på dag 11 i dag, ble skuffet siden pleier å komme på dag 10.........:(

Ser ut som jeg ikke får EL i denne mnd....

Skrevet (endret)

Testen din var negativ ja, som de over sier. Men det kan hende at du hadde el på et annet tidspunkt på døgnet enn det du har målt. Eller at det nå er like før. Hos noen er el testen positiv i bare noen timer. Men hvis både cbd og monitoren er negativ, så har du nok ikke hatt el enda.

Hos meg blir el testen sterkere og sterkere frem mot den blir positiv, og så blir teststreken nesten usynlig etter el.

(Vet det er mange som nekter på at det er sånn det fungerer, men det fungerer sånn for meg ihvertfall. )

Så jeg regner med at du får el ganske snart. Så legg inn aksjer! :)

Krysser fingrene for deg! :)

Endret av Frilla
Skrevet

Testen din var negativ ja, som de over sier. Men det kan hende at du hadde el på et annet tidspunkt på døgnet enn det du har målt. Eller at det nå er like før. Hos noen er el testen positiv i bare noen timer. Men hvis både cbd og monitoren er negativ, så har du nok ikke hatt el enda.

Hos meg blir el testen sterkere og sterkere frem mot den blir positiv, og så blir teststreken nesten usynlig etter el.

(Vet det er mange som nekter på at det er sånn det fungerer, men det fungerer sånn for meg ihvertfall. )

Så jeg regner med at du får el ganske snart. Så legg inn aksjer! :)

Krysser fingrene for deg! :)

Alt er mulig :) Ja, rart fordi jeg har vondt "menslignende" smerter/stikking og åpen livmortappen, men ellers så får jeg bare fortsette å teste og håper på glade meldinger i kveld - fremover. Har lagt inn aksjer annen hver dag siden mensslutt :) Takk takk, skal oppdatere etter hvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...