AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 jeg har to katter (søsken). gutten ble kastrert for snart 2 uker siden. han har egentlig ikke mjauet så mye før, men nå kan han gå å mjaue på alt mulig rart!! han kan gå inn i et rom å stå der å mjaue for seg selv eller stå å mjaue opp på benken (de får ikke gå på benkene). er det bare klaging? jeg prøver å aktivisere de så godt det lar seg gjøre med MASSE leker og div dill som de kan finne interessant da de for tiden ikke kan være ute (de er ikke vandt til å være ute pga alder og masse trafikk). noen som har vært borti det samme?? han er jo frisk og rask ellers, spiser som normalt. leker med søsteren sin og plager vettet av matmor om natta for da skal vi tydeligvis leke(!!). de er 6 mnd nå om det har noe å si... jenta er snill og stille hele dagen. er bare pratsom av seg om jeg snakker til henne Anonymous poster hash: 2d948...968
Minya Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Vi har en kattunge som er på omtrent samme alder som dine, og han har blitt veldig snakkesalig den siste måneden. Han er FRYKTELIG selskapsyk og mjauer hvis vi ikke er i samme rom, og særlig om vi ligger og sover skal han stå utenfor døra og mjaue og skrape på døra. Vår løsning når han skraper på døra om natta, er å sette ham inn på badet når han begynner å skrape og slippe han ut først når vi står opp. Han har ikke vondt av det og både vi og gamlepus får sove resten av natta. Han vil rett og slett ha oppmerksomhet, selv om han har fått masse kos, blitt lekt med halve dagen og spist og kost seg. Regner med at det er det samme som "feiler" din også.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 kattene mine får sove i min seng så etter hvert så legger de seg rolige og sover hele natta haha, kan nok godt hende det han er hvertfall veldig opptatt av å være i nærheten av meg når jeg står å lager mat feks Anonymous poster hash: 4ea6e...56b
Minya Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Han er nok bare en skikkelig mammadalt Det går som oftest i perioder, om noen uker kan det hende han ikke mjauer like mye lenger, og så kommer en ny periode der han er helt oppi deg hele tiden igjen
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 koselig om han er litt mammadalt da ^^ det er jo foresten begge, men det er bare gutten som skal gå inn på et anna rom å "klage" når jeg ikke har tid til å gå å bære på han Anonymous poster hash: 4ea6e...56b
floppesopp Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Vi har en katt som ble kastrert for ikke så lenge siden, og siden det har han også blitt utrolig pratsom. Først trodde jeg det var noe galt, for han har en veldig pysete stemme, så alle lyder fra ham høres ganske stakkarslige ut og jeg reagerte hver gang han mjauet. Etter å ha sjekket alt som sjekkes kan, er det ganske tydelig at han bare vil ha oppmerksomhet Han er veldig ivrig på at vi må vite at han skal på do, han kan mjaue helt til noen ser på ham og da hopper han opp i kassa og kommer fornøyd ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå