Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt et lengre forhold og er snart 26 år, er mann. Det har fått meg til å lure på om jeg forlanger for mye av de jeg har holdt på med, om jeg ikke har møtt den riktige eller om jeg kanskje er blant de som lever best alene.

Så er det sånn at man kjenner igjen en bra partner når man ser henne?

Anonymous poster hash: 81887...16d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slettes ikke.

I begynnelsen er det ofte svært mange faktorer som gjør at en blir usikker.

Men så lar dem noen ganger dem ikke nødvendigvis avgjøre noe inntil videre for å se om det vil spille noen avgjørende stor rolle for helheten. Og den tar jo uansett tid å bli kjent med, så en stikker kjepper i sine egne hjulhvis man lar litt skeptisme stoppe en før en har tildtrekkelig oversikt over helheten, i en utviklet sammenheng. Og ikke bare en forelskelse eventuelt.

Magefølelsen er ofte grei sånn da, om en liker en person eller ikke.

Og i noen tilfeller hvor de ser mye an i begynnelsen før de er godt kjent, så ender det med at det ikke betydde stort for resten av pakken, og i sjeldnere tilfeller etter lang tid vil akkurat de samme tingene være sjarmerende.

Utover det, så er det vel relativt individuelt antar jeg. :)

Skrevet

Tja , er vel det som kalles ´Million dollar Question´net :laugh: ...

Skrevet

De færreste har det best alene - det er en moderne myte for å dekke over hvor relasjonelt skakk-kjørte mange i vårt samfunn har blitt. Du må møte damer, teste det ut. FInner du ut gang på gang at de ikke lever opp til dine forventninger så kan det være greit å se litt på de. Eller kanskje se litt på seg selv? Psykoterapi?

Jeg har aldri hatt et lengre forhold og er snart 26 år, er mann. Det har fått meg til å lure på om jeg forlanger for mye av de jeg har holdt på med, om jeg ikke har møtt den riktige eller om jeg kanskje er blant de som lever best alene.

Så er det sånn at man kjenner igjen en bra partner når man ser henne?

Anonymous poster hash: 81887...16d

Skrevet

De færreste har det best alene - det er en moderne myte for å dekke over hvor relasjonelt skakk-kjørte mange i vårt samfunn har blitt. Du må møte damer, teste det ut. FInner du ut gang på gang at de ikke lever opp til dine forventninger så kan det være greit å se litt på de. Eller kanskje se litt på seg selv? Psykoterapi?

Jeg tror at de som har det bra med seg selv, også trives veldig godt alene. Noen finner også ut at de er så selvstendige at de ikke kan dele livet med noen, eller trives med å ha en kjæreste. Det er så individuelt fordi vi er blitt individualister.

Når det er er snakk om det å ikke finne den rette, så handler det mye om å se seg selv litt utenfra, eller kjenne litt på eget selvbilde, krav og rutiner når det kommer til hvem man velger å date.

TS: Hvor treffer du disse damene? Hvor lenge er dere sammen til du finner ut at dere ikke passer sammen? Er det damene som gir beskjed, eller du? Har du fått noen tilbakemeldinger på hva som er feil hvis det er damene som avslutter?

Hvis du ikke vil legge ut så mange detaljer her som anonym kan du gjerne sende meg en PM, så kan jeg se om jeg har noe å bidra med sånn at du kanskje kan lykkes ;)

Skrevet

Hva er det du forlanget av dem, da?

Jeg tenker enebarn, enebarn, enebarn :ler:

Anonymous poster hash: 1273a...8e9
Skrevet

Slapp av. Jeg var 34 da jeg traff mannen i mitt liv. Før det hadde jeg kysset mange frosker som ble til prinser en liten stund men ble frosk igjen etter kort tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...