Gå til innhold

Aldri kysset før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en ting og ikke ha seksuell erfaring når man er 20 år, men når man ALDRI har kysset en fyr på ordentlig på min alder, syntes jeg er pinlig.

Jeg tenker på hva som skjer den dagen jeg møter en fyr og han vil kysse meg for første gang og jeg kommer til å gjøre dette:

http://www.youtube.com/watch?v=Xp-jZyzQSms

Anonymous poster hash: 1e987...501
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH :skratte: :laugh: det der så morro ut(jeg ler av filmen ikke deg) men øv deg på et eple og bare finn deg folk og kysse på:)

husker jeg dreiv på med en fyr, og han kunne ikke kysse, han åpna munnen og så bare helt rar ut:P sånn :hakeslepp: prøv og kyss på det der:P

• Liker 1
Skrevet

Då er det bare og hoppe i det. Ikke noe og være flau over. Klinte en gang med en som var 24 år og det må ha vært første gang for hun ;-) ikke stress, du kommer fort inn i det med litt trening.

Skrevet

Husker jeg så den episoden, stakkers... :fnise:

Har kysset med en som hadde åpen munn, litt sånn som på filmen. Bare pass på å ikke ha munnen helt åpen, og ikke stikke tungen ned i halsen. Bruk tungen forsiktig! Men det går helt sikkert fint! Den personen du kysser, har sikkert kysset før, så "følg" bevegelsene hans. :)

Er det slik at du vil kysse hvem som helst, eller kun den rette?

Skrevet

:skratte: Du er ikke alene, men bare ikke gå for fullt med en gang. Begynn med et mykt kyss uten noe slafsing og gjør det som føles riktig videre så går det bra.

Anonymous poster hash: 8354c...29e
Skrevet

Husker jeg så den episoden, stakkers... :fnise:

Har kysset med en som hadde åpen munn, litt sånn som på filmen. Bare pass på å ikke ha munnen helt åpen, og ikke stikke tungen ned i halsen. Bruk tungen forsiktig! Men det går helt sikkert fint! Den personen du kysser, har sikkert kysset før, så "følg" bevegelsene hans. :)

Er det slik at du vil kysse hvem som helst, eller kun den rette?

Jeg vil jo gjerne kysse en fyr som jeg har noe på gang med. Trenger ikke å være den ''rette''.

Har jo øvd masse med puten min da jeg var yngre :fnise:

Anonymous poster hash: 1e987...501

Skrevet

Det er ikke noe å bekymre seg over.

Skrevet

*fnise*

Ingen fare. Ei venninne av meg var 24 før hun kyssa noen første gang:) Nå var jeg flue på veggen når det skjedde, men fyren ville nå fortsette å treffe henne så kunne umulig være så ille:) Så ikke bekymre deg over noe så godt som kyssing, det kommer ganske naturlig:)

Anonymous poster hash: 5a962...a82
Skrevet

Trur det kommer av seg selv :) Du vet hva du skal gjøre når du gjør det :)

Skrevet

*fnise*

Ingen fare. Ei venninne av meg var 24 før hun kyssa noen første gang:) Nå var jeg flue på veggen når det skjedde, men fyren ville nå fortsette å treffe henne så kunne umulig være så ille:) Så ikke bekymre deg over noe så godt som kyssing, det kommer ganske naturlig:)

Nå var jeg IKKE flue på veggen skulle det stå :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Så du vil ikkje trene på kyssing saman med meg, då?

• Liker 1
Skrevet

Så du vil ikkje trene på kyssing saman med meg, då?

oh my god...

Anonymous poster hash: 753ad...e40

• Liker 1
Gjest anonym97531
Skrevet

Ntå, det er jo bare søtt da! I dagens samfunn så har vi ungdommer det altfor travelt med alt seksuelt. Jeg for eksempel var jomfru til jeg var 18. Ventet på den rette og nå er vi samboere og planlegger bryllup :)

Skrevet

oh my god...

Anonymous poster hash: 753ad...e40

oh my god...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...