Isolde Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg leier en leilighet i en blokk, og nå har naboen min fest for femte natten på rad. Er trøtt og sliten og vil bare kunne sove ordentlig. Jeg har sagt ifra en natt og da skrudde han av musikken, en annen natt ringte jeg politiet (halv fire natt til fredag). Fest igår, og nå er det fest igjen. Skjønner ikke at han ikke lærer.. Hva skal jeg gjøre? Vet det er lørdag og helg, men jeg trenger min søvn
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Du bør kontakte Styrelederen, regner med de har et styre. Uansett helg eller ei så skal det være ro kl. 2300. Andre må vel og reagere på musikken. Bor i blokk selv. Hvis der er så gale der nå så ringer du politiet igjen. Vi har hatt det slik her med en beboer som holdt på i ukedagene til kl. 5!! Han skjønte ikke problemet at andre skulle på jobb, hadde fri han, jobba i Nordsjøen. Han forsvant herfra etter en tid. Anonymous poster hash: d3788...223 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Dersom dere begge leier kontakter du huseiger. Dersom han eiger og du leiger kontakter du styret. Uansett, ring politiet igjen. Forklar at det er 5. dagen på rad. Anonymous poster hash: d22a5...84c
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 meld fra til styret i borettslaget, sammen kan dere skrive et brev med advarsel Anonymous poster hash: 599d3...2b8
Isolde Skrevet 14. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2013 Du bør kontakte Styrelederen, regner med de har et styre. Uansett helg eller ei så skal det være ro kl. 2300. Andre må vel og reagere på musikken. Bor i blokk selv. Hvis der er så gale der nå så ringer du politiet igjen. Vi har hatt det slik her med en beboer som holdt på i ukedagene til kl. 5!! Han skjønte ikke problemet at andre skulle på jobb, hadde fri han, jobba i Nordsjøen. Han forsvant herfra etter en tid. Anonymous poster hash: d3788...223 Det var visst en annen nabo som hadde ringt politiet en av de andre dagene.. Er han helt dum? Egoistisk jævel som bare tenker på seg selv.. Joda, jeg skal ta kontakt med styreledelsen på mandag. Men nå tør jeg ikke ringe politiet igjen.. Jeg orker ikke gå til krig mot naboen idag, men tør jeg gå og snakke rolig med han da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå