Gå til innhold

Er det et hinder å ha en elsker mens man leter eter en kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei som teksten sier, er det et hinder å ha en elsker mens man leter etter en kjæreste? Jeg traff en i sommer som jeg først trodde kunne bli en kjæreste, men som viste seg som verdens sleipeste fyr. Utro og falsk ( to egenskaper jeg hater),men helt grei i sengen. Han har ikke så mye tid til meg heller , så 1-2 ganger i uken kan det hende han kommer . Ligger ikke over, vi gjør ikke noe annet samment. Det vil jeg ikke heller fordi da kan det lett oppstå følelser, og en sånn mann vil jeg ikke bli sammen med. Så for meg akkurat nå , er det helt greit å ha en sånn ordning.

Men vil dette hindre meg å finne en skikkelig kjæreste? Jeg er veldig klar for å finne en snill mann , og hadde avsluttet dette med en gang jeg traffe en som kunne blitt aktuell. Hvordan ser menn på at en kvinne har en elsker mens hun er på utkikk etter andre? Er dette litt horete og noe som menn ikke liker? Burde jeg bare droppe det mens jeg leter?

Anonymous poster hash: d0552...4aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å pule på en utro og falsk person regelmessig, mens man dater/leter etter en kjæreste, vitner i mine øyne om et usunt stort behov for sex, og dårlig dømmekraft (det finnes nok av hyggelige mennesker som kunne tenke seg å bli noens pulekompis. Hvorfor velge en drittsekk?). Dette uavhengig av vedkommedes kjønn og legning.

Å ha behov for sex er menneskelig, men selv ville jeg ihvertfall ikke datet en mann som hadde fast elsker samtidig som han ble kjent med meg.

Anonymous poster hash: f5db1...415
  • Liker 9
Skrevet

Hold det hemmelig for eventuelle kjærester. Jeg ville ha dumpet dama på dagen om jeg fant ut at hun holdt på slik. Rett og slett motbydelig.

Anonymous poster hash: 39ee2...224
  • Liker 5
Skrevet

Avskyelig. Bruk huet ditt.

Anonymous poster hash: 284f3...6cd
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i de tankene du har, men får ikke du også vond smak i munnen av det hele? Jeg fortsatte å ha sex med en jeg mistet følelsene for når jeg fant ut at han ikke var den rette for meg, men jeg følte at jeg satt igjen med svarteper etter noen måneder og avsluttet det. Skulle ha få belønning for å være en idiot, ved å ha sex med meg? Og tenk alle de andre han sikkert hadde sex med samtidig? Der og da innså jeg hvor lite glad jeg var i meg selv. Jeg "dumpet" han og begynte å jobbe med mitt eget selvbilde. Beste avgjørelsen jeg har tatt.

Skrevet

På hvilken måte er han utro og falsk? Kanskje han fortsatt har følelser for deg og fortsatt vil mer?

Anonymous poster hash: 7f7f3...3f3

Skrevet

Jeg traff en dame på byen i april iår og vi datet helt fram til for 2 uker siden. Det så ut som det kunne bli seriøst en stund men mot slutten fikk hun en dårlig magefølelse på oss. Jeg ville prøve mer men hun opplevde en mistillit til meg uten at jeg har gjort noe galt. Men nå de siste ukene har vi fortsatt å møttes og hatt sex. Jeg har egentlig lyst til å prøve litt mer men tror hun er bestemt på at det ikke blir oss. Så i mitt tilfelle er vel dette en dårlig ide men sliter med å gi slipp. Hvis dere har funnet at det ikke blir noe forhold er det nok best å avslutte det nå og heller være alene fram til dere treffer andre som kan være aktuelle. Jeg ville ikke vært veldig skeptisk til en dame som har hatt en slik ordning før meg så lenge det er slutt når vi begynner å ha sex.

Anonymous poster hash: 7f7f3...3f3

Skrevet

Skal damer avtså fra uforplikende sex i tilfelle de møter mannen i sitt liv? Gjør menn det også?

En gang ble en mann jeg tilfeldigvis chattet med på nett og datet tre ganger sur på meg da jeg fortalte at jeg hadde hatt sex med en annen to uker før vi møttes. Hadde han visst at jeg var "sånn", så hadde hadde han aldri datet meg fikk jeg vite. Men at han ble kåt på meg første møte og ville pule meg på andre møte var helt greit lissom. My god!

Anonymous poster hash: dfadd...a71
  • Liker 5
Skrevet

Akkurat hva mener du at du gjør galt TS? Du skriver jo at du kutter ut elskeren om du treffer en gutt du liker

• Liker 1
Skrevet

Trådstarter her: Som svar til noen andre her, nei han har ikke følelser for meg. Ja, jeg synes ikke det gir meg noen god følelse sånn egentlig. Sliter med det moralske i det hele, men å treffe en mann kan ta laaaang tid. Skal jeg da avstå fra sex imens? Hadde ikke kommet til å fortalt en date om dette, og hadde også avsluttet det her straks jeg hadde merket at det kunne bli noe.<br />For ordens skyld, jeg har ikke datet mens jeg har holdt på med elskeren min. Må jo si det til han først. Hvorfor jeg velger en sånn fyr, han er jo snill og grei den tiden han er her. Han er ingen ekkel drittsekk, bare en sånn notorisk don jouan type. ;-)Falsk og utro , men helt grei som elsker:-)<br />Er det vanlig at single ikke har sex, elskere, elskerinner ? Jeg vet vel hva jeg må gjøre. Får dumpe han , og avstå fra sex til jeg finner den rette:-)

Skrevet

Arbeider: nei, det var jo sånn jeg tenkte jeg også. Tok meg to år å treffe min ex, så tenkte det hadde vært hygelig med litt nærhet mens man ventet. Min elsker hadde unnet meg det, og han hadde ikke blitt lei seg, så han sårer jeg ikke iallefall. Og ja, hadde kuttet på dagen om jeg hadde truffet en potensielle mann. :-)

Skrevet

Trådstarter her: Som svar til noen andre her, nei han har ikke følelser for meg. Ja, jeg synes ikke det gir meg noen god følelse sånn egentlig. Sliter med det moralske i det hele, men å treffe en mann kan ta laaaang tid. Skal jeg da avstå fra sex imens? Hadde ikke kommet til å fortalt en date om dette, og hadde også avsluttet det her straks jeg hadde merket at det kunne bli noe.<br />For ordens skyld, jeg har ikke datet mens jeg har holdt på med elskeren min. Må jo si det til han først. Hvorfor jeg velger en sånn fyr, han er jo snill og grei den tiden han er her. Han er ingen ekkel drittsekk, bare en sånn notorisk don jouan type. ;-)Falsk og utro , men helt grei som elsker:-)<br />Er det vanlig at single ikke har sex, elskere, elskerinner ? Jeg vet vel hva jeg må gjøre. Får dumpe han , og avstå fra sex til jeg finner den rette:-)

Jeg har vært singel lenge og har en elsker jeg møter i ny og ne. Samtidig er jeg på utkikk etter et langvarig forhold. Vi har det hyggelig sammen, men det er greiest sånn det er nå. Har faktisk ikke tenkt å gå helt uten sex i årevis til jeg møter mannen i mitt liv. Kvinner trenger også sex og jeg får allerede for lite. Synes du har en grei innstilling ts. Selvfølgelig skipper man elskeren når man finner en man dater og blir sammen. Eneste grunnen jeg synes du skulle ha til å kuttte ut akkurat han til elsker, er hvis han ikke er grei. Min elsker er singel og vi er begge inneforstått med opplegget vårt. For din egen selvfølelse hadde det sikkert vært best å ha en elsker som ikke er utro og falsk.

Skrevet (endret)

Du virker som en utro og falsk type selv. Hvorfor i all verden skal en snill mann gidde å ha noe med deg å gjøre?

Endret av Lincoln
Skrevet

På hvilken måte mener du jeg er det? har aldri vært utro mot noen i hele mitt liv. Jeg hadde kuttet han ut på dagen om jeg hadde truffet en ok mann. Og nei, min elsker hadde ikke blitt lei seg! Han bare er en sånn fyr. enkelt og greit.

• Liker 1
Skrevet

På hvilken måte mener du jeg er det? har aldri vært utro mot noen i hele mitt liv. Jeg hadde kuttet han ut på dagen om jeg hadde truffet en ok mann. Og nei, min elsker hadde ikke blitt lei seg! Han bare er en sånn fyr. enkelt og greit.

Ikke bry deg om Lincoln.

• Liker 3
Skrevet

Er det vanlig at single ikke har sex, elskere, elskerinner ?

Ganske vanlig.

Anonymous poster hash: fed26...2c4

Skrevet

Hvorfor gidder du å ha sex med en person du selv kaller verdens sleipeste fyr? Det sier noe om deg.

Skrevet

Så lenge det gir deg en dårlig selvfølelse, så bør du avstå fra å gjøre det! Å avstå fra sex er faktisk helt normalt og man blir ikke sur og bitter av det heller. #harerfaring ;)

Skrevet

Meh, single folk har da også sexliv, det er da ikke noe big deal.

Har selv en elsker, og ser ikke hvorfor det skulle hindre meg i å treffe noen. At det finnes gammeldagse folk som prøver å gi deg dårlig samvittighet eller prøve å framstille det som at du gjør noe "avskyelig" skal du ikke bry deg om. At to voksne samtykkende mennesker har sex er ikke avskyelig, det er helt normalt. Hvis det føles greit for deg, så gjør du det. Ditt sexliv er uansett ingen andres sak å blande seg opp i.

Anonymous poster hash: 1c9df...056
Skrevet

Så lenge det gir deg en dårlig selvfølelse, så bør du avstå fra å gjøre det! Å avstå fra sex er faktisk helt normalt og man blir ikke sur og bitter av det heller. #harerfaring ;)

Å jo da. Jeg blir sur når det ikke har blitt noe på meg på lenge. :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...