EnKoppTe Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Hei Jeg har Iphone 4s og plutselig får jeg ikke koblet til internett via wi-fi. Det feltet som viser wi-fi er grått og jeg får ikke trykket på det for å koble til. Datasmaskinen min kobler automatisk til nettet så det er ikke et problem med det. Noen som har forslag til løsning?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Du har nok slått av wi-fi. Skyv på "knappen" helt til høyre ved siden av der det står "Wi-Fi". Anonymous poster hash: eadb7...31f
EnKoppTe Skrevet 15. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2013 (endret) Du har nok slått av wi-fi. Skyv på "knappen" helt til høyre ved siden av der det står "Wi-Fi".Anonymous poster hash: eadb7...31f Når feltet er grått er det ikke klikkbart..Så jeg får altså ikke til å skyve på knappen. Endret 15. september 2013 av EnKoppTe
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Når feltet er grått er det ikke klikkbart..Så jeg får altså ikke til å skyve på knappen. Ah ok. Da aner jeg ikke. Annet enn at du kan prøve å skru telefonen av og på. Anonymous poster hash: eadb7...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå