Gå til innhold

Dårlig frokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 avocado, 1 appelsin, 1 kiwi, stangselleri, 1 gulrot. Totalt sett 312 kalorier, i følge diett.no.

Veldig sunt, det vet jeg jo, men det holder meg mett i maks en time eller to. Trodde det skulle vart litt lengre, siden det er en del fett i avocado, og masse fiber i frukt og grønt.

Er det på grunn av frukten og dens effekt på blodsukkeret, at denne frokosten ikke holder meg mett særlig lenge?

Anonymous poster hash: 5b3f9...315
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Det mangler protein - det er det som metter.

Skrevet

Det er vanskelig å si hva som funker for andre, vi er så forskjellige! Min mor spiser to egg til frokost, og det funker knall for henne. Jeg blir kvalm av proteiner for tidlig på dagen, så jeg spiser en frukt. Da går det en tre-fire timer før jeg er sulten igjen, og noen ganger enda lenger også. En må bare prøve seg frem til en finner det som er riktig for en selv, tenker jeg!

Skrevet

jeg ville hatt skinke,laks,kylling,spekeskinke eller noe lignende på toppen av avokadoen! det er veldig godt å du får i deg litte bitt kjøtt.

Anonymous poster hash: e8b91...7d1
Skrevet

Jeg holder meg mett lenge med en skive til frokost, med et egg og laks på toppen.

Anonymous poster hash: b9c87...af4
Skrevet

Takk for svar, skal prøve å legge til litt kjøtt.

Brød/knekkebrød forsøker jeg å holde meg unna, for det sender meg rett inn i et "spise alt jeg ser"-modus, av en eller annen grunn..

Anonymous poster hash: 5b3f9...315
Skrevet

Mer kjøtt eller egg!

Det er faktisk veldig godt å mose avocadoen sammen med egg, litt majones, salt og pepper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...