AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Etter en skikkelig høstkveld i går der det høljet ned utenfor og pleddet ble funnet fram har jeg innsett at jeg trenger skikkelige koseklær til sofaslitingen framover. Noen tips? Myke, lune, varme, komfortable? Som helst ser helt greie ut også (vil gjerne kunne åpne døra hvis det ringer på ).Anonymous poster hash: 0638a...a65
Gjest SweetSunshine Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Jeg har stjålet typens joggebukser fra Adidas. Alt for store, men akk så deilige og varme!Perfekt for høstkos!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Jeg synes denne ser skikkelig deilig ut! http://www.zalando.no/lolly-star-genser-brun-l9421j003-702.html Anonymous poster hash: 97635...5ec
Gjest Raindrops Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Jeg har blitt veldig glad i denne: http://www.monki.com/Shop/Dresses/Dana_knitted_dress/27338-3673235.1#c-127343
Transelise Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Har noen fotside bommulskjoler jeg bruker når jeg slapper av og koser meg viss jeg ikke pynter meg.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Jeg er også på jakt etter noen "koseklær" som ser så ålreit ut at jeg kan ta en tur på butikken. Anonymous poster hash: da46e...1fc
Gjest Gresshoppesang Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Jeg har noen tights som jeg bruker knehøye strømper til. Over har jeg lange topper med lang cardigan eller kjole. Alt i løs og ledig kvalitet. Kan helt fint rusle på butikken med disse klærne.
miramis Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Elsker å gå med shorts når jeg daffer rundt! Lange t-skjorter og typ smale herregenser i stor størrelse er fantastisk. 1
Hottrio Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Tar gjerne på meg en litt vid og god kjole . Det er veldig luftige og behagelige plagg.
Lilleulv_ Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Jeg har noen tights som jeg bruker knehøye strømper til. Over har jeg lange topper med lang cardigan eller kjole. Alt i løs og ledig kvalitet. Kan helt fint rusle på butikken med disse klærne. Jeg og! Tights med lang topp, cardigan og knestrømper i ull<3
Lilleulv_ Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 http://www.klikk.no/mote/kamille/moteogskjonnhet/article792816.ece
Miss-Grey Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Har akkurat kjøpt meg et par pent brukte kosebukser i kashmir fra Ebay, og har høye forhåpninger! Disse, bare i brunt: Skal fjerne de strass-hjertene foran. Jeg er egentlig ikke typen til å gå med kosebukser i det hele tatt, men jeg er veldig glad i kashmir! Tenkte å bruke den til en litt løs, hvit genser, og kanskje på sikt få tak i en overdel i samme materiale. Litt usikker på om jeg vil vise meg utendørs i dette, men samboeren foretrekker lavere temperatur enn meg i leiligheten, så da er dette en god løsning innendørs. I fjor investerte jeg i et pledd fra Missoni, og tidligere i høst kjøpte jeg inn åtte pakker (!) av min yndlingste i løsvekt på salg. Nå kan høsten bare komme!
Wonders Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 ullsokker er alfa omega for meg Og med tanke på at jeg fortsatt skal ha sex m samboeren seinere vil jeg ikke se ut som en gammel mosjonist Takk til alle som har skrevet, fordi ingen har nevnt One-Pice 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #14 Skrevet 23. september 2013 Jeg og! Tights med lang topp, cardigan og knestrømper i ull<3 Hvor er jakken til venstre fra? Anonymous poster hash: 97635...5ec
Lilleulv_ Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 Hvor er jakken til venstre fra? Anonymous poster hash: 97635...5ec Oasis tror jeg. Fant den i dagboken til Alyah:) (en shopoholikers bekjennelser)
Gjest caramiacaramella Skrevet 24. september 2013 #17 Skrevet 24. september 2013 Hvis jeg bare er aleine tar jeg ofte på meg pysjbukse på kveldstid, hvis jeg har kosebesøk for å se film eller noe har jeg ofte bare på tights og en lang skjorte/bluse.
Lilleulv_ Skrevet 25. september 2013 #19 Skrevet 25. september 2013 Sverdet er flere som nevner kosekjole her. Kan dere legge inn er bilde av en slik kosekjole? Hørtes deilig ut:)
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #20 Skrevet 25. september 2013 Har akkurat kjøpt meg et par pent brukte kosebukser i kashmir fra Ebay, og har høye forhåpninger! Disse, bare i brunt: Skal fjerne de strass-hjertene foran. Jeg er egentlig ikke typen til å gå med kosebukser i det hele tatt, men jeg er veldig glad i kashmir! Tenkte å bruke den til en litt løs, hvit genser, og kanskje på sikt få tak i en overdel i samme materiale. Litt usikker på om jeg vil vise meg utendørs i dette, men samboeren foretrekker lavere temperatur enn meg i leiligheten, så da er dette en god løsning innendørs. I fjor investerte jeg i et pledd fra Missoni, og tidligere i høst kjøpte jeg inn åtte pakker (!) av min yndlingste i løsvekt på salg. Nå kan høsten bare komme! Brukte kosebukser høres veldig ekkelt ut. Pent eller ikke pent brukte... Anonymous poster hash: 9874d...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå