Gå til innhold

Du som er fornøyd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du fortelle hva du har gjort for å få den ''perfekte'' kroppen, den ''slanke'' kroppen?

Hvilken endringer i kostholdet du har gjort.

Hvilke trening som hjelper mest.

Hvor lenge varte programmet ditt til du så resultat

Hva vil du anbefale en som vil ned 5-10kg.

Tusen takk på forhånd!

Anonymous poster hash: edebe...c82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lavkarbo, cardio og styrke.

Anonymous poster hash: e5f4e...fbe
Skrevet

jeg sykler ganske mye. 3 timer om dagen. 1 av de er til og fra jobb. + to timer på kvelden. det er nok litt mye for de fleste men jeg trives med det.

Anonymous poster hash: a9fa6...989
Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg!

Irrlys, mod.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Har en viss kontroll over kalorier og begrenser inntak av karbo. Trener en god kombinasjon av cardio, styrke og bevegelse. Trener helst daglig.

Jeg er godt voksen og har hatt en del skader, men ved effektiv og variert trening, er jeg nå helt smertefri. Og jeg er stram i fisken. Bare gleden herfra med andre ord ;)

Skrevet

Har ikke endret noe i kostholdet. Spiser for det meste sunt og spiser mye grønnsaker, men er også et veldig dessertmenneske. Men kan være at jeg spiser svært lite da, så det blir aldri for mye kcal.

Jeg har alltid vært slank, så for min del så trener jeg kun for vedlikehold, og trener kanskje 2 ganger i uka. Trener mye på stepmaskin og mye styrke.

Anonymous poster hash: 5ef6a...68d
Skrevet

Jeg har ikke endret på verken kosthold eller treningsvaner - men i hjernen min. Ja, jeg har et par kilo for mye her og der, men hva så? Jeg er absolutt ikke overvektig, har en normal kropp som jeg trives med. Hvorfor? Fordi det ikke spiller noen rolle for meg om jeg ikke ser ut som den en victorias secret modell, fordi jeg har et godt hjerte og er en god person!

• Liker 1
Skrevet

Alltid vært slank, men startet å jogge og da fikk jeg virkelig en kropp jeg var fornøyd med.

La over til lavkarbo for en stund siden og da ble jeg enda mer fit.

Så i en alder av 31 så har jeg med en kombinasjon av lavkarbo og jogging fått en kropp jeg virkelig føler meg vel i :)

Skrevet

Jeg var før ca 90 kg. Jeg er 1.75 cm høy og følte meg "stor" i forhold til resten av min familie. Jeg var nok aldri feit, jeg var mere kraftig. Jeg var ikke fornøyd med hvordan jeg så ut, men følte at personligheten min "safet" meg igjennom det meste. Derfor utsatte jeg og utsatte....

Etter en lang stund med slanking, altså egentlig det stikk motsatte, ble jeg lei. Jo mer jeg tenkte på det, jo mer spiste jeg, og mer gikk kiloene på vekten høyere og høyere.

Jeg dro på reise med noen venninner, var borte i ca 4 mnd nede i asia og følte meg større en noensinne (prøv og finn en overvektig kambodsjianer). MEN; så kom jeg hjem. Da var alt plutselig lettere. Jeg hadde savnet norsk mat, og jeg bestemte meg for å prøve alt det gode og sunne. Dette krever planlegging som er nøkkelen i det jævlige uttrykket "sunt godt kosthold". Jeg hater alt jeg leser på nett, det ødelegger tankegangen min.

Plukk ut alle matvarer som du ser på som sunne (nei, mørk sjokolade er ikke sunt i store mengder, ei heller nøtter) skriv ned på papiret hva du liker!
Lag noe spennende ut av det. Jeg f.eks elsker sitron og blomkål. Ja jeg er ikke såå glad i grønnsaker, synes mange er tamme og kjipe. men blandingen av blomkål og sitron er MEGA godt! så nå er yndlingsmåltidet blomkålsuppe blandet med styrk melk, masse sitron og magert bacon en superdigg rett jeg gjerne kan spise som dagen derpå mat.... helt utrolig at jeg skriver dette her.

En ting til som jeg har tatt meg selv i. Jeg elsker mat, psykisk og fysisk. samboeren min kan spise hva han vil uten å legge på seg, det kan jeg også nå!! Jeg har spist litt mindre over en periode på ca 6 mnd, og siden dengang har jeg aldri fått i meg "store" porsjoner sånn som 4 pølser til middag, frem for to (magre).. Det holder med to! så kan man heller lage noe god dessert med frukt til desssert hvis man absolutt må ha noe å spise hele tiden. Det var sååååå mye enklere enn jeg hadde trodd! planlegging var nøkkelen for meg. Nå er jeg fortsatt 175 høy men med 60 kilo. Nå går jeg inn i butikken og kassadamen sier, nei du som er så slank må nok ha en mindre størrelse!

JØSSES HVOR MORSOMT DET ER!
Og du? Uansett hva, ingen sjokolade/mat/rett er verdt de ekstra cellulittene eller valkene. Hold deg unna, hvertfall i starten (ca 6mnd)(chips,pommes frittes loff osv), så kan du sakte men sikkert begynne å spise mer etterhvert. Men gå for langsomme karbohydrater, de er ikke til å undervurdere :-) dette klarer du lett som en pett!!! jeg heier på deg!

Anonymous poster hash: 88bb8...a52
Skrevet

Er det gitt at man kan kun være fornøyd dersom man har en "perfekt" og "slank" kropp?

Veldig misvisende overskrift!

• Liker 2
Skrevet

Har alltid vært slank. Men det er ikke fordi jeg er heldig, men fordi jeg passer på hva jeg spiser. Koser meg noen ganger i helgene med litt sjokolade. Drikker pepsi max OFTE, så det er desverre min største synd.

Trener styrke på treningsstudio ca annenhver dag, eller mindre for å få en litt mer markert kropp.

Anonymous poster hash: 48527...db3
Skrevet

Har alltid vært slank og hatt en fin kropp. Nå er jeg 25 og trener mest for å beholde kroppen. Trener tung styrketrening 3 dager i uken. Ingenting kardio, utenom litt gåturer for kos innimellom.

På kostholdsfronten spiser jeg middels sunt. Prøver å få i meg 100 gram proteiner til dagen, der endel kommer fra proteinshake. Er vegetarianer, så spiser mye karbohydrater som ris, potet og pasta. Er veldig glad i sjokolade, spiser det nesten hver dag. Kcal-messig ligger jeg på omtrent 2500 til dagen. Teller ikke nå, men gjorde det et par uker for å vite sånn ca. Går verken opp eller ned i vekt, den har vært stabil siden tenårene.

Min største synd er all snopespisingen. Ca 500 kcals til dagen er snop, mer i helgene. Heldigvis viser det ikke på utseendet.

Anonymous poster hash: 3b105...405
Skrevet (endret)

I følge noen har jeg drømmekroppen; de har selv mange kilo å dra på og ser på meg som en som virkelig har fått det til.

I følge noen er jeg helt vanlig; de ser på meg som verken-eller.

I følge noen er jeg feit; jeg har muskler og såklart fett utenpå og siden jeg ikke har pinnearmer er jeg overvektig.

Men jeg jobber med å være fornøyd med det jeg har akkurat nå, det er det aller viktigste. Jeg nekter å leve livet som en streben etter noe jeg ikke har. Eller noe jeg ikke nødvendigvis kommer til å bli mer lykkelig av.

Jeg satset på å spise etter periodisk faste-prinsippet (noe som også hjalp en trøblete mage) og tung styrketrening. Det beste jeg noensinne har gjort for meg selv!

Selv om jeg fremdeles har noen kilo fett for mye, trives jeg i min egen kropp og det føles fantastisk hver gang jeg oppdager endringer treningen har gitt meg. Styrke 3 ganger i uken, ellers vanlige aktiviteter som husarbeid osv.

Endret av -milla j-
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...