Gå til innhold

Yankee store - lys i juledufter - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positive eller negative erfaringer med Yankee store?

Anonymous poster hash: 44d4c...8ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Yankeestore er en helt trygg nettbutikk :) Veldig rask levering ja, men det jeg liker aller best er utvelget! De beste juleduftene syns jeg er Spiced Orange og Holiday Home Sweet Home (som skal gå ut av produksjon av en eller annen grunn :( ) også Apple and Pine Needle, den er også god! Det kommer nye juledufter hver høst, så jeg er stadig innom og sjekker nå, håper de kommer snart!! :)

Skrevet

Er det norske kroner prisene er oppgitt i? Hvor mye pleier frakten å være på?

Anonymous poster hash: 8218d...6b0
Skrevet

Er det norske kroner prisene er oppgitt i? Hvor mye pleier frakten å være på?

Anonymous poster hash: 8218d...6b0

Norsk side, norske priser. Frakt 49kr uansett hvor mye du bestiller:) Superfornøyd med siden, og god kundeservice!

• Liker 1
Skrevet

Utrolig bra side, flott kundeservice og superrask levering. De pakker også varene veldig bra, har aldri opplevd at noe har blitt ødelagt.

Jeg liker ikke de grønne juleduftene, da jeg ikke kan fordra furunål-lukt, selv om mange mener dette lukter juletre.. Jeg elsker Red Apple Wreath, Cherries on Snow, Christmas Cookie og Christmas Eve.

Husk at jo større lyset er, jo mer lukter det. De minste lysene, kalt smeltelys på denne siden, egner seg best som testere på en lukt, eller på små rom, eks. bad. Duftvoksen er liten, men lukter mye i en kort periode. Jeg foretrekker å kjøpe medium krukker hvis jeg vet jeg liker lukten, de varer lenge, men ikke så lenge at jeg ikke rekker å bruke dem opp før jeg går lei :P

Skrevet

Nå har jeg sendt min første bestilling på yankee store sin nettbutikk.Nå er det slutt på å kjøpe lys i butikken for rundt 40 kroner lyset.Takk for tipset om butikken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...