Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et forhold som har vart i ett år. Aldri før vært så forelsket og glad i en noen gang. Han er 8år eldre og jeg er bare i starten av tjueårene. Problemet er at han gjennom hele forholdet har krevd mye oppmerksomhet fra meg: vil ha mer komplimenter og bekreftelser, jeg har litt problemer med å øse ut alle følelser så tidlig og usikkerheten hans har gjort det enda vanskeligere for meg. Vi skulle egentlig flytte sammen nå, men etter all den dårlige stemningen som har vært fortalte jeg han at jeg var litt usikker (ikke på hva jeg følte for han) men siden vi er utrolig dårlige på å diskutere og føler han aldri blir helt fornøyd med meg, nå ville han plutselig ha en tenkepause på noen dager ( ikke pause-pause) det var vi enige om at er litt barnslig. Grunnen til men usikkerhet er at jeg har gjort veldig mye for å vise han at han er den endte for meg. Kjøper ofte nytt og sexy undertøy, små gaver, skrevet fine kort, laget mat til han når han kommer sliten hjem fra jobb og vi har maaaasse sex.. Greide å begynne å krangle med han på sms i går, elles har vi ikke pratet. Han sa før vi tok "pausen" at han elsker meg og bare vil at vi skal få det bra sammen igjen. Nå sier han alt samme, bare at han må se om vi noen gang kan få det fint igjen. Sitter her veldig frustrert og lei meg. Må sies at vi har virkelig hatt det bra, vært på mye utlandsturer bare vi to uten som mye som å diskutere, bra sexliv, mye kosing og vi inkluderer hverandre begge to i hverandres liv. Hvor lang må jeg sitte på pinebenken? Det har gått to dager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan føler du at han krever denne oppmerksomheten? Er det klaging over at du ikke viser nok, eller er det andre ting? Bare sånn at jeg ser hvorfor du føler at det skaper dårlig stemning og problemer for dere. :)

Skrevet

Han sier " føler ikke du er tiltrukket av meg, du sier så sjeldent at jeg er kjekk, deilig osv, og syntes jeg tar lite initiativ på å ringe, foreslå ting å gjøre sammen og sex. Men dette føler ikke jeg er riktig. Vi prater i tlf hver dag, avtaler når vi skal møtes og jeg sitter gledelig å venter flere timer på at han skal bli ferdig på jobb. Vi hat sex omtrent hver dag, noen ganger mer og har jeg fks mensen tilfredsstiller jeg han på andre måter. Vet jeg kan bli flinkere til å fortelle hva jeg føler, men hadde håpet på at han så litt av hva jeg faktisk gjør for han også..

Skrevet

Har du funnet deg en kritiker?

Slitsomt med sånne. Han er kanskje vant til å bli forgudet, og det er sunt av deg å sette spørsmålstegn ved det.

Anonymous poster hash: ad1f3...a19
Skrevet

Altså, eneste jeg vil er at han skal sette pris på det jeg gjør for han uten å måtte minne han på det. Han er vandt til å få viljen sin og er kravstor. Han sier selv når jeg minner han på ting at han setter pris på det, men det får jeg først høre etter han har klaget over noe. Mitt spørsmål er nå: hvor lenge skal han få ha denne tenketiden, vi sa ca en helg, men jeg vil ikke være den som nå tar kontakt og "maser", men vil heller ikke sitte på pinebenken. Føler ikke jeg fortjener å bli behandlet sånn

Skrevet

Han høres ut som om han er utrolig umoden og needy. Jeg tenker at hvis han er sånn nå FØR dere i det hele tatt ha flyttet sammen og så må ha "tenkepause", nei det hadde jeg ikke giddet å finne meg i. Tror jeg hadde takket for meg og gått videre i livet.

• Liker 1
Skrevet

Du får gi han videre til noen som gidder. Det har jeg gjort :) Needy og umodne menn er det mest turn-off som finnes.

Skrevet

Haha. Ja, bare fortsett å lyve for dere selv. ^^

Og ikke gjør noe med situasjonen. Bare snakk sammen og VENT, på bedre tider.

Så ordner det seg nok. ;)

Skrevet

Haha. Ja, bare fortsett å lyve for dere selv. ^^

Og ikke gjør noe med situasjonen. Bare snakk sammen og VENT, på bedre tider.

Så ordner det seg nok. ;)

De som tror at alle andre lyver for seg selv er ofte de som lyver mest for seg selv.

Pekefingeren mot andre --> tre fingre vendt mot deg selv.

Skrevet

Det er ikke snakk om å lyve for seg selv. Det er snakk om å greie å løse et problem sammen og forstå. Jeg spør om råd fordi jeg er glad i personen og fordi jeg vil løse problemet, om det så er å gå eller vente. Greit hvis det tolkes at vi prøver å lure oss selv på et kort utdrag av et forhold på ett år, kan ikke sitte å skrive ned alt vi har opplevd og gjort heller, da hadde ingen orket å lese.

Skrevet

De som tror at alle andre lyver for seg selv er ofte de som lyver mest for seg selv.

Pekefingeren mot andre --> tre fingre vendt mot deg selv.

Jada. Du har nok rett i det, at jeg lyver for meg selv også i blant.

Men å si at alt jeg sier, konsekvent bare handler om meg selv, hørtes jo svært fornuftig ut. ^^

Du tar i mot mange gode råd fra folk rundt om og da, håper jeg?

Og hva når du gir råd til andre? De handler vel mest om seg selv dem og?

Anonymous poster hash: 4b9db...549

Skrevet

Jada. Du har nok rett i det, at jeg lyver for meg selv også i blant.

Men å si at alt jeg sier, konsekvent bare handler om meg selv, hørtes jo svært fornuftig ut. ^^

Du tar i mot mange gode råd fra folk rundt om og da, håper jeg?

Og hva når du gir råd til andre? De handler vel mest om seg selv dem og?

Jeg tar i mot råd fra de som er fornuftige. De som rambler i vei som noen halvpsykotiske dobbeltmoralister som tror de vet best - de ser jeg bare på som noen halvpsykotiske dobbeltmoralister som tror de vet best.

Skrevet

Jeg tar i mot råd fra de som er fornuftige. De som rambler i vei som noen halvpsykotiske dobbeltmoralister som tror de vet best - de ser jeg bare på som noen halvpsykotiske dobbeltmoralister som tror de vet best.

Ditto. ;)

Jeg burde kanskje aldri ha nevnt noe om psykiske lidelser da?

Jeg burde kanskje aldri ha kommet med ett råd til en situasjon noen gang ?

Da hadde man nok sannsynligvis ha klart seg mye bedre. Selv om ingenting er forandret egentlig.

Vel, dette året ser foreløpig litt annerledes ut enn de 3 - 4 forrige årene som har vært i omløp.

Men tror du dette året, i forhold til de forrige, hadde vært annerledes på noen måter, hvis jeg IKKE hadde sagt noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...