Gå til innhold

Kan man gifte seg med hunden sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei mannfolk, skulle gjerne gifta meg med hunden min. Er det noe land hvor det er lov?

Vil ikke ha noe mannfolk, men kjipt å være 40 og ugift. Lei av å lyve på meg et ekteskap, hadde vært fint å få det på ekte

Anonymous poster hash: 184ba...fbc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen land der det er lov, men du kan allikevel stort sett gjøre det. Du kan for eksempel prøve i Sudan?

• February 2006 – A Sudanese man named Charles Tombe caught having sex with a neighbour's goat which was subsequently nicknamed Rose, was ordered by the council of elders to pay the neighbour a dowry of 15,000 Sudanese dinars ($75) and marry the animal.[9]

Skrevet

Er det noe annet du vil du gjøre med hunden din?? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 49288...520
Skrevet

Kan dere ikke bare være "gift" :) må vel ikke være formelt sett.

Anonymous poster hash: 8f75a...4ca
Skrevet

I India, tror jeg det var, gifter enkelte bort barn til dyr, blant annet hunder, dersom de får tenner i feil rekkefølge. Dette for å holde unna onde ånder.

Jeg foreslår at du flytter til India.

Skrevet

hjelpes.. det her var spesielt...

Skrevet (endret)

Hørte en gang om en romersk keiser som utnevnte en hest til senator!

Men at en vil gifte seg med hunden sin det tar kaka!

Endret av Anciol
Skrevet

Er så lei mannfolk, skulle gjerne gifta meg med hunden min. Er det noe land hvor det er lov?

Vil ikke ha noe mannfolk, men kjipt å være 40 og ugift. Lei av å lyve på meg et ekteskap, hadde vært fint å få det på ekte

Anonymous poster hash: 184ba...fbc

Fælt til klaging. Er vel ikke noe rart i at du ikke blir gift hvis du klager over at det er så kjipt å være 40. Hvem bryr seg så mye om alder da?

Anonymous poster hash: 6e194...760

Skrevet

Hørte en gang om en romersk keiser som utnevnte en hest til senator!

Nå som Frp kommer i regjering skal du ikke se bort ifra at det snart skjer igjen.

Kanskje en ulv som landbruksminister?

• Liker 1
Skrevet

Forslaget om å flytte til India var ikke så dumt:

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=185501

Ellers har jo folk giftet seg med utrolig mye rart:

http://www.ranker.com/list/13-people-who-married-inanimate-objects/jude-newsome

Selv er jeg veldig romantisk av meg, så jeg frir til Pusina mi flere ganger i uka. Det går i: "Du er så fin og god og søt og snill og skjønn! Skal vi gifte oss?" :rodmer: "Jajaja, whatever, bare gi meg mat du nå! Helst sei, siden du nå er i det lunet." :lur:

Så sånn går nå dagan... :enig::pisk:

Skrevet

det var en dame som giftet seg med berlin muren eller eifeltårnet. men tror ikke det var på papiret. men kansje bare som liksom.

Anonymous poster hash: 13155...416

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...