Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg og kjæresten min har gjort det slutt, men bestemte oss for å prøve på nytt, så vi "driver". En kollega av meg skrev noe på veggen min på Facebook helt ute av det blå, og kjæresten min spør meg hva greia med meg og kollegaen min er. Jeg sier at jeg ikke vet hvorfor han har skrevet det, og at det ikke er noen greie med oss. Skjønner at det kan virke litt rart at han skriver <3 til meg osv, men han gjøre det bare på gøy. Kjæresten min sa i sta at jeg skulle fortelle han hva greia er, eller slutte å snakke til han. Jeg prøvde å fortelle at det ikke er noe å bry seg om, og at jeg ikke visste hvorfor kollegaen min hadde skrevet det og at ingenting mer lå bak det.. Kjæresten min la på telefonen og svarer meg ikke på melding eller når jeg ringer... Hva skal jeg gjøre da? Har jo ikke gjort noe galt
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Hvis jeg var det ville jeg bare blitt sur på han, hadde ikke giddet å drive å unnskylde det. Du har forklart at det ikke er noe greie mellom deg og kollegaen din og sånn er det. Å skrive "klem", "<3" og lignende er jo helt mainstream... Anonymous poster hash: 61ccc...056
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Jeg og kjæresten min har gjort det slutt, men bestemte oss for å prøve på nytt, så vi "driver". En kollega av meg skrev noe på veggen min på Facebook helt ute av det blå, og kjæresten min spør meg hva greia med meg og kollegaen min er. Jeg sier at jeg ikke vet hvorfor han har skrevet det, og at det ikke er noen greie med oss. Skjønner at det kan virke litt rart at han skriver <3 til meg osv, men han gjøre det bare på gøy. Kjæresten min sa i sta at jeg skulle fortelle han hva greia er, eller slutte å snakke til han. Jeg prøvde å fortelle at det ikke er noe å bry seg om, og at jeg ikke visste hvorfor kollegaen min hadde skrevet det og at ingenting mer lå bak det.. Kjæresten min la på telefonen og svarer meg ikke på melding eller når jeg ringer... Hva skal jeg gjøre da? Har jo ikke gjort noe galt Har du gjort ting tidligere som gjør at han har grunner til og ikke stole på deg?
Gjest gjest Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Hvis jeg var det ville jeg bare blitt sur på han, hadde ikke giddet å drive å unnskylde det. Du har forklart at det ikke er noe greie mellom deg og kollegaen din og sånn er det. Å skrive "klem", "<3" og lignende er jo helt mainstream... Anonymous poster hash: 61ccc...056 Jeg synes ikke å skrive <3 er "helt mainstream"....Jeg hadde og reagert hvis en kollega av typen min hadde skrevet det.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Dere hadde ikke reagert på dette, men det gjør han. Så hva kan jeg gjøre? Han stoler ikke noe særlig på meg fra før, så skjønner at han kan reagere.. Men jeg kontrollerer jo ikke hva andre skriver til meg han kommenterte også min endrede sivilstatus, da jeg sto i et komplisert forhold, skrev han "ja, vi har et komplisert forhold". Jeg skjønte jo med en gang at han bare tuller og ikke er seriøs med det han skrev, men hvordan kan jeg få kjæresten min til å forstå?
Gjest Fox Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Dere hadde ikke reagert på dette, men det gjør han. Så hva kan jeg gjøre? Han stoler ikke noe særlig på meg fra før, så skjønner at han kan reagere.. Men jeg kontrollerer jo ikke hva andre skriver til meg han kommenterte også min endrede sivilstatus, da jeg sto i et komplisert forhold, skrev han "ja, vi har et komplisert forhold". Jeg skjønte jo med en gang at han bare tuller og ikke er seriøs med det han skrev, men hvordan kan jeg få kjæresten min til å forstå? Du har gjort det du kan. Folk forstår bare det de tillater seg å forstå. Jeg forstår godt at typen din reagerer, det hadde nok jeg også gjort. Kanskje dere prøvde på nytt for fort hvis gamle ting ikke er helt oppgjort enda?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 kommenterte kollegaen din "ja, vi har et komplisert forhold".? altså, greit nok med tulling og sånn. men jeg hadde ikke synes det var greit om en kollega hadde tulla sånn, hadde bedt han om å slutte. og jeg hadde heller ikke synes det var kult om noen skrev ett innlegg med <3 i på veggen til typen min. (uansett om det bare er for gøy.) Anonymous poster hash: d9c8a...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå