Gå til innhold

Modellpen dame er sammen med stygg og eldre mann. Hva tenker dere om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei ung dame jeg kjenner er sammen med en ganske stygg mann som også er mye eldre enn henne. Hun er ei av de allerpeneste damene jeg har møtt, hun ser virkelig ut som en modell. Veldig hyggelig er hun også. Men hun er altså sammen med en veldig stygg og gammel mann, og jeg fatter ikke det. Jeg tør selvsagt ikke si fra, men jeg tenker "æsj så ekkelt altså". Og jeg vet at andre tenker det samme. Jeg forstår virkelig ikke hva hun ser i han. Han der mannen er ikke noen riking og hun dama har jo ganske høy inntekt selv, så pengene kan ikke være grunnen. Hadde jeg vært så pen som hun er, så hadde jeg i allefall funnet meg en pen mann!!!!!

Anonymous poster hash: 1c341...6b0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har penger, skjønner du ikke det?

Skrevet

Tipper hun ser det som faktisk betyr noe. Kanskje han er kjempesnill og kjempesmart og at hun elsker han fordi personlighetene deres matcher?

• Liker 3
Skrevet

Vi har allerede en tråd om dette. Heter stygg bruk den

Skrevet

Æsj hadde jeg tenkt da. Jeg hadde aldri klart å være sammen med en som var gammel og mindre pen. Hvordan klarer sånne damer å ha sex med disse menna? bruker de masse glidekrem eller?

Anonymous poster hash: 05a61...e1e
  • Liker 1
Skrevet

Norske jenter som går rundt og mobber andre jenter for deres valg er triste vesener. Til mobbejentene: kanskje han har diger kuk.

Skrevet

Jeg tenker at folk kunne engasjere seg i noe som er til hjelp for noen, i steden for å bruke tid på å kritisere folk pga deres valg dersom deres valg ikke skader noen.

Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg.

Irrlys, mod.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det har faen meg verken du, jeg eller noen andre en dritt med å mene noe som helst om!

Som en annen her skrev, norske berter som bryr seg med andre jenters partnervalg er virkelig et begredelig anliggende, og jeg håper de alle kommer til å slite uendelig med å finne noen selv!

Skrevet

Så bra for dem da!

Anonymous poster hash: a90c8...217
Skrevet

Han har sikkert evner og personlighet. Begge deler er mye sjeldnere enn et godt/ungt utseende, og -ikke minst-så er begavelse noe som varer, mens utseende har relativt kort holdbarhet.

Skrevet

For mange folk er sykt opptatt av utseende. Finnes ørten tråder om samme evne.Hva er vitsen med å dømme folk og dele folk i grupper? Pene vs stygge?
Tåpelig!

• Liker 3
Skrevet

Kanskje hun liker han da?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...