Gå til innhold

Dere som har valgt å kutte ut svigermor - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen til svigermor, altså ikke faren til samboeren min, mobber meg. Han kommer med ufine kommentarer fordi sønnen hans ikke liker meg og han er preget av de holdningene. Mobbingen har etter hvert blitt så omfattende at jeg ille takler ham. Svigermor blir sur når vi tar dette opp med henne, og i dag toppet hun kaka ved å si at vi ødela helga hennes. Samboeren har endelig innsett hvor egoistisk hun er, og vil ikke snakke med henne på en stund. Selv er jeg ferdig med hele dama. Hører til historien at hun baksnakke meg også. Dere som har vært i samme situasjon og kuttet it ekle svigers, hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: af2f9...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vitsen? Det er ikke bare personen man gifter seg med, men familien også.

Hvis det er en. :)

Skrevet

Vitsen er at jeg ikke omgås destruktive mennesker, har gitt henne ti sjanser og snakket mye med dem.

Anonymous poster hash: af2f9...ecc

Skrevet

Vel. Tror du personen selv er fri for alle holdningene resten av familien har?

Fremstår ham som selvtenkende og selvstendig?

Falt han litt utenfor blant de andre søskene eller er han et enebarn?

Skrevet

Jeg har ikke blitt mobbet av svigermors mann. Men jeg har kuttet kontakten med svigermor pga. masse problemer med henne.

Jeg holdt kjeft lenge, ville ikke komme på kant med henne (var ikke mye som skulle til...), prøvde å være tolerant og få et greit forhold til henne. Men hun er ekstremt manipulerende, setter folk opp mot hverandre, truer med vold og drap, misbruker alkohol osv osv.

Typen min har aldri hatt særlig bra forhold til henne. Men da vi ble sammen ville vi prøve å bedre relasjonen til henne. Det lyktes ikke. Før hun evt. blir frisk, er det bedre med ingen svigermor enn henne i livet!

Det samme synes de andre svigerbarna hennes også.

Anonymous poster hash: 01bca...064
Skrevet

Du spurte hvordan det gikk å kutte henne ut. Det føltes som en svær befrielse! Jeg har blokkert nummeret hennes, så jeg ser verken når hun ringer eller sender sms.

Mtp. trusler osv. hadde det kanskje vært greit å se hva hun evt. skriver til meg, men hun bor langt unna... Håper hun har andre ting å drive med enn å være opphengt i meg. Typen min hører sjelden fra henne. Tror hun forstår at hun må holde seg helt vekk før hun evt. "skikker" seg.

Anonymous poster hash: 01bca...064

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...