Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en gutt for 2 uker siden på en fest. Vi snakka sammen en del og jeg sov hos han fordi jeg hadde så lang vei hjem. Vi hadde ikke sex, kun noen kyss. Da jeg skulle gå hjem dager etter spurte han om nummeret mitt, han fikk det. Jeg har ikke hørt eller sett han siden. Men i kveld fikk jeg en mld fra han hvor han lurte på om jeg skulle ut? Jeg skulle ikke det så svarte nei. Han svarte med å si at det hadde vært koselig å møte meg. Vidre skriver jeg at vi får ta det igjen en annen dag.

Han har ikke svart siden, men regner med han er full nå siden han er ute med gutta.

Hvorfor sende mld nå? Fordi han er full og tørr?

Fordi han vil få seg noe?

Fordi nå hadde han noe å spørre meg om å bli med på?

Hva tror dere, trenger å få andre perspektiver på dette! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi han vil ha deg som knullevenn når han er full

Anonymous poster hash: 88b72...376
  • Liker 8
Skrevet

Jepp. Han er bare en kåt liten desperat gutt på fylla.

Huff, det finnes mange svake mennesker der ute. ^^

Skrevet

han tenker med lille HAN.

Anonymous poster hash: 96e4a...4ef
  • Liker 4
Skrevet

Når på kvelden sendte han meldingen?

Anonymous poster hash: 5b50f...0ed

Skrevet

Han vil garantert pule deg.

Anonymous poster hash: 9d3f7...9cb
Skrevet

Mjeh, det at han sender melding når han skal ut trenger ikke nødvendigvis være ensbetydende med at han bare vil ha et ons, men at han gjerne tenker at det er en casual måte å møtes igjen på uten at det blir en date.

Anonymous poster hash: 5aea2...82d
  • Liker 3
Skrevet

Fikk meldinga rundt 8 tiden på kvelden, så tviler på at han var så full da..

Det "rare" er at han ikke prøvde seg sist gang. Han var bare veldig hyggelig, respektfull og søt mot meg.

TS

Skrevet

kanskje han hadde tatt noen øl og hadde mot til og sende meld, er mange ganger jeg har drikki for og tørre og sende meld

• Liker 5
Skrevet

han prøvde med et framstøt - med all sannsynlighet fordi han likte deg. Du kan sende ham en sms og si at selv om du ikke skal du ut hadde det vært kjekt å møtes for en kaffe.

Kaffe neste gang, eller tur, ikke øl. Da får du sett han bedre an.

Møtte en gutt for 2 uker siden på en fest. Vi snakka sammen en del og jeg sov hos han fordi jeg hadde så lang vei hjem. Vi hadde ikke sex, kun noen kyss. Da jeg skulle gå hjem dager etter spurte han om nummeret mitt, han fikk det. Jeg har ikke hørt eller sett han siden. Men i kveld fikk jeg en mld fra han hvor han lurte på om jeg skulle ut? Jeg skulle ikke det så svarte nei. Han svarte med å si at det hadde vært koselig å møte meg. Vidre skriver jeg at vi får ta det igjen en annen dag.

Han har ikke svart siden, men regner med han er full nå siden han er ute med gutta.

• Liker 3
Skrevet

kanskje han hadde tatt noen øl og hadde mot til og sende meld, er mange ganger jeg har drikki for og tørre og sende meld

^

Skrevet

Det trur jeg også, at han liker deg, men har ikke helt tørt å ta kontakt. Og det føltes lettere å sende en sms nå om du også skulle ut. For det er ikke like skummelt som å be deg med ut :) Så jeg trur han liker deg :)

• Liker 3
Skrevet

Du bør heller konsentrere deg om det som er viktig, har han drukker for mye til å få staken opp? Eller ikke?

Hvis ikke vet du godt hva du bør gjøre!

Skrevet

Få staken opp nå eller når jeg sov hos han? I så fall; aner ikke hvordan det er nå, men da jeg sov hos han hadde det nok vært fullt mulig;) kom hjem til han i 5 tiden på morran, så vi begynte å bli hanske edrue.

Vet ikke helt hva jeg må gjøre... Vil liksom ha han, men vil ikke være den som tar initiativ om du skjønner.

TS

Skrevet

Han er nok bare litt sjenert :)

eller smart.

veldig lurt å sikre seg knull før klokka blir 3.

Skrevet

Kanskje han investerer tidlig et initiativ for en søndagsfilm? :)

Det er jo ikke alle som er på fylla heller, bare fordi det er sent på kvelden.

Skrevet

eller smart.

veldig lurt å sikre seg knull før klokka blir 3.

Jeg mistenker at du ikke prøver å sette deg inn i hans ståsted, men svarer ut fra dine verdier ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror du fikk meldingen fra han fordi han tok opp mobiltelefonen, gikk inn på meldinger, skrev en melding, valgte navnet ditt i kontaktlisten og trykte send. Det er min teori, men det kan være at han gjorde det på en annen ukjent måte?

Skrevet

Svarte du på meldingen hans da, TS?

Hva skrev han? Hva skrev du? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...