Ellen;) Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Ved private klinikker, blir man veid under utredningstimen? Hva er generelt standard rundt dette? Vi skal på utredning privat i morgen, og jeg har ikke tatt høyde for å vli veid i morgen. Er under høyeste bmi krav, men har gått opp ett kilo siden papirene ble sendt inn og er redd for konsekvensene av det.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Jeg ble veid iallefall. Anonymous poster hash: c9657...22a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Jeg fikk bare spørsmål om hva jeg veier. Siden du vet det, så er nå det sikkert bare å si det Anonymous poster hash: 5b0e6...06a
Athene Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Jeg har aldri blitt veid, de noterer den vekten jeg oppgir, men jeg er normalvektig. De tar det ofte på øyemål, er man i øvre eller nedre grenseland sjekker de. Men det private er mye mer fleksible av økonomiske hensyn.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Jeg gikk ved en offentlig klinikk og var helt i øvre skikte. De spurte hva jeg veide, ble aldri veid. Anonymous poster hash: 5ae7d...6d6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Jeg ble aldri veid, hverken offentlig elle privat. Men jeg er normalvektig, så det kan være derfor.Anonymous poster hash: aa61e...4d6
Ellen;) Skrevet 17. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2013 TS her:) Takk for alle svar! Da har vi vært på utredning, og jeg ble ikke veid:). De stolte på det jeg sa, og hadde en vekt poppet opp så hadde de fått det samme tallet. Samtalen gikk lekende lett, og jeg fikk i alle fall bekreftet at jeg er fruktbar. Så får vi se gangen videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå